Πως να κρύψεις ένα λιοντάρι στο σχολείο

IMG 5474

Τα λιοντάρια δεν επιτρέπεται να πηγαίνουν στο σχολείο. Αλλά το λιοντάρι της Έλλης δεν θέλει να μένει μόνο του. Την ακολουθεί στα κρυφά, και κατά λάθος βρίσκεται μαζί της στη σχολική εκδρομή στο μουσείο. Μπορεί η Έλλη να κρύψει το λιοντάρι από τη δασκάλα της;

Πρόκειται για ένα παραμύθι που διαπραγματευτήκαμε όλη την πρώτη εβδομάδα του σχολείου και μας έδωσε την ευκαιρία για πλήθος δραστηριοτήτων.

Μετά την ανάγνωση του παραμυθιού  κρύψαμε κι εμείς το λιοντάρι σε διάφορα σημεία της τάξης μας παίζοντας το παιχνίδι του ” κρυμμένου λιονταριού”.

  • Ήρθαμε σ’ επαφή με τα κέντρα μάθησης της τάξης μας, γωνιά ζωγραφικής, γωνιά ανάγνωσης , μαγαζάκι με λαχανικά και φρούτα, σταθμός οικοδομικού υλικού αλλά και διάφορα σημεία της τάξης και του σχολείου. Τοποθετήσαμε το λιοντάρι σε διάφορα σημεία και με κατάλληλες ερωτήσεις βοηθούσαμε τα παιδιά να το βρούν.

IMG 20240925 092034

IMG 20240925 091750

IMG 20240925 091930

IMG 20240925 090602

Με αυτόν τον τρόπο εξοικειωθήκαμε με τον χώρο της τάξης και του νηπιαγωγείου ,περπατήσαμε μέσα σ’ αυτόν και παρατηρήσαμε τι υπάρχει ανάμεσά μας .

  • Μάθαμε και θυμηθήκαμε βασικές χωρικές έννοιες ” πάνω-κάτω- μέσα- ανάμεσα -πλάι” τοποθετώντας το λιοντάρι στην κρυψώνα του IMG 5347 IMG 5348

μέσα στην πανοπλία-μέσα στο πιάνο – πάνω στο λεωφορείο- πίσω από τον πίνακα- ανάμεσα στα μπουφάνIMG 5351 1 IMG 5352 1

IMG 5349IMG 5348IMG 5350 received 1593173848214287received 828363116115106received 541789514985723IMG 5359

    • Ταξινομήσαμε τα λιοντάρια από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και αντίστροφαIMG 5345 IMG 5346
    • Τοποθετήσαμε τις κρυψώνες στο έδαφος και περπατήσαμε το λιοντάρι μας από κρυψώνα σε κρυψώνα με τη σειρά που αναφέρονται στο παραμύθιIMG 5361IMG 5366
    • Με χαρτοταινία ορίσαμε την διαδρομή από κρυψώνα σε κρυψώνα received 375903608909556 και ακολουθούμε τη διαδρομή με διάφορους τρόπους: περπατώντας-χοροπηδώντας-μπουσουλώντας-περπατώντας με τα δάχτυλαIMG 5380 1 received 891306459537513 IMG 5406
    • Από τον πραγματικό χώρο  περάσαμε στο χαρτί όπου χαράξαμε την πορεία που ακολούθησε το λιοντάρι με   διάφορες γραμμές .
    • IMG 5421 IMG 5423 IMG 5430 IMG 5435 IMG 5436 IMG 5438 IMG 5441
    • Φτιάξαμε το λιοντάρι της τάξης μας  IMG 5462 IMG 5464 IMG 5461IMG 5468Αναγνωρίσαμε τα συναισθήματα του λιονταριού :
    • Όταν κρυβόταν για να μην τον βρουν-αγωνία
    • Όταν η κυρία Ολυμπία τον έδιωξε από το σχολείο -θλίψη, λύπη, ντροπή
    • Όταν ταξίδευε πάνω στο λεωφορείο-φόβο
    • Όταν βοήθησε τα παιδιά να περάσουν το εμπόδιο-περηφάνια , χαρά, ικανοποίηση

 

Φορέσαμε τη μάσκα του λιονταριού για να πούμε πότε νιώθουμε χαρά και πότε λύπη

received 1075162964220563 received 910423664319716  

Για να μη νιώθει μοναξιά το λιοντάρι μας φτιάξαμε κι άλλα …

received 1078795280328230