Οι μαθητές της Ε’ τάξης στο πρόγραμμα Ρομποτικής WE GO STEM

Οι μαθητές της Ε τάξης του σχολείου μας στα πλαίσια της Εβδομάδας Προγραμματισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης επισκέφτηκαν το ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας και συμμετείχαν στο πρόγραμμα  We Go STEM. Εκεί είχαν τη δυνατότητα σε 2 διδακτικές ώρες να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν ρομποτικό μηχανισμό με τη χρήση εξ’ ολοκλήρου ανοιχτών τεχνολογιών!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση