Πάρτυ για την Τσικνοπέμπτη στο σχολείο Το… τσικνίσαμε και φέτος!!! Διασκεδάσαμε , χορέψαμε, φάγαμε τα σουβλάκια μας σε ένα από τα καλύτερα πάρτυ. Καλές Απόκριες να έχουμε!!! 16ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥΓενικά | 21 Φεβ 2020