Μια μελωδική ανάσα στο σχολείο μας!
Σήμερα το σχολείο μας γέμισε με νότες και χαμόγελα. Οι μαθητές μας,
υπό την καθοδήγηση της μουσικού μας, κ. Ξανθίππης, μας χάρισαν μια
μικρή αλλά γεμάτη συναίσθημα συναυλία, αποδεικνύοντας ότι η μουσική
είναι ο καλύτερος τρόπος για να ομορφύνει η σχολική καθημερινότητα.
Τα παιδιά παρουσίασαν τραγούδια που δούλεψαν με μεράκι το προηγούμενο
διάστημα, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα όλων μας. Ήταν μια στιγμή
δημιουργικής έκφρασης που μας θύμισε πόση δύναμη έχει η τέχνη μέσα στο
σχολείο.
Συγχαρητήρια στους μικρούς μας καλλιτέχνες και στη μουσικό μας για
αυτή την υπέροχη πρωτοβουλία που μας γέμισε ενέργεια και περηφάνια!
Βίντεο 1 Ηλεκτρική Κιθάρα
Βίντεο 2 Φλάουτο
Βίντεο 3 Σαξόφωνο
Βίντεο 4 Ντουέτο
Βίντεο 5 Πιάνο 1
























