” Αν η βία ήταν ιός τότε το αντίδοτο θα ήταν σίγουρα η αγάπη” …λίγες ενδεικτικά από τις στιγμές που ζήσαμε στην πενθήμερη δράση μας ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό! Από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γ2 .
Επίσημος δικτυακός τόπος του Σχολείου μας