Μικροί ΠΟΛΙΤΕΣ- Μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄τάξης (Δ1,Δ2,Δ3) και του Γ2 συμμετείχαν φέτος στο διασχολικό δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο «Μικροί ΠΟΛΙΤΕΣ- Μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ!» Το δίκτυο διοργανώθηκε έπειτα από τη …
Μικροί ΠΟΛΙΤΕΣ- Μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ! Διάβασε περισσότερα