Bazaar της Στ΄ τάξης

Μετά από πολλές μέρες προετοιμασίας έφτασε η μέρα για το παζάρι των μαθητών της Στ΄ τάξης του σχολείου μας. Η εκδήλωση έγινε την Τετάρτη 21 Μαρτίου. Ο απολογισμός ήταν απόλυτα θετικός. Όλοι μας νιώσαμε μια γλυκιά κούραση αλλά και μια απέραντη ικανοποίηση και χαρά. 
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σ’ όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της εκδήλωσης.
  


Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης και του Αγώνα κατά του Ρατσισμού

Σήμερα 21 Μαρτίου η μέρα είναι αφιερωμένη στην Ποίηση και στον Αγώνα κατά του Ρατσισμού.
Σήμερα είναι μια ευκαιρία να θυμηθούμε να τονίσουμε ότι στόχος μας πάντα είναι μια κοινωνία χωρίς εξαιρέσεις με σεβασμό σε κάθε ιδιαιτερότητα σωματική, πνευματική, συναισθηματική και κάθε διαφορά γλώσσας, φύλου, φυλής, θρησκείας, χρώματος.
 
Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας ποίησης η Στ΄ τάξη οργάνωσε δράση με σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές την ομορφιά του ποιητικού λόγου.
Προσκεκλημένος θα είναι ο συνταξιούχος δάσκαλος – ποιητής Αλέκος Βαρόπουλος ο οποίος θα μιλήσει για το έργο του και θα εισάγει τους μαθητές στο πνεύμα της ποίησης.
   


Σεμινάριο παροχής πρώτων βοηθειών

Την Τρίτη 13 Μαρτίου 2018 πραγματοποιήθηκε στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου Σεμινάριο Παροχής Πρώτων Βοηθειών καθώς και ενημέρωση για το νεανικό Σακχαρώδη Διαβήτη
Στα πλαίσια του σεμιναρίου ομάδα εκπαιδευτικών εκπαιδεύτηκε από τη σχολική νοσηλεύτρια κα Μπόλου Ευαγγελία γύρω από την παροχή πρώτων βοηθειών σε περίπτωση πνιγμονής από ξένο σώμα στο λάρυγγα αλλά και σε περίπτωση απώλειας των αισθήσεων ενός ατόμου περιλαμβανομένης και της καρδιαναπνευστικής αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ). 
Το σεμινάριο είναι κυλιόμενο και σε εύλογο χρονικό διάστημα θα εκπαιδευτούν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου.


Η Πυροσβεστική στο σχολείο μας

Όχι δεν πιάσαμε φωτιά!

Την Παρασκευή 16 Μαρτίου η Υπηρεσία Πυροσβεστικής Αγρινίου επισκέφθηκε το σχολείο μας. Μας ενημέρωσε στην αίθουσα εκδηλώσεων για τα μέτρα προστασίας από την πυρκαγιά και σεισμού και στη συνέχεια στο προαύλιο χώρο του σχολείου γνωρίσαμε τον εξοπλισμό του πυροσβέστη και τη λειτουργία του πυροσβεστικού οχήματος.

Ε! Ξοδέψαμε και λίγο νερό … χαλάλι μας!!!


Επίσκεψη της Στ΄ τάξης στην Πλευρώνα

Επίσκεψη της Στ΄ τάξης του σχολείου μας στον αρχαιολογικό χώρο της Πλευρώνας στα πλαίσια του προγράμματος “Γνωρίζω τους αρχαιολογικούς χώρους του τόπου μου”.
Στη δράση αυτή οι μαθητές του Στ1 παρουσίασαν το έργο του Αριστοφάνη “Νεφέλες” – Πράξη 1η
Η επόμενη παράσταση θα δοθεί στον αρχαιολογικό χώρο Οινιάδων.

  

  

  

 


Ημερίδα με θέμα : “Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο”

Την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου,  οι μαθητές της Στ΄ τάξης του σχολείου μας, παρακολούθησαν την ημερίδα με θέμα “Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο” που πραγματοποίησε η Τοπική Διοίκηση Ακαρνανίας της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν.Αιτωλ/νιας, το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π) “Η Φαντασία” και η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Αγρινίου, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Στόχος της ημερίδας ήταν να ενημερωθούν οι μαθητές για τους κινδύνους και τις απειλές του Διαδικτύου καθώς και για τις σύγχρονες μορφές κυβερνο-εγκλήματος, ώστε να μπορούν μόνοι τους να προφυλάσσονται.




Η εφημερίδα του σχολείου μας

Οι μαθητές της Στ΄ τάξης του σχολείου μας ονομάστηκαν “Ξεφτέρια”. Είναι ο τίτλος της εφημερίδας που ξεκίνησαν να εκδίδουν, τολμώντας να παίξουν το ρόλο του μικρού δημοσιογράφου. Με ενθουσιασμό και διάθεση εξέδωσαν το πρώτο τεύχος αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων. Μέσα σε κλίμα συντροφικότητας και συνεργασίας κατάφεραν να πετύχουν το στόχο τους. Η επιτυχία τους ζωγραφίστηκε στα πρόσωπά τους που έλαμπαν από χαρά.

Όλα μ’ ένα στόμα μιλάνε για τη συνέχεια…


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση