Υγιεινός τρόπος ζωής
Στα πλαίσια των δράσεων του Ε.Ε.Σ Αγρινίου η κα Τσούτσικου Αρετή επισκέφθηκε το σχολείο μας και σε συνεργασία με τους δασκάλους των Ε1 και Ε2 τμημάτων ,κ.Καμμένο Σπ. και κα Κουκουράβα Στ. υλοποίησε δράση με θέμα “Υγιεινός τρόπος ζωής”. Η δράση ήταν διήμερη και υλοποιήθηκε την 18/05/2018 και 24/05/2108.
Μονοπάτια με θέα …την Τριχωνίδα!
Μια όμορφη διδακτική επίσκεψη πραγματοποίησαν οι μαθητές της Δ’ τάξης του σχολείου μας,συνοδευόμενοι από τους δασκάλους τους κ. Σπυριδούλα Λέφα , κ .Αγγελική Λαμπροπούλου ,κ . Γιώργο Νιάουστα και κ. Δημήτρη Λύγδα την Παρασκευή 21/5.
όπου οι υπεύθυνοι του Κ.Π.Ε. Θέρμου κ.Νίκος Καρανταλής και κ .Βαγγέλης Καράνης παρουσίασαν το πρόγραμμα
“Μονοπάτια με θέα την Τριχωνίδα –Νερόμυλος”
πήγαν στο πεδίο της δράσης όπου έγινε βιωματική προσέγγιση των όσων διδάχτηκαν, μέσα στη μαγευτική ανοιξιάτικη φύση!
Σχολική περιφέρεια 16ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ( Γ1 ΤΜΗΜΑ)
Η γιορτή της μητέρας( κάθε δεύτερη Κυριακή του Μάη), παγκόσμια γιορτή που τιμάμε τις μανούλες όλου του κόσμου.Ετσι φτιάξαμε κι εμείς ένα μικρό δωράκι ως ένδειξη ευγνωμοσύνης.αναγνώρισης της προσφοράς της και για ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο πιο αγαπημένο και σεβαστό πρόσωπο όλων των ανθρώπων, τη μάνα!

!
Σχολική Περιφέρεια 16ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ!
Οι διασώστες του ΕΚΑΒ Αγρινίου ενημέρωσαν τους μαθητές/τριες των Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων για τα ατυχήματα της καθημερινής ζωής και τον τρόπο αντιμετώπισής τους.

Δημιουργώ με υλικά για ανακύκλωση!
Τρεις φίλοι ήρθαν απ΄τα παλιά! Επισκέφθηκαν τα τμήματα Δ1-Δ2-Δ3!

Επειδή μπορούμε όλοι μαζί…Let’ do it Greece 2018!!!!!!!!
Zωγραφίζουμε, φυτεύουμε, δημιουργούμε γλυπτά από ανακυκλώσιμα υλικά.
Δίνουμε χρώμα στο σχολειό μας!
Zωγραφίζουμε, φυτεύουμε, δημιουργούμε γλυπτά από ανακυκλώσιμα υλικά.
Δίνουμε χρώμα στο σχολειό μας!













