Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες για να μάθετε περισσότερα.
Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες για να μάθετε περισσότερα.
Φέτος, με αφορμή το χριστουγεννιάτικο θεατρικό μας, αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι ξεχωριστό: στείλαμε την ιστορία μας στον Άη Βασίλη! Ο Άγιος Βασίλης ενθουσιάστηκε με το μήνυμα των παιδιών για την αγάπη, τη φύση και το δάσος του Έβρου και θέλησε να ετοιμάσει ο ίδιος μια χριστουγεννιάτικη πρόσκληση… για τις οικογένειες και για όλους όσοι μοιράζονται τις ίδιες αξίες. 💚🎅 Δείτε το μικρό αυτό βίντεο, φτιαγμένο με πολλή αγάπη και φαντασία, και νιώστε τη μαγεία των Χριστουγέννων μαζί μας.
Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning, το έργο “Museum In The Class” στο οποίο συμμετέχουν τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας σε συνεργασία με σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία και την Λιθουανία, στοχεύει να εισαγάγει τα παιδιά στον πλούτο της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από την τέχνη, αναπτύσσοντας παράλληλα τις εκφραστικές τους δεξιότητες και ενθαρρύνοντάς τα, να εξερευνήσουν τους οπτικούς κόσμους διαφορετικών πολιτισμών. Μέσα από απτικά, οπτικά και ακουστικά μέσα, η τέχνη υποστηρίζει τη μάθηση και συμβάλλει στη γνωστική, κοινωνική και κινητική ανάπτυξη των παιδιών. Μέσω του παιχνιδιού και της καλλιτεχνικής δημιουργίας, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία, εξοικειώνονται με τον πλούτο των πολιτισμών και καλλιεργούν από νεαρή ηλικία την αισθητική τους και μια θετική στάση απέναντι στην πολιτιστική γνώση. Στην ιστοσελίδα μας θα συμπεριλάβουμε παραδείγματα δραστηριοτήτων από κάθε τμήμα, καθώς και τα κοινά έργα που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος.

“ΔΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ”, ένα νέο eTwinning πρόγραμμα το οποίο φέρνει σε επαφή παιδιά 4-10 ετών από σχολεία όλης της Ευρώπης. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν συνολικά 18 εταίροι: 9 από την Τουρκία , 4 από τη Λιθουανία, 2 από την Ελλάδα, 2 από την Ιταλία και 1 από τη Ρουμανία. Στόχος του είναι να καλλιεργήσει από νωρίς την αγάπη για τη φύση, τη γνώση για τα δάση και τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος.
Μέσα από δραστηριότητες STEM, δημιουργικές τέχνες, αφήγηση ιστοριών και πειράματα, τα παιδιά ανακαλύπτουν τον ρόλο των δασών στη ζωή του πλανήτη. Το πρόγραμμα προσφέρει επίσης την ευκαιρία να γιορτάσουν διεθνείς περιβαλλοντικές ημέρες και να ανταλλάξουν πολιτιστικές εμπειρίες με συνομήλικους από άλλες χώρες.
Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά δεν μαθαίνουν μόνο για το περιβάλλον, αλλά αναπτύσσουν δημιουργικότητα, ομαδικότητα και διαπολιτισμικές δεξιότητες, και γίνονται μικροί φύλακες του μέλλοντος.

Το δάσος στην τάξη μας: Σε αυτή την όμορφη εικαστική δράση, τα παιδιά μας θα εκφράσουν την αγάπη τους για τη φύση και τη δημιουργικότητά τους σχεδιάζοντας το δικό τους δάσος των ονείρων τους. Κάθε παιδί θα συνειδητοποιήσει ότι είναι μέρος της φύσης και θα ανακαλύψει τη σημασία των δασών στη ζωή μας.
Ντετέκτιβ των δασών-εξερεύνηση της φύσης:Τα δάση είναι μαγικά μέρη, όπου ζουν αμέτρητα πλάσματα. Δέντρα, πουλιά, έντομα, λουλούδια και χώμα—όλα είναι μέρος της ζωής. Ως δασικοί ντετέκτιβ παρέα με τους γονείς μας, ξεκινάμε να ανακαλύψουμε τα μυστικά της φύσης και να τα κατανοήσουμε καλύτερα.
Οι δραστηριότητες με θέμα το δάσος και τα ζώα (π.χ. Sudoku, αντιστοίχιση σκιών, αντιστοίχιση εποχών και ζώων, εντοπισμός διαφορών, αναγνώριση εντόμων και μελέτες κύκλου ζωής) που διεξάγονται στο πλαίσιο του έργου αποτελούν σημαντικές πρακτικές που υποστηρίζουν τη γνωστική, συναισθηματική και ψυχοκινητική ανάπτυξη στην πρώιμη παιδική ηλικία.
Λήψη αρχείου Power Point εδώ
Ένα μικρό βελανίδι, μία μεγάλη ελπίδα:Οι μαθητές μας ανακαλύπτουν τον συναρπαστικό κύκλο της φύσης, φυτρώνοντας βελανίδια που συλλέγουν σε δασικές εκδρομές. Στη διαδικασία μαθαίνουν υπομονή,υπευθυνότητα και αγάπη για τη φύση.
Ταξίδι στον χρόνο των δέντρων:Αν και οι κορμοί των δέντρων δεν έχουν μιλιά για να πουν την ιστορία τους, αποκαλύπτουν την ηλικία τους μέσα από τους δακτύλιους. Οι μαθητές ανακάλυψαν γιατί εμφανίζονται αυτοί οι κύκλοι στους κορμούς και πειραματίστηκαν με την καταμέτρηση των δακτυλίων για να εκτιμήσουν την ηλικία ενός δέντρου. Στη συνέχεια, εξερεύνησαν τον υπαίθριο χώρο, παρατήρησαν διάφορους κορμούς και δημιούργησαν ζωγραφιές, ταιριάζοντας κάθε μια με τον σωστό αριθμό δακτυλίων.

Βρες τα ζευγάρια στο παιχνίδι μνήμης:
Εβδομάδα κώδικα 2025: Τα παιδιά δημιουργούν “Δέντρα Κώδικα” χρησιμοποιώντας φυσικά υλικά (όπως φύλλα, κλαδιά, βελανίδια,κάστανα, καρύδια κλπ) ή αναπαράγοντας δοσμένα μοτίβα. Συνδυάζοντας τη φύση και την τέχνη, θα εξερευνήσουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού με έναν ελκυστικό και κατάλληλο για την ηλικία τους τρόπο.
Δημιουργία φυτολογίου
Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 10:00 στο σχολείο μας.
Η παρουσία όλων είναι απαραίτητη, καθώς θα σηματοδοτήσει την αρχή μιας νέας, γεμάτης προκλήσεων και ευκαιριών, σχολικής χρονιάς.
Σας προσκαλούμε να παραβρεθείτε στην τελετή, όπου θα έχουμε την ευκαιρία να ευχηθούμε καλή χρονιά σε όλους και να επισημάνουμε τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.
Με την ευχή για μια γόνιμη και δημιουργική χρονιά, σας περιμένουμε όλους!
Εκ του Συλλόγου Διδασκόντων
Φθινοπωρινή Δράση στην Αυλή
Φέτος το φθινόπωρο, μετατρέψαμε μια απλή εργασία σε μια εκπαιδευτική δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης για τους μαθητές μας. Αντί να καθαρίσουμε απλώς τον σχολικό μας χώρο, οργανώσαμε μια ημέρα συλλογής φθινοπωρινών φύλλων στον αύλειο χώρο.
Η δράση αυτή είχε διπλό στόχο: αφενός, να καθαρίσουμε την αυλή από τα πεσμένα φύλλα, και αφετέρου, να μεταδώσουμε στους μαθητές μας περιβαλλοντική συνείδηση μέσα από την πράξη. Συλλέγοντας τα φύλλα, όχι μόνο συμβάλαμε στην τάξη και την καθαριότητα, αλλά δώσαμε και την ευκαιρία στους μαθητές να χρησιμοποιήσουν τα φύλλα για δημιουργικές κατασκευές, αναδεικνύοντας έτσι τη σημασία της ανακύκλωσης και της αξιοποίησης φυσικών υλικών.
Γνωριμία με τα επαγγέλματα που συνεισφέρουν στην κοινωνία με κατατόπους επισκέψεις. Δες εδώ την επίσκεψή μας στην πυροσβεστική. Την επίσκεψη της τροχαίας, εδώ.
Ημέρα Προπόνησης: Οι Μαθητές μας ως Μελλοντικοί Βοηθοί της Κοινότητας
Τα περισσότερα επαγγέλματα κοινωφελούς εργασίας απαιτούν σωματική αντοχή και καλή φυσική κατάσταση. Αναγνωρίζοντας αυτή την ανάγκη, προσφέραμε στους μαθητές μας μια μοναδική ευκαιρία: να βιώσουν από πρώτο χέρι την προπόνηση που απαιτείται για να γίνουν μελλοντικοί βοηθοί της κοινότητας. Κατά τη διάρκεια αυτής της ημέρας, οι μαθητές λειτούργησαν ως εκπαιδευόμενοι, αποκτώντας πρακτική εμπειρία στις απαιτήσεις αυτών των σημαντικών ρόλων.
Κινητικό Παιχνίδι και Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση
Στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και την ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων, πραγματοποιήθηκε μια συνδυαστική δράση στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής. Η εκδήλωση συνδύασε ένα κινητικό παιχνίδι με την ενεργή συμμετοχή ενός αθλητικού συλλόγου, προσφέροντας στους συμμετέχοντες μια μοναδική εμπειρία μάθησης και διασκέδασης.
Η δράση αυτή είχε διπλό στόχο: να ενισχύσει την περιβαλλοντική συνείδηση μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και να προωθήσει τη σωματική άσκηση και τη συνεργασία μέσω του παιχνιδιού. Η παρουσία του αθλητικού συλλόγου συνέβαλε σημαντικά στην οργάνωση και τον εμπλουτισμό των δραστηριοτήτων, προσφέροντας εξειδικευμένες γνώσεις και καθοδήγηση.
Πριν ξεκινήσουμε την δράση προσφοράς στην κοινότητά μας, συνεργαστήκαμε στενά με το Πολυκοινωνικό Κέντρο. Από εκεί, λάβαμε τα απαραίτητα στοιχεία για οικογένειες και άτομα που αντιμετωπίζουν ανάγκη επισιτιστικής βοήθειας.
Βασιζόμενοι σε αυτές τις πληροφορίες, οργανώσαμε μια ολοκληρωμένη δράση βοήθειας και προσφοράς, στην οποία είχαν την ευκαιρία να εμπλακούν ενεργά και οι γονείς των μαθητών μας. Η συμμετοχή τους ήταν καθοριστική για την επιτυχία της πρωτοβουλίας, αναδεικνύοντας τη δύναμη της συνεργασίας και της αλληλεγγύης για την υποστήριξη όσων έχουν ανάγκη.
Με στόχο την εξάλειψη της πείνας και την έμπρακτη προσφορά, οι μαθητές μας ανέλαβαν μια σημαντική δράση για την ενίσχυση του τοπικού Συσσιτίου.
Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, τα παιδιά δημιούργησαν με πολλή αγάπη αυτοκόλλητα με μηνύματα καλοσύνης και συμπαράστασης για τα σκεύη τροφίμων, καθώς και ατομικά σουπλά, προσθέτοντας μια προσωπική και ζεστή πινελιά στην προσφορά. Παράλληλα, για την ενημέρωση του ευρύτερου κοινού και την ευαισθητοποίηση σχετικά με το θέμα της επισιτιστικής ανασφάλειας, φτιάξαμε αφίσες που κοινοποιήθηκαν στην κοινότητά μας
Καμπάνια για την εξάλειψη της πείνας μέσω κατασκευής αφισών.
Κάρτες και Κάλαντα: Μια Γιορτή Προσφοράς και Ευγνωμοσύνης
Οι μαθητές μας εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη και την αγάπη τους προς τους ήρωες της κοινότητάς μας δημιουργώντας μοναδικές ευχετήριες κάρτες. Κατασκευάστηκαν τόσο φυσικές όσο και ψηφιακές κάρτες, αφιερωμένες στους πυροσβέστες, τους αστυνομικούς, τους ιατρούς και τους νοσηλευτές του ΕΚΑΒ, αναγνωρίζοντας έτσι την ανεκτίμητη προσφορά τους.
Παράλληλα, οι μαθητές μας έμαθαν τα παραδοσιακά κάλαντα και τα τραγούδησαν με θέρμη στο Ιωακείμειο γηροκομείο της Μητρόπολης. Αυτή η δράση προσέφερε χαρά και ζεστασιά στους ηλικιωμένους, ενισχύοντας τους δεσμούς μεταξύ των γενεών και αναδεικνύοντας τη σημασία της προσφοράς.
Δες την δράση εδώ
Για να ενισχύσουμε την ικανότητα των μαθητών μας να προσφέρουν ουσιαστική βοήθεια στην κοινότητα, ετοιμάσαμε ειδικούς οδηγούς με πρακτικές συμβουλές. Στόχος μας είναι να τους εφοδιάσουμε με βασικές γνώσεις που μπορούν να αποδειχθούν ζωτικής σημασίας σε κρίσιμες στιγμές.
Οι οδηγοί αυτοί περιλαμβάνουν:
Μέσα από αυτούς τους οδηγούς, οι μαθητές μας μαθαίνουν όχι μόνο να αναγνωρίζουν και να ανταποκρίνονται σε επείγουσες καταστάσεις, αλλά και να γίνονται ενεργά και υπεύθυνα μέλη της κοινωνίας.
Οδηγός Αναγνώρισης Σημάτων Εγκεφαλικού
https://meetourstudents.my.canva.site/community-guide-for-students
Οδηγός Πρώτων Βοηθειών
Η επίσκεψή μας στο Εθνολογικό Μουσείο μας ταξίδεψε στην ιστορία των επαγγελμάτων, μαθαίνοντας για αυτά του χθες και του σήμερα, ενώ μέσα από παιχνίδια και ξενάγηση, εκφράσαμε τα δικά μας μελλοντικά επαγγελματικά όνειρα.
Στον σύγχρονο κόσμο, όπου οι αποστάσεις μοιάζουν να μικραίνουν και οι πληροφορίες ταξιδεύουν με την ταχύτητα του φωτός, η ανάγκη να διατηρήσουμε ζωντανές τις ρίζες μας, την πολιτιστική μας κληρονομιά και τις παραδόσεις μας είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Σε αυτή την ψηφιακή εποχή, το σχολείο καλείται να παίξει έναν καθοριστικό ρόλο, φέρνοντας τους μαθητές σε επαφή με τον πλούτο του παρελθόντος, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ γενεών και προάγοντας την κατανόηση και τον σεβασμό της διαφορετικότητας.
Σε αυτό το πλαίσιο, το eTwinning πρόγραμμα “COOL – Culture Overcomes Our Limits” αποτέλεσε ένα φωτεινό παράδειγμα του πώς η εκπαίδευση μπορεί να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία ως εργαλείο για την προώθηση του πολιτισμού. Μέσα από μια σειρά καινοτόμων δραστηριοτήτων, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν, να εξερευνήσουν και να αναβιώσουν πτυχές της ελληνικής παράδοσης, καθώς και να γνωρίσουν πολιτιστικά στοιχεία άλλων ευρωπαϊκών χωρών.
Πατήστε εδώ για να δείτε το περιεχόμενο του προγράμματος.
Σχολικό έτος 2024-25
“LITTLE HANDS, BIG HEARTS”![]()
Δημιουργία λογότυπου και αφίσας
Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning « Little hands,big hearts », τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή μαθησιακή εμπειρία, συνεργαζόμενα με σχολεία από την Τουρκία και τη Ρουμανία. Μέσα από κοινές δράσεις, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με έννοιες όπως η προσφορά, η καλοσύνη, η αποδοχή και η συνεργασία. Τα παιδιά μας γνώρισαν τους ήρωες της κοινότητας και έμαθαν πώς ακόμη και μια μικρή πράξη καλοσύνης μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Με αγάπη, ενσυναίσθηση και ομαδικό πνεύμα, συμμετείχαν σε πρωτοβουλίες κοινωνικής προσφοράς, δείχνοντας ότι όλοι μπορούμε να συνεισφέρουμε και να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο!
Calling for Community Helpers / Κάλεσμα προς τους μικρούς βοηθούς της κοινότητας μας
Introduction Video / Βίντεο εισαγωγής
Τα παιδιά μαθαίνουν για τους βοηθούς της κοινότητας και τη συνεισφορά τους στην κοινωνία. Τι μπορούμε να κάνουμε για να ωφελήσουμε την κοινότητα;
Ακολουθούν ενδεικτικά δραστηριότητες από κάθε τμήμα, καθώς και κοινά συνεργατικά έργα που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα:
Οδηγός διάσωσης από εγκεφαλικό
Community Helpers Training Day / Ημέρα εκπαίδευσης πυροσβεστών
Κοινά συνεργατικά έργα

Βίντεο λήξης προγράμματος
Σχολικό έτος 2024-25
YOUNG SHERLOCKS’ IN ACTION
![]()
![]()
Το πρόγραμμα «Young Sherlock’s in Action» το οποίο υλοποιήθηκε από τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου, σε συνεργασία με σχολεία από την Ελλάδα και την Τουρκία, αποσκοπεί στην ανάπτυξη της περιέργειας και της κριτικής σκέψης των νέων μαθητών, παρέχοντάς τους τις απαραίτητες δεξιότητες για να γίνουν μελλοντικοί ερευνητές. Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, οι μαθητές μας έρχονται σε επαφή με έννοιες όπως η επίλυση προβλημάτων, η συνεργασία και η επικοινωνία. Το πρόγραμμα αυτό ενθαρρύνει τα παιδιά να αμφισβητούν τον κόσμο γύρω τους, να εξερευνούν νέες προοπτικές και να αναπτύσσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, καλλιεργώντας έτσι τα βασικά χαρακτηριστικά του 21ου αιώνα.
Στην ιστοσελίδα μας, θα παρουσιάσουμε ενδεικτικά, δραστηριότητες από κάθε τμήμα, καθώς και κοινά συνεργατικά έργα, μέσα από τα οποία οι μαθητές μας καλλιέργησαν την περιέργεια και τη φαντασία τους, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα τη διαδικασία της εξερεύνησης και της μάθησης:
Teachers and Students / Θέλω να γίνω ντεντέκτιβ γιατί…
2. Οι δραστηριότητες με δακτυλικά αποτυπώματα είναι πάντα ιδιαίτερα αγαπητές στα παιδιά, καθώς συνδυάζουν τη διασκέδαση με τη μάθηση. Τα παιδιά στις παρακάτω δραστηριότητες απολαμβάνουν την ανακάλυψη των αποτυπωμάτων τους και τον εντοπισμό κρυμμένων εικόνων, μαθαίνουν να ακολουθούν οδηγίες και να κατανοούν σχέσεις και μοτίβα, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσουν την ικανότητά τους στην αναγνώριση και την εφαρμογή απλών κωδικών.
Fingerprint Activity /Δακτυλικά αποτυπώματα/τμήμα 2
Αυτή η δραστηριότητα παρέχει έναν διασκεδαστικό και συναρπαστικό τρόπο για τα παιδιά να μάθουν για τα δακτυλικά αποτυπώματα. Μαθαίνουν να αναλύουν για να συγκρίνουν και να δημιουργούν τα δικά τους δακτυλικά αποτυπώματα. Συνδυάζοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά των δακτυλικών αποτυπωμάτων με τη διαδραστική τεχνολογία του Bee-Bot, αναπτύσσουν βασικές δεξιότητες στον προγραμματισμό, την επίλυση προβλημάτων και την κριτική σκέψη.
Fingerprint Activity / Δακτυλικά αποτυπώματα/τμήμα 1
3. Στο βίντεο που ακολουθεί τα παιδιά ενισχύουν την ικανότητά τους να επιλύουν γρίφους, να συνεργάζονται και να χρησιμοποιούν διαδραστικά ψηφιακά μέσα, ενώ ταυτόχρονα προάγεται η δημιουργικότητά τους μέσα από τη χρήση διαφορετικών μεθόδων για την ανακάλυψη και αναγνώριση κρυμμένων γραμμάτων.
Encrypted Messages / Αποκρυπτογραφημένα μηνύματα/τμήμα 2
Αυτή η δραστηριότητα συνδυάζει την αναγνώριση γραμμάτων, τη φωνητική, την επικοινωνία και τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων με έναν διασκεδαστικό και ελκυστικό τρόπο για τα παιδιά.
Encrypded messages / Αποκρυπτογραφημένα μηνύματα/τμήμα 1 /
4. Στην τρίτη τους αποστολή, οι νεαροί ντετέκτιβ θα ανακαλύψουν τον κώδικα Μορς και θα μάθουν πώς να τον χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν τα δικά τους βραχιόλια με τα ονόματά τους, καθώς και μυστικά μηνύματα για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης ή αποστολές. Αυτή η δραστηριότητα ενισχύει τη μάθηση μέσω του παιχνιδιού και της πρακτικής εφαρμογής, επιτρέποντας στα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων.
Morse Code Activities / Κώδικας Μορς/τμήμα 2
Morse Code Activities / Κώδικας Μορς/τμήμα 1
Αυτή η συναρπαστική δραστηριότητα προσχολικής ηλικίας συνδυάζει τη διασκέδαση της εκμάθησης μαθηματικών με τον συναρπαστικό κόσμο του κώδικα Μορς. Τα παιδιά ξεκίνησαν μαθαίνοντας τις αναπαραστάσεις του κώδικα Μορς των αριθμών 1-10. Αυτό εισήχθη μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, flashcards, ψηφιακή μάθηση, δημιουργική έκφραση και την παράδοση του νέου έτους.
Κοινά συνεργατικά έργα (εκπαιδευτικών και μαθητών)
1. Toolkit for Detectives / Επίσημος οδηγός του ντεντέκτιβ
2. Fake News Detectives /true or false?
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να ξεφυλλίσετε το συνεργατικό μας βιβλίο:
3. Sign Language Alphabet / Το αλφαβητάρι των ντεντέκτιβ στη νοηματική
4. Detectives’ Song / Τα τραγούδια των ντεντέκτιβ
5.On line Games
Λήξη προγράμματος / Παράδοση πιστοποιητικών στους συμμετέχοντες


ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν
από 5 έως 24 Μαρτίου 2025
Για το σχολικό έτος 2025-2026 θα γραφτούν οι μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί το 2020 και το 2021
Απαραίτητα βήματα εγγραφής:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
και επιλογή του Νηπιαγωγείου, στο οποίο ανήκετε σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας σας(συμβουλευτείτε τον παραπάνω χάρτη)
Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, θα λάβετε ενημέρωση και οδηγίες στο κινητό.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία “Πρώτη Εγγραφή” της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα, εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊσταμένος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από το γ.) και δ.) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται:
α.)ΑΔΥΜ(ατομικό δελτίο υγείας)
β.) Βιβλιάριο υγείας και φωτοαντίγραφο της σελίδας εμβολίων
γ.) Υπεύθυνη δήλωση με την συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα για την εγγραφή στο σχολείο(όχι του γονέα που έκανε την ηλεκτρονική εγγραφή)
δ.) Στην περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς και κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κέντρο Εκπαιδευτικής
και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο.
Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα!
Σήμερα τα νηπιάκια μας επισκέφτηκαν έναν παραδοσιακό ελαιώνα και ένα ελαιοτριβείο. Φτάνοντας στον ελαιώνα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αγγίξουν τους φλοιούς των δέντρων, να μυρίσουν τα φύλλα, να θαυμάσουν τους καρπούς της ελιάς και να ξεκινήσουν την συγκομιδή. Στη συνέχεια, η ομάδα μας μεταφέρθηκε στο ελαιοτριβείο, όπου παρακολούθησαν με ενθουσιασμό τη διαδικασία παραγωγής. Είδαν πώς οι ελιές μεταμορφώνονται σε λάδι, ακούγοντας τους ήχους και τις μυρωδιές του ελαιοτριβείου.
Ήταν μια μέρα που η καθημερινότητά μας διακόπηκε από τον δυνατό ήχο του συναγερμού! Όλοι μας συμμετείχαμε στην προγραμματισμένη άσκηση σεισμού, θυμίζοντάς μας πόσο σημαντική είναι η προετοιμασία για απρόοπτες καταστάσεις. Ακολουθώντας τις οδηγίες, καταφύγαμε στο κοντινότερο ασφαλές σημείο και διατηρήσαμε την ψυχραιμία μας. Ήταν μια καλή ευκαιρία να θυμηθούμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθούμε σε περίπτωση πραγματικού σεισμού και να ενισχύσουμε το αίσθημα της ασφάλειας στο σχολείο μας.
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén
