cropped 3 1

Καλωσήρθατε

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες για να μάθετε περισσότερα.

 

Μια ξεχωριστή πρόσκληση!

Φέτος, με αφορμή το χριστουγεννιάτικο θεατρικό μας, αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι ξεχωριστό: στείλαμε την ιστορία μας στον Άη Βασίλη! Ο Άγιος Βασίλης ενθουσιάστηκε με το μήνυμα των παιδιών για την αγάπη, τη φύση και το δάσος του Έβρου και θέλησε να ετοιμάσει ο ίδιος μια χριστουγεννιάτικη πρόσκληση… για τις οικογένειες και για όλους όσοι μοιράζονται τις ίδιες αξίες. 💚🎅 Δείτε το μικρό αυτό βίντεο, φτιαγμένο με πολλή αγάπη και φαντασία, και νιώστε τη μαγεία των Χριστουγέννων μαζί μας.

eTwinning 2025-26 “Museum In The Class”

museum in the class 2025 2026 1

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος  eTwinning, το έργο “Museum In The Class” στο οποίο συμμετέχουν τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας σε συνεργασία με σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία και την Λιθουανία,  στοχεύει να εισαγάγει τα παιδιά  στον πλούτο της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από την τέχνη, αναπτύσσοντας παράλληλα τις εκφραστικές τους δεξιότητες και ενθαρρύνοντάς τα, να εξερευνήσουν τους οπτικούς κόσμους διαφορετικών πολιτισμών. Μέσα από απτικά, οπτικά και ακουστικά μέσα, η τέχνη υποστηρίζει τη μάθηση και συμβάλλει στη γνωστική, κοινωνική και κινητική ανάπτυξη των παιδιών. Μέσω του παιχνιδιού και της καλλιτεχνικής δημιουργίας, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία, εξοικειώνονται με τον πλούτο των πολιτισμών και καλλιεργούν από νεαρή ηλικία την αισθητική τους και μια θετική στάση απέναντι στην πολιτιστική γνώση. Στην ιστοσελίδα μας θα συμπεριλάβουμε παραδείγματα δραστηριοτήτων από κάθε τμήμα, καθώς και τα κοινά έργα που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος.

  • ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ

eTwinning 2025- 2026 “Forest Without Borders”

“ΔΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ”, ένα νέο  eTwinning πρόγραμμα το οποίο φέρνει σε επαφή παιδιά 4-10 ετών από σχολεία όλης της Ευρώπης. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν συνολικά 18 εταίροι: 9 από την Τουρκία , 4 από τη Λιθουανία, 2 από την Ελλάδα, 2 από την Ιταλία και 1 από τη Ρουμανία. Στόχος του είναι να καλλιεργήσει από νωρίς την αγάπη για τη φύση, τη γνώση για τα δάση και τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος.

Μέσα από δραστηριότητες STEM, δημιουργικές τέχνες, αφήγηση ιστοριών και πειράματα, τα παιδιά ανακαλύπτουν τον ρόλο των δασών στη ζωή του πλανήτη. Το πρόγραμμα προσφέρει επίσης την ευκαιρία να γιορτάσουν διεθνείς περιβαλλοντικές ημέρες και να ανταλλάξουν πολιτιστικές εμπειρίες με συνομήλικους από άλλες χώρες.

Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά δεν μαθαίνουν μόνο για το περιβάλλον, αλλά αναπτύσσουν δημιουργικότητα, ομαδικότητα και διαπολιτισμικές δεξιότητες, και γίνονται μικροί φύλακες του μέλλοντος.

MPROCHOYRAΤο δάσος στην τάξη μας: Σε αυτή την όμορφη εικαστική δράση, τα παιδιά μας θα εκφράσουν την αγάπη τους για τη φύση και τη δημιουργικότητά τους σχεδιάζοντας το δικό τους δάσος των ονείρων τους. Κάθε παιδί θα συνειδητοποιήσει ότι είναι μέρος της φύσης και θα ανακαλύψει τη σημασία των δασών στη ζωή μας.

 

Ντετέκτιβ των δασών-εξερεύνηση της φύσης:Τα δάση είναι μαγικά μέρη, όπου ζουν αμέτρητα πλάσματα. Δέντρα, πουλιά, έντομα, λουλούδια και χώμα—όλα είναι μέρος της ζωής. Ως δασικοί ντετέκτιβ παρέα με τους γονείς μας,  ξεκινάμε να ανακαλύψουμε τα μυστικά της φύσης και να τα κατανοήσουμε καλύτερα.

Οι δραστηριότητες με θέμα το δάσος και τα ζώα (π.χ. Sudoku, αντιστοίχιση σκιών, αντιστοίχιση εποχών και ζώων, εντοπισμός διαφορών, αναγνώριση εντόμων και μελέτες κύκλου ζωής) που διεξάγονται στο πλαίσιο του έργου αποτελούν σημαντικές πρακτικές που υποστηρίζουν τη γνωστική, συναισθηματική και ψυχοκινητική ανάπτυξη στην πρώιμη παιδική ηλικία.

Λήψη αρχείου Power Point εδώ

Ένα μικρό βελανίδι, μία μεγάλη ελπίδα:Οι μαθητές μας ανακαλύπτουν τον συναρπαστικό κύκλο της φύσης, φυτρώνοντας βελανίδια που συλλέγουν σε δασικές εκδρομές. Στη διαδικασία μαθαίνουν υπομονή,υπευθυνότητα και αγάπη για τη φύση.

Oak Tree

Ταξίδι στον χρόνο των δέντρων:Αν και οι κορμοί των δέντρων δεν έχουν μιλιά για να πουν την ιστορία τους, αποκαλύπτουν την ηλικία τους μέσα από τους δακτύλιους. Οι μαθητές ανακάλυψαν γιατί εμφανίζονται αυτοί οι κύκλοι στους κορμούς και πειραματίστηκαν με την καταμέτρηση των δακτυλίων για να εκτιμήσουν την ηλικία ενός δέντρου. Στη συνέχεια, εξερεύνησαν τον υπαίθριο χώρο, παρατήρησαν διάφορους κορμούς και δημιούργησαν ζωγραφιές, ταιριάζοντας κάθε μια με τον σωστό αριθμό δακτυλίων.

Βρες τα ζευγάρια στο παιχνίδι μνήμης:

 

Εβδομάδα κώδικα 2025: Τα παιδιά δημιουργούν “Δέντρα Κώδικα” χρησιμοποιώντας φυσικά υλικά (όπως φύλλα, κλαδιά, βελανίδια,κάστανα, καρύδια κλπ) ή αναπαράγοντας δοσμένα μοτίβα. Συνδυάζοντας τη φύση και την τέχνη, θα εξερευνήσουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού με έναν ελκυστικό και κατάλληλο για την ηλικία τους τρόπο.

code week forest without borders 1code week 2025 binary system optimized 1000 1

Δημιουργία φυτολογίου

 

Αγιασμός

AGIASMOS EIKONAΑγαπητοί γονείς

Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 10:00 στο σχολείο μας.

Η παρουσία όλων είναι απαραίτητη, καθώς θα σηματοδοτήσει την αρχή μιας νέας, γεμάτης προκλήσεων και ευκαιριών, σχολικής χρονιάς.

Σας προσκαλούμε να παραβρεθείτε στην τελετή, όπου θα έχουμε την ευκαιρία να ευχηθούμε καλή χρονιά σε όλους και να επισημάνουμε τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.

Με την ευχή για μια γόνιμη και δημιουργική χρονιά, σας περιμένουμε όλους!

Εκ του Συλλόγου Διδασκόντων

Δράσεις ενεργού πολίτη 2024 – 2025

Φθινοπωρινή Δράση στην Αυλή

Φέτος το φθινόπωρο, μετατρέψαμε μια απλή εργασία σε μια εκπαιδευτική δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης για τους μαθητές μας. Αντί να καθαρίσουμε απλώς τον σχολικό μας χώρο, οργανώσαμε μια ημέρα συλλογής φθινοπωρινών φύλλων στον αύλειο χώρο.

Η δράση αυτή είχε διπλό στόχο: αφενός, να καθαρίσουμε την αυλή από τα πεσμένα φύλλα, και αφετέρου, να μεταδώσουμε στους μαθητές μας περιβαλλοντική συνείδηση μέσα από την πράξη. Συλλέγοντας τα φύλλα, όχι μόνο συμβάλαμε στην τάξη και την καθαριότητα, αλλά δώσαμε και την ευκαιρία στους μαθητές να χρησιμοποιήσουν τα φύλλα για δημιουργικές κατασκευές, αναδεικνύοντας έτσι τη σημασία της ανακύκλωσης και της αξιοποίησης φυσικών υλικών.

CLEANING DAY

ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Γνωριμία με τα επαγγέλματα που συνεισφέρουν στην κοινωνία με κατατόπους επισκέψεις. Δες εδώ την επίσκεψή μας στην πυροσβεστική. Την επίσκεψη της τροχαίας, εδώ.

Ημέρα Προπόνησης: Οι Μαθητές μας ως Μελλοντικοί Βοηθοί της Κοινότητας

Τα περισσότερα επαγγέλματα κοινωφελούς εργασίας απαιτούν σωματική αντοχή και καλή φυσική κατάσταση. Αναγνωρίζοντας αυτή την ανάγκη, προσφέραμε στους μαθητές μας μια μοναδική ευκαιρία: να βιώσουν από πρώτο χέρι την προπόνηση που απαιτείται για να γίνουν μελλοντικοί βοηθοί της κοινότητας. Κατά τη διάρκεια αυτής της ημέρας, οι μαθητές λειτούργησαν ως εκπαιδευόμενοι, αποκτώντας πρακτική εμπειρία στις απαιτήσεις αυτών των σημαντικών ρόλων.

Κινητικό Παιχνίδι και Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση

Στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και την ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων, πραγματοποιήθηκε μια συνδυαστική δράση στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής. Η εκδήλωση συνδύασε ένα κινητικό παιχνίδι με την ενεργή συμμετοχή ενός αθλητικού συλλόγου, προσφέροντας στους συμμετέχοντες μια μοναδική εμπειρία μάθησης και διασκέδασης.

Η δράση αυτή είχε διπλό στόχο: να ενισχύσει την περιβαλλοντική συνείδηση μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και να προωθήσει τη σωματική άσκηση και τη συνεργασία μέσω του παιχνιδιού. Η παρουσία του αθλητικού συλλόγου συνέβαλε σημαντικά στην οργάνωση και τον εμπλουτισμό των δραστηριοτήτων, προσφέροντας εξειδικευμένες γνώσεις και καθοδήγηση.

Προσφορά στην Κοινότητα: Συγκέντρωση Τροφίμων με τη Στήριξη των Γονέων

Πριν ξεκινήσουμε την δράση προσφοράς στην κοινότητά μας, συνεργαστήκαμε στενά με το Πολυκοινωνικό Κέντρο. Από εκεί, λάβαμε τα απαραίτητα στοιχεία για οικογένειες και άτομα που αντιμετωπίζουν ανάγκη επισιτιστικής βοήθειας.

Βασιζόμενοι σε αυτές τις πληροφορίες, οργανώσαμε μια ολοκληρωμένη δράση βοήθειας και προσφοράς, στην οποία είχαν την ευκαιρία να εμπλακούν ενεργά και οι γονείς των μαθητών μας. Η συμμετοχή τους ήταν καθοριστική για την επιτυχία της πρωτοβουλίας, αναδεικνύοντας τη δύναμη της συνεργασίας και της αλληλεγγύης για την υποστήριξη όσων έχουν ανάγκη.

eikona Viber 2025 06 23 17 33 42 394Μαθητές Ενισχύουν το Συσσίτιο

Με στόχο την εξάλειψη της πείνας και την έμπρακτη προσφορά, οι μαθητές μας ανέλαβαν μια σημαντική δράση για την ενίσχυση του τοπικού Συσσιτίου.

Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, τα παιδιά δημιούργησαν με πολλή αγάπη αυτοκόλλητα με μηνύματα καλοσύνης και συμπαράστασης για τα σκεύη τροφίμων, καθώς και ατομικά σουπλά, προσθέτοντας μια προσωπική και ζεστή πινελιά στην προσφορά. Παράλληλα, για την ενημέρωση του ευρύτερου κοινού και την ευαισθητοποίηση σχετικά με το θέμα της επισιτιστικής ανασφάλειας, φτιάξαμε αφίσες που κοινοποιήθηκαν στην κοινότητά μας

Καμπάνια για την εξάλειψη της πείνας μέσω κατασκευής αφισών.

ΦΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΦΙΣΑ

AFISA ENERGOS POLITHSΚάρτες και Κάλαντα: Μια Γιορτή Προσφοράς και Ευγνωμοσύνης

Οι μαθητές μας εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη και την αγάπη τους προς τους ήρωες της κοινότητάς μας δημιουργώντας μοναδικές ευχετήριες κάρτες. Κατασκευάστηκαν τόσο φυσικές όσο και ψηφιακές κάρτες, αφιερωμένες στους πυροσβέστες, τους αστυνομικούς, τους ιατρούς και τους νοσηλευτές του ΕΚΑΒ, αναγνωρίζοντας έτσι την ανεκτίμητη προσφορά τους.

Παράλληλα, οι μαθητές μας έμαθαν τα παραδοσιακά κάλαντα και τα τραγούδησαν με θέρμη στο Ιωακείμειο γηροκομείο της Μητρόπολης. Αυτή η δράση προσέφερε χαρά και ζεστασιά στους ηλικιωμένους, ενισχύοντας τους δεσμούς μεταξύ των γενεών και αναδεικνύοντας τη σημασία της προσφοράς.

Δες την δράση εδώ

Μαθαίνοντας να Βοηθάμε τους Συμπολίτες μας

Για να ενισχύσουμε την ικανότητα των μαθητών μας να προσφέρουν ουσιαστική βοήθεια στην κοινότητα, ετοιμάσαμε ειδικούς οδηγούς με πρακτικές συμβουλές. Στόχος μας είναι να τους εφοδιάσουμε με βασικές γνώσεις που μπορούν να αποδειχθούν ζωτικής σημασίας σε κρίσιμες στιγμές.

Οι οδηγοί αυτοί περιλαμβάνουν:

  • Οδηγό Αναγνώρισης Σημάτων Εγκεφαλικού: Ένας αναλυτικός οδηγός που εκπαιδεύει τους μαθητές να αναγνωρίζουν άμεσα τα σημάδια ενός εγκεφαλικού επεισοδίου. Η γρήγορη αναγνώριση και αντίδραση είναι κρίσιμη για την έκβαση τέτοιων περιστατικών, και ο οδηγός παρέχει σαφείς οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουν.
  • Οδηγό Πρώτων Βοηθειών: Ένας περιεκτικός οδηγός που καλύπτει τις βασικές αρχές των πρώτων βοηθειών. Περιλαμβάνει απλές, πρακτικές οδηγίες για το πώς να αντιμετωπίσουν κοινές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και την ικανότητά τους να δράσουν αποτελεσματικά.

Μέσα από αυτούς τους οδηγούς, οι μαθητές μας μαθαίνουν όχι μόνο να αναγνωρίζουν και να ανταποκρίνονται σε επείγουσες καταστάσεις, αλλά και να γίνονται ενεργά και υπεύθυνα μέλη της κοινωνίας.

Οδηγός Αναγνώρισης Σημάτων Εγκεφαλικού

https://meetourstudents.my.canva.site/community-guide-for-students

Οδηγός Πρώτων Βοηθειών

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΜΑΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, υλοποιήσαμε με επιτυχία προγράμματα ομαλής μετάβασης για τους μαθητές που πρόκειται να φοιτήσουν στην επόμελη εκπαιδευτική βαθμίδα. Τα προγράμματα αυτά αναπτύχθηκαν σε στενή συνεργασία με το 7ο και το 4ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης.

Στο πλαίσιο των δράσεων, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία:

  • Να ξεναγηθούν στους χώρους των σχολείου, εξοικειώνοντας τους με το νέο τους περιβάλλον.
  • Να γνωριστούν για πρώτη φορά με τους μαθητές της πρώτης τάξης, δημιουργώντας ένα αίσθημα οικειότητας.
  • Να συμμετάσχουν σε κοινές δραστηριότητες με τους μαθητές, όπως την παρακολούθηση μαθημάτων και την συμμετοχή σε μουσικοκινητικές δραστηριότητες, προάγοντας την αλληλεπίδραση και τη συνεργασία.

Στόχος των προγραμμάτων αυτών είναι η ομαλή ένταξη των νέων μαθητών στο σχολικό περιβάλλον και η μείωση τυχόν άγχους που μπορεί να συνοδεύει αυτή τη μετάβαση.

Επίσκεψη στο Εθνολογικό Μουσείο Θράκης

Η επίσκεψή μας στο Εθνολογικό Μουσείο μας ταξίδεψε στην ιστορία των επαγγελμάτων, μαθαίνοντας για αυτά του χθες και του σήμερα, ενώ μέσα από παιχνίδια και ξενάγηση, εκφράσαμε τα δικά μας μελλοντικά επαγγελματικά όνειρα.



Λήψη αρχείου

“COOL” – CULTURE OVERCOMES OUR LIMITS

Απονεμήθηκε Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας eTwinning (2025)                                                                     

Στον σύγχρονο κόσμο, όπου οι αποστάσεις μοιάζουν να μικραίνουν και οι πληροφορίες ταξιδεύουν με την ταχύτητα του φωτός, η ανάγκη να διατηρήσουμε ζωντανές τις ρίζες μας, την πολιτιστική μας κληρονομιά και τις παραδόσεις μας είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Σε αυτή την ψηφιακή εποχή, το σχολείο καλείται να παίξει έναν καθοριστικό ρόλο, φέρνοντας τους μαθητές σε επαφή με τον πλούτο του παρελθόντος, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ γενεών και προάγοντας την κατανόηση και τον σεβασμό της διαφορετικότητας.

Σε αυτό το πλαίσιο, το eTwinning πρόγραμμα “COOL – Culture Overcomes Our Limits” αποτέλεσε ένα φωτεινό παράδειγμα του πώς η εκπαίδευση μπορεί να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία ως εργαλείο για την προώθηση του πολιτισμού. Μέσα από μια σειρά καινοτόμων δραστηριοτήτων, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν, να εξερευνήσουν και να αναβιώσουν πτυχές της ελληνικής παράδοσης, καθώς και να γνωρίσουν πολιτιστικά στοιχεία άλλων ευρωπαϊκών χωρών.

Πατήστε εδώ για να δείτε το περιεχόμενο του προγράμματος.

Cool Dessimination poster

eTwinning “Little hands,big hearts”

Σχολικό έτος 2024-25

Απονεμήθηκε Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας eTwinning (2025)

“LITTLE HANDS, BIG HEARTS”

Δημιουργία λογότυπου και αφίσας

WINNING LOGO 2024 2025 LITTLE HANDS

 

 

 

 

 

 

 

your help their hopeΣτο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning « Little hands,big hearts », τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή μαθησιακή εμπειρία, συνεργαζόμενα με σχολεία από την Τουρκία και τη Ρουμανία. Μέσα από κοινές δράσεις, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με έννοιες όπως η προσφορά, η καλοσύνη, η αποδοχή και η συνεργασία. Τα παιδιά μας γνώρισαν τους ήρωες της κοινότητας και έμαθαν πώς ακόμη και μια μικρή πράξη καλοσύνης μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Με αγάπη, ενσυναίσθηση και ομαδικό πνεύμα, συμμετείχαν σε πρωτοβουλίες κοινωνικής προσφοράς, δείχνοντας ότι όλοι μπορούμε να συνεισφέρουμε και να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο!

Calling for Community Helpers / Κάλεσμα προς τους μικρούς  βοηθούς της κοινότητας μας

Introduction Video / Βίντεο εισαγωγής

Τα παιδιά μαθαίνουν για τους βοηθούς της κοινότητας και τη συνεισφορά τους στην κοινωνία. Τι μπορούμε να κάνουμε για να ωφελήσουμε την κοινότητα;

Ακολουθούν ενδεικτικά δραστηριότητες από κάθε τμήμα, καθώς και κοινά συνεργατικά έργα που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα:

  • Teachers and students / Ας συστηθούμε…

 

  • Introduction to Community Helpers /Γνωρίσαμε τους βοηθούς της κοινότητας

Αστυνομία

Πυροσβεστική

  • Creating Special Gifts for the Community Helpers / Δημιουργία Ειδικών Δώρων για τους Βοηθούς της Κοινότητας

 

  • Community  quide for students /οδηγός πρώτων βοηθειών από νεαρούς διασώστες



Λήψη αρχείου

Οδηγός διάσωσης από εγκεφαλικό

 

Community Helpers Training Day / Ημέρα εκπαίδευσης πυροσβεστών

Μικροί ήρωες εν δράσει

Κοινά συνεργατικά έργα

    • Volunteer Activities for Preschoolers / Εθελοντικές δράσεις για παιδιά προσχολικής ηλικίας
  • Πατήστε στην εικόνα για να ξεφυλλίσετε το συνεργατικό μας βιβλίο με τις εθελοντικές δράσεις των μαθητών:
  • COMMUNITY GIVING GUIDE
      • Common Activtiy Book / Βιβλίο κοινών δραστηριοτήτων



    Λήψη αρχείου

    • Manual for Little Vonunteers / Οδηγός του μικρού εθελοντή
  • A Little Volunteers Manual

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Fairy Tales and Acts of Kindness / Παραμύθια και πράξεις καλοσύνη. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε την παρουσίαση.

Fairy tales of kindness Little hands big hearts

  • Common song / Κοινό τραγούδι

Βίντεο λήξης προγράμματος

eTwinning “Young Sherlocks’ in Action”

Σχολικό έτος 2024-25

Απονεμήθηκε Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας eTwinning (2025)

YOUNG SHERLOCKS’ IN ACTION

b07ec994 d436 4a57 bf43 b0d32d788063

 

 

 

 

Archeio eikonas WhatsApp 2025 04 15 stis 19.48.10 73be7610Το πρόγραμμα «Young Sherlock’s in Action» το οποίο υλοποιήθηκε από τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου, σε συνεργασία με σχολεία από την Ελλάδα και την Τουρκία, αποσκοπεί στην ανάπτυξη της περιέργειας και της κριτικής σκέψης των νέων μαθητών, παρέχοντάς τους τις απαραίτητες δεξιότητες για να γίνουν μελλοντικοί ερευνητές. Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, οι μαθητές μας έρχονται σε επαφή με έννοιες όπως η επίλυση προβλημάτων, η συνεργασία και η επικοινωνία. Το πρόγραμμα αυτό ενθαρρύνει τα παιδιά να αμφισβητούν τον κόσμο γύρω τους, να εξερευνούν νέες προοπτικές και να αναπτύσσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, καλλιεργώντας έτσι τα βασικά χαρακτηριστικά του 21ου αιώνα.

Στην ιστοσελίδα μας, θα παρουσιάσουμε ενδεικτικά, δραστηριότητες από  κάθε τμήμα, καθώς και κοινά συνεργατικά έργα, μέσα από τα οποία οι μαθητές μας καλλιέργησαν την περιέργεια και τη φαντασία τους, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα τη διαδικασία της εξερεύνησης και της μάθησης:

  1. Στο ξεκίνημα του προγράμματος, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τον εαυτό τους, με σκοπό να γνωριστούν με τους συμμαθητές τους από τις άλλες χώρες. Στα βίντεο που ακολουθούν, τα νήπια του νηπιαγωγείου μας, εκφράζουν με ενθουσιασμό τον λόγο για τον οποίο θέλουν να γίνουν ντεντέκτιβ, αναφέροντας τις ικανότητες και τα χαρακτηριστικά που θεωρούν σημαντικά για έναν καλό ντεντέκτιβ.

Teachers and Students / Θέλω να γίνω ντεντέκτιβ γιατί…

2. Οι δραστηριότητες με δακτυλικά αποτυπώματα είναι πάντα ιδιαίτερα αγαπητές στα παιδιά, καθώς συνδυάζουν τη διασκέδαση με τη μάθηση. Τα παιδιά στις παρακάτω δραστηριότητες απολαμβάνουν την ανακάλυψη των αποτυπωμάτων τους και τον εντοπισμό κρυμμένων εικόνων, μαθαίνουν να ακολουθούν οδηγίες και να κατανοούν σχέσεις και μοτίβα, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσουν την ικανότητά τους στην αναγνώριση και την εφαρμογή απλών κωδικών.

Fingerprint Activity /Δακτυλικά αποτυπώματα/τμήμα 2

Αυτή η δραστηριότητα παρέχει έναν διασκεδαστικό και συναρπαστικό τρόπο για τα παιδιά να μάθουν για τα δακτυλικά αποτυπώματα. Μαθαίνουν να αναλύουν για να συγκρίνουν και να δημιουργούν τα δικά τους δακτυλικά αποτυπώματα. Συνδυάζοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά των δακτυλικών αποτυπωμάτων με τη διαδραστική τεχνολογία του Bee-Bot, αναπτύσσουν βασικές δεξιότητες στον προγραμματισμό, την επίλυση προβλημάτων και την κριτική σκέψη.

Fingerprint Activity / Δακτυλικά αποτυπώματα/τμήμα 1

 

3. Στο βίντεο που ακολουθεί τα παιδιά ενισχύουν την ικανότητά τους να επιλύουν γρίφους, να συνεργάζονται και να χρησιμοποιούν διαδραστικά ψηφιακά μέσα, ενώ ταυτόχρονα προάγεται η δημιουργικότητά τους μέσα από τη χρήση διαφορετικών μεθόδων για την ανακάλυψη και αναγνώριση κρυμμένων γραμμάτων.

Encrypted  Messages / Αποκρυπτογραφημένα μηνύματα/τμήμα 2

Αυτή η δραστηριότητα συνδυάζει την αναγνώριση γραμμάτων, τη φωνητική, την επικοινωνία και τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων με έναν διασκεδαστικό και ελκυστικό τρόπο για τα παιδιά.

Encrypded messages / Αποκρυπτογραφημένα μηνύματα/τμήμα 1 /

4. Στην τρίτη τους αποστολή, οι νεαροί ντετέκτιβ θα ανακαλύψουν τον κώδικα Μορς και θα μάθουν πώς να τον χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν τα δικά τους βραχιόλια με τα ονόματά τους, καθώς και μυστικά μηνύματα για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης ή αποστολές. Αυτή η δραστηριότητα ενισχύει τη μάθηση μέσω του παιχνιδιού και της πρακτικής εφαρμογής, επιτρέποντας στα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων.

Morse Code Activities / Κώδικας Μορς/τμήμα 2



Λήψη αρχείου

Morse Code Activities / Κώδικας Μορς/τμήμα 1

Αυτή η συναρπαστική δραστηριότητα προσχολικής ηλικίας συνδυάζει τη διασκέδαση της εκμάθησης μαθηματικών με τον συναρπαστικό κόσμο του κώδικα Μορς. Τα παιδιά ξεκίνησαν μαθαίνοντας τις αναπαραστάσεις του κώδικα Μορς των αριθμών 1-10. Αυτό εισήχθη μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, flashcards, ψηφιακή μάθηση, δημιουργική έκφραση και την παράδοση του νέου έτους.

 

Κοινά συνεργατικά έργα (εκπαιδευτικών και μαθητών)

1. Toolkit for Detectives / Επίσημος οδηγός του ντεντέκτιβ

2. Fake News Detectives /true or false?

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να ξεφυλλίσετε το συνεργατικό μας βιβλίο:

1 min

3. Sign Language Alphabet / Το αλφαβητάρι των ντεντέκτιβ στη νοηματική

4. Detectives’ Song / Τα τραγούδια των ντεντέκτιβ

5.On line Games

Λήξη προγράμματος / Παράδοση πιστοποιητικών στους συμμετέχοντες

 

Αρχική

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

 

Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν

 από 5 έως 24 Μαρτίου 2025

Για το σχολικό έτος 2025-2026 θα γραφτούν οι μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί το 2020 και το 2021

Απαραίτητα βήματα εγγραφής:

  1. Είσοδος στην σελίδα της εφαρμογής

 https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

και επιλογή του Νηπιαγωγείου, στο οποίο ανήκετε σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας σας(συμβουλευτείτε τον παραπάνω χάρτη)

  1. Χρήση κωδικών taxisnet για αυθεντικοποίηση
  2. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας, όπως: διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και αριθμός κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεστε για την πορεία της αίτησης.
  3. Ανέβασμα αποδεικτικού εγγράφου σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
  4. Δήλωση ενδιαφέροντος για φοίτηση στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (Το ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει, εφόσον συμπληρωθεί ο καθορισμένος αριθμός των μαθητών).
  5. Συμπλήρωση στοιχείων των συνοδών και παράλληλη επιλογή της δήλωσης: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, θα λάβετε ενημέρωση και οδηγίες στο κινητό.  

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία “Πρώτη Εγγραφή” της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα, εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊσταμένος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από το γ.) και δ.) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται:

α.)ΑΔΥΜ(ατομικό δελτίο υγείας)

β.) Βιβλιάριο υγείας και φωτοαντίγραφο της σελίδας εμβολίων

γ.) Υπεύθυνη δήλωση με την συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα για την εγγραφή στο σχολείο(όχι του γονέα που έκανε την ηλεκτρονική εγγραφή)

δ.) Στην περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς και κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κέντρο Εκπαιδευτικής

και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα!

 

Οδηγός για ναυτιλομένους

 

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο ελαιοτριβείο.

Σήμερα τα νηπιάκια μας επισκέφτηκαν έναν παραδοσιακό ελαιώνα και ένα ελαιοτριβείο. Φτάνοντας στον ελαιώνα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αγγίξουν τους φλοιούς των δέντρων, να μυρίσουν τα φύλλα, να θαυμάσουν τους καρπούς της ελιάς και να ξεκινήσουν την συγκομιδή.  Στη συνέχεια, η ομάδα μας μεταφέρθηκε στο ελαιοτριβείο, όπου παρακολούθησαν με ενθουσιασμό τη διαδικασία παραγωγής. Είδαν πώς οι ελιές μεταμορφώνονται σε λάδι, ακούγοντας τους ήχους και τις μυρωδιές του ελαιοτριβείου.

Σεισμός, σεισμός! Μπρος ολοταχώς!

Ήταν μια μέρα που η καθημερινότητά μας διακόπηκε από τον δυνατό ήχο του συναγερμού! Όλοι μας συμμετείχαμε στην προγραμματισμένη άσκηση σεισμού, θυμίζοντάς μας πόσο σημαντική είναι η προετοιμασία για απρόοπτες καταστάσεις. Ακολουθώντας τις οδηγίες, καταφύγαμε στο κοντινότερο ασφαλές σημείο και διατηρήσαμε την ψυχραιμία μας. Ήταν μια καλή ευκαιρία να θυμηθούμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθούμε σε περίπτωση πραγματικού σεισμού και να ενισχύσουμε το αίσθημα της ασφάλειας στο σχολείο μας.

 

Σελίδα 1 από 4

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση