Κοπή πίτας του Συλλόγου Γονέων

Την Κυριακή 26 Ιανουαρίου θα γίνει η Κοπή της Βασιλόπιτας του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 16ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου ,στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου. Θα ακολουθήσει ανοιχτή συζήτηση για θέματα του σχολείου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση