Εκδρομή της Α και Β τάξης στο Μουσείο Ιστορίας της Εκπαίδευσης

Η πρώτη εξόρμηση της Α και Β τάξης για τη φετινή σχολική χρονιά  ήταν στο Μουσείο της Ιστορίας της Εκπ/σης του Νομού μας στο Αγγελόκαστρο καθώς και στη Ιερά Μονή του Παντοκράτορα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση