Η γιορτή για την Επέτειο του Πολυτεχνείου από την Ε’ τάξη

Η γιορτή για την Επέτειο του Πολυτεχνείου από την Ε’ τάξη του σχολείου. Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές μας και στους εκπαιδευτικούς για την άψογη εκδήλωση τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση