Αξιολόγηση εργαστηρίου Φυσικών επιστημών

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 142808

Δραστηρίοτητες αξιολόγησης του εργαστηρίου Δεξιοτήτων φυσικών επιστημών με τίτλο ” Φυσικές  Επιστήμες: Παρατηρώ, Πειραματίζομαι, Ανακαλύπτω!”, για το 3ο τμήμα

Στοχαστική Συζήτηση με τους “Επιστήμονες” 🗣️🔎

Σήμερα, οι επιστήμονες-κούκλες επισκέφθηκαν την τάξη μας και συζήτησαν με τα παιδιά όσα έμαθαν στη διάρκεια του προγράμματος!

Με διασκεδαστικό τρόπο, οι επιστήμονες έκαναν ερωτήσεις και ενθάρρυναν τα παιδιά να μοιραστούν τις γνώσεις τους.

Στη συνέχεια, τραγουδήσαμε όλοι μαζί το «Τραγούδι των Επιστημόνων», μαθαίνοντας μέσα από τη μουσική και την κίνηση.

Έπειτα, ξεκινήσαμε τη δημιουργία ενός ξεχωριστού δώρου για τη Θεανώ: μια αφίσα του Σύμπαντος!

Τα παιδιά χρησιμοποίησαν δαχτυλομπογιές για να σχεδιάσουν τον δικό τους πλανήτη, δίνοντας μοναδικά χρώματα και σχήματα στο έργο μας.

🎯 Στόχοι Δραστηριότητας:
✅ Να εκφράσουν τα παιδιά τις γνώσεις τους μέσα από ερωτήσεις-απαντήσεις.
✅ Να ενισχύσουν τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα μέσα από την τέχνη.
✅ Να συνδέσουν τη μουσική με τη μάθηση και την έκφραση.
✅ Να αναπτύξουν τη λεπτή κινητικότητα μέσω της ζωγραφικής με δαχτυλομπογιά.

📜 Περιγραφή λεπτομέρειας μέρους  Δραστηριότητας:
Τα παιδιά σχεδίασαν κύκλους για να δημιουργήσουν τους πλανήτες τους, χρησιμοποιώντας έναν συμβατικό τρόπο χάραξης. Τοποθέτησαν κάτω μια στρογγυλή μολυβοθήκη, την κράτησαν σταθερά με το ένα χέρι και με το άλλο σχεδίασαν τον κύκλο με μαρκαδόρο.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία, εξασκήθηκαν στη χρήση εργαλείων, τον οπτικοκινητικό συντονισμό και τη λεπτή κινητικότητα, προετοιμάζοντας το έργο τους για τη διακόσμηση της αφίσας του Σύμπαντος! 🌍✨

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 143052

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141322 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141342 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141358 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141431 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141448 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141501 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141524 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141613 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141635 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141702 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141716 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141733 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141754 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 141822 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 142612 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 142640 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 142706 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 142728 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 142808 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 142830 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 142849 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 142914 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 21 142940

 “Το τραγουδάκι των Επιστημόνων 🎨✍️

🎯  Στόχοι:
Να αναπτύξουν τη μνήμη, τον ρυθμό και τη φωνολογική επίγνωση μέσα από την αποστήθιση και εκτέλεση του τραγουδιού.
Να ενισχύσουν τον προφορικό τους λόγο, την άρθρωση και την εκφραστικότητα μέσα από το τραγούδι.
Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους με επιστημονικές έννοιες με τρόπο διασκεδαστικό και βιωματικό.

Ο Αϊνστάιν μας λέει με χαρά,
«Η φαντασία εχει τα κλειδια!»
Κι ο Πυθαγόρας αμέσως, θα πει
«1, 2 , 3 χίλιοι αριθμοί»

Οι επιστήμονες φεύγουν, μα μένουν στην καρδιά,
Η γνώση είναι φως, και όλοι μια αγκαλιά
Αρχιμήδης και Θεανώ, όλοι μαζί,
Γίνε επιστήμονας, να παίξουμε μαζί

Ο Πυθαγόρας μας λέει, «Βρες σχήματα παντού!»
κι η Θεανώ στον γαλαξία γελάει του ουρανού!
Ο Αρχιμήδης φωνάζει δυνατά,
«Εύρηκα! Εύρηκα! Βρήκα τη λύση παιδιά!»

Οι επιστήμονες φεύγουν, μα μένουν στην καρδιά,
Η γνώση είναι φως, και όλοι μια αγκαλιά
Αρχιμήδης και Θεανώ, όλοι μαζί,
Γίνε επιστήμονας, να παίξουμε μαζί

Με ένα χαμόγελο, λέμε γειά χαρά
Τα πάντα γύρω θα τα μάθουμε παιδιά.
Στο νηπιαγωγείο μας ότι κι αν μάθουμε
Ποτέ μα ποτέ δε θα το ξεχάσουμε. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *