Διαδικτυακή ενημέρωση – εκδήλωση για τη σημασία της προσωπικής υγιεινής

Διαδικτυακή ενημέρωση – εκδήλωση μέρος του φετινού εκπαιδευτικού  μας  προγράμματος  για τη σημασία της προσωπικής υγιεινής και φροντίδας καθώς και τη προστασία  της υγείας μας ειδικά την ιδιαίτερη αυτή χρονιά είναι κ η σημερινή μας τηλεδιάσκεψη με τη νοσηλεύτρια και Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κα Κουρτάλη για τη σωστή χρήση της μάσκας! Ευχαριστούμε κα Βάσω!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση