Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, 6 Μάρτη , οι μαθητές της Δ1 τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν συγκεκριμένες δράσεις. Δραματοποίησαν κείμενο , πρόβαλαν ταινία, τραγούδησαν και δημιούργησαν ένα ζωγραφικό έργο για το bullying μέσα στο σχολείο.
Όλοι μαζί συμφωνήσαμε ότι … “δεν πρέπει να κάνουμε στους άλλους αυτό που δε θέλουμε να κάνουν οι άλλοι σε μας!”.















