Να θυμάστε πως για μας .. θα είστε “η πιο γλυκιά ανάμνηση”! Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Γ2 , τραγουδήσαμε και χορέψαμε σήμερα αποχαιρετώντας τα εκτάκια μας !
Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή πρόοδο και καλή τύχη στη ζωή τους!!!!
Επίσημος δικτυακός τόπος του Σχολείου μας