Μια καλή πρακτική που υιοθέτησαν οι μαθητές της Δ’ τάξης ήταν τα ¨βιβλιοκαλημερούδια¨ όπως τα ονομάσαμε!!
Οι μαθητές ,καθημερινά πριν ασχοληθούν με τις τυπικές υποχρεώσεις τους, διάβαζαν ένα απόσπασμα από κάποιο λογοτεχνικό βιβλίο …(κάθε μέρα και διαφορετικός μαθητής).
Μετά ,προσπαθούσαν με ευχάριστο τρόπο να αποτυπώσουν ό,τι τους άρεσε…τα μηνύματα που περνούσε το κάθε βιβλίο!!
Η αναγνωστική ικανότητα βελτιώθηκε, υπήρχε μεγαλύτερη συμμετοχή στις δράσεις και γενικότερα δημιουργήθηκε ένα πιο ευχάριστο κλίμα!!