Τελετή του Αγιασμού για την έναρξη των μαθημάτων στο 16ο ΔΣ Αγρινίου

Ανακοίνωση 
Την ΤΕΤΑΡΤΗ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2019 και ώρα 8:30
θα γίνει 
Η ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ
για την έναρξη των μαθημάτων του Διδακτικού Έτους 2019-20.
Με τη λήξη της τελετής οι μαθητές και οι μαθήτριες θα γνωρίσουν 
τους δασκάλους τους και 
ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου του 16ου ΔΣ Αγρινίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση