Η Στ τάξη του σχολείου μας , με την καθοδήγηση της κ. Άσης Ντουνάκη,της κ.Μαριάννας Αραμπατζή και του κ. Βασίλη Λεοντιάδη, ετοίμασαν την γιορτή για την Ελληνική Επανάσταση του 1821. Την γιορτή πλαισίωσε η χορωδία του σχολείου μας υπό την καθοδήγηση της μουσικού μας κ. Ξανθίππης Αναστασιάδου, καθώς και το χορευτικό τμήμα με την επιμέλεια από την γυμνάστρια του σχολείου κ. Δέσποινα Βασιλειάδου.
















