Εξόρμηση στο περιαστικό δάσος

IMG 6161

Την Τρίτη 28 Απριλίου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄τάξης είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στο περιαστικό δάσος της πόλης μας. Τα παιδιά, μέσα από μια σειρά ελκυστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που είχαν οργανωθεί από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βιστωνίδας βρέθηκαν να περπατούν στα πυκνόφυτα μονοπάτια της βυζαντινής ακρόπολης, να ανιχνεύουν την βιοποικιλότητα και την ομορφιά του δάσους και να ανακαλύπτουν τις θετικές του επιδράσεις, αλλά και τους κινδύνους που το απειλούν.

Ευχαριστούμε από καρδιάς τους κυρίους Παναγιώτη Ντούμα και Δήμο Κουρτέση για την άψογη διοργάνωση της εξόρμησης και την άριστη συνεργασία.