Πασχαλινές κατασκευές στο σχολείο μας

Όλοι οι δάσκαλοι παρέα με τους μικρούς μας καλλιτέχνες μετατρέψαμε τις τάξεις μας σε πασχαλινό εργαστήριο και το χαρήκαμε!!! Καλό Πάσχα απ’ όλους μας σε όλους!!! 

16ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση