Τελετή έναρξης σχολικής χρονιάς
Αγαπημένα μας παιδιά, αγαπητοί συνάδελφοι , αγαπητοί γονείς ,
Ποιος να το πίστευε ότι θα πέρναγε τόσο γρήγορα κι αυτό το καλοκαίρι. Και νά΄μαστε πάλι εδώ
όλοι μαζί να αρχίζουμε τον αγώνα για την κατάκτηση νέων γνώσεων και εμπειριών.
όλοι μαζί να αρχίζουμε τον αγώνα για την κατάκτηση νέων γνώσεων και εμπειριών.
Και νά ΄μαστε πάλι εδώ όλοι μαζί στην προσπάθεια να χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον.
Εδώ στο 16ο Δημοτικό Σχολείο, όπου όλοι μαζίστοχεύουμε σε μια αξιόπιστη πρόταση για μια ζωή με αξιακό περιεχόμενο και προσανατολισμό.
Εδώ στο 16ο Δημοτικό Σχολείο, όπου όλοι μαζίστοχεύουμε σε μια αξιόπιστη πρόταση για μια ζωή με αξιακό περιεχόμενο και προσανατολισμό.
Αγαπημένα μας παιδιά, ελάτε να συμπορευτούμε με χαμόγελο.
Καλοί μας συνεργάτες γονείς. Να μείνετε ήσυχοι. Το σχολείο είναι δίπλα στα παιδιά σας. Το σχολείο προστατεύει , εμπνέει και υποστηρίζει . Ελάτε κι εσείς δίπλα μας αρωγοί και συμπαραστάτες.
Καλοί μας συνεργάτες γονείς. Να μείνετε ήσυχοι. Το σχολείο είναι δίπλα στα παιδιά σας. Το σχολείο προστατεύει , εμπνέει και υποστηρίζει . Ελάτε κι εσείς δίπλα μας αρωγοί και συμπαραστάτες.
Αγαπημένοι μου συνάδελφοι . Σας ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων και σας εύχομαι καλή δύναμη. Είμαστε όλοι πολύ τυχεροί που σας έχουμε.
Ένα μεγάλο χαμογελαστό καλωσόρισμα στα πρωτάκια μας. Εύχομαι στη ζωή σας να έχετε πάντα τη σημερινή αθώα γλυκιά προσμονή.
Όλοι εμείς εδώ στο 16ο ΔΣ Αγρινίου θα τολμήσω να το πω, τώρα στο 3ο χρόνο παρουσίας μου εδώ, κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα.
«Είμαστε στο εμείς και όχι στο εγώ». Ας συνεχίσουμε έτσι.
Καλή διδακτική χρονιά!
Η Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΡΑΚΙΝΤΖΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
«Είμαστε στο εμείς και όχι στο εγώ». Ας συνεχίσουμε έτσι.
Καλή διδακτική χρονιά!
Η Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΡΑΚΙΝΤΖΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Παραμονή των διδακτικών βιβλίων στο Δημοτικό Σχολείο για δύο Σαββατοκύριακα το μήνα
Παραμονή των διδακτικών βιβλίων στο Δημοτικό Σχολείο για δύο Σαββατοκύριακα το μήνα.
Η δράση θα πραγματοποιηθεί ως εξής:
- Για το μήνα Σεπτέμβριο: 21-22/09/2019
- Για το μήνα Οκτώβριο: 5-6/10/2019 και 19-20/10/2019
- Για το μήνα Νοέμβριο: 2-3/11/2019 και 16-17/11/2019
- Για το μήνα Δεκέμβριο: 30/11-01/12/2019 και 14-15/12/2019
- Για το μήνα Ιανουάριο: 11-12/01/2020 και 25-26/01/2020
- Για το μήνα Φεβρουάριο: 8-9/02/2020 και 22-23/02/2020
- Για το μήνα Μάρτιο: 7-8/03/2020 και 21-22/03/2020
- Για το μήνα Απρίλιο: 4-5/04/2020
- Για το μήνα Μάιο: 9-10/05/2020 και 22-23/05/2020
- Για το μήνα Ιούνιο: 6-7/06/2020
Τελετή του Αγιασμού για την έναρξη των μαθημάτων στο 16ο ΔΣ Αγρινίου
Ανακοίνωση
Την ΤΕΤΑΡΤΗ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2019 και ώρα 8:30
θα γίνει
Η ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ
για την έναρξη των μαθημάτων του Διδακτικού Έτους 2019-20.
Με τη λήξη της τελετής οι μαθητές και οι μαθήτριες θα γνωρίσουν
τους δασκάλους τους και
ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου του 16ου ΔΣ Αγρινίου
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!
Πρόγραμμα OSOS: Παρατήρηση καιρικών φαινομένων τότε και τώρα…
Παρατήρηση καιρικών φαινομένων τότε και τώρα…
Πρόγραμμα OSOS: Ανεμόμυλοι και Ανεμοδείκτες
Πρόγραμμα OSOS: Ανεμόμυλοι και Ανεμοδείκτες
Πρόγραμμα OSOS: Εκπαιδευτική Ρομποτική και STEM
Πρόγραμμα OSOS: Εκπαιδευτική Ρομποτική και STEM
Πρόγραμμα για το ΚΠΕ Μεσολογγίου 16ο Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου
Πρόγραμμα OSOS: Τραγούδια, Παροιμίες και Ποιήματα για τον Καιροό
Πρόγραμμα OSOS: Τραγούδια, Παροιμίες και Ποιήματα για τον Καιροό
Τργουδια Παροιμιεσ Ποιηματα… by on Scribd


