Οι μαθητές της Δ τάξης διαβάζουν τα δικά τους παραμύθια

Οι μαθητές της Δ τάξης διαβάζουν στους συμμαθητές τους παραμυθία που έγραψαν οι ίδιοι και μιλούν για βιβλία που διάβασαν κι αγάπησαν. …Κι επειδή μ’ ένα βιβλίο ταξιδεύω φτιάξαμε όμορφους σελιδοδείκτες για να μας κρατούν συντροφιά σ αυτό το ταξίδι μας!


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση