Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Πάνω μενού
24 Νοεμβρίου 2024
Το Σχολείο
Ιστορικό
Κτιριακή Υποδομή
Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας Σχολείου
Τιμοκατάλογος κυλικείου 2024-2025
Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Σχολικό Έτος 2024 – 2025
Ώρες ενημέρωσης γονέων Σχ. Έτος 2024-2025
Σύλλογος Γονέων – Κηδεμόνων
Δ.Σ. Συλλόγου
Νέα Συλλόγου
Έντυπα
Η Ξάνθη
Κέντρο Διερευνητικής Μάθησης
Εγγραφές
Βιβλιοπροτάσεις από την Ε τάξη
Η Γωνιά του Ψηφιακού Πολίτη
14ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης
Εκπαιδευτικός ιστότοπος
Πολιτιστικά
Αρχική
Νέα
Ανακοινώσεις
Νομοθεσία
Εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση
Σχολείο
Εκπαιδευτικοί
Μαθητές
Ενημέρωση Γονέων
Δραστηριότητες
Εκδηλώσεις
Επισκέψεις
Εργασίες
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Σχέδιο Δράσης 14ου Δημοτικού Σχολείου 2020 – 2021
Σχέδιο Δράσης 14ου Δημοτικού Σχολείου 2021-2022
Σχέδιο Δράσης 14ου Δημοτικού Σχολείου 2022-2023
Σχέδιο Δράσης 14ου Δημοτικού Σχολείου 2023-2024
Σχέδιο Δράσης 14ου Δημοτικού Σχολείου 2024-2025
Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας
Έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης 2020-2021
Ενδοσχολική Επιμόρφωση
Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας 2021-2022
Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου 2022-2023
Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Έργου 14ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης του σχολικού έτους 2023-2024
Προγράμματα
Περιβαλλοντικά
Σχολική Βιβλιοθήκη
Αγωγή Υγείας
Comenius 2010-2012
Κέντρο Διερευνητικής Μάθησης
Εγγραφές
Βιβλιοπροτάσεις από την Ε τάξη
Η Γωνιά του Ψηφιακού Πολίτη
Αναζήτηση
Κύριο μενού
Κέντρο Διερευνητικής Μάθησης
Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Πλοήγηση Πληκτρολόγιου
Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
Αντίθεση
Επιλέξτε χρώμα
μαύρο
άσπρο
πράσινο
μπλε
κόκκινο
πορτοκαλί
κίτρινο
navi
Υπογράμμιση συνδέσμων
Επισήμανση συνδέσμων
Εικόνες σε κλίμακα του γκρι
Αντιστροφή Χρωμάτων
Αφαίρεση στυλ
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή