ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας, μετά από σχετική συνεδρίαση, αποφάσισε να υλοποιήσει τη δράση Φιλαναγνωσίας για το σχολικό έτος 2024- 25
Στόχοι της Δράσης:
- Καλλιέργεια της αγάπης για το διάβασμα: Μέσα από την αφήγηση παραμυθιών, στοχεύουμε να φέρουμε τα παιδιά πιο κοντά στον μαγικό κόσμο των βιβλίων.
- Ενίσχυση της σύνδεσης σχολείου και οικογένειας: Η συμμετοχή των γονέων θα αποτελέσει βασικό στοιχείο της δράσης, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να δουν τους γονείς τους να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία της μάθησης.
- Ανάπτυξη γλωσσικών και γνωστικών δεξιοτήτων: Μέσα από την ακρόαση και την ανάλυση παραμυθιών, τα παιδιά θα αναπτύξουν το λεξιλόγιο, τη φαντασία και την κατανόησή τους.
Συμμετοχή των Γονέων:
- Κάθε εβδομάδα, ένας γονέας θα έχει την ευκαιρία να επισκεφθεί το σχολείο και να διαβάσει ένα παραμύθι σε όλα τα παιδιά της τάξης.
- Οι γονείς θα ενημερωθούν για την ημερομηνία και ώρα της συμμετοχής τους μέσω προσωπικής πρόσκλησης.
Η συμμετοχή σας θα είναι πολύτιμη για την επιτυχία της δράσης και την ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την υποστήριξή σας και τη συμβολή σας στην ανάπτυξη της αγάπης για τα βιβλία στους μικρούς μας μαθητές.
Με εκτίμηση,
Ο Σύλλογος Διδασκόντων
12ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας .
Παρακάτω θα βρείτε αναλυτικά τι περιέχει ο Σάκος Φιλαναγνωσίας κάθε τμήματος, καθώς και οδηγίες φιλαναγνωσίας για το σπίτι, δραστηριότητες με την κούκλα και σχετικές πληροφορίες για την υλοποίηση της δράσης, όπως και ένα ερωτηματολόγιο προς τους γονείς για να κατανοήσουμε καλύτερα τις αναγνωστικές συνήθειες των παιδιών στο σπίτι, καθώς και τις προτάσεις σας για τη βελτίωση του προγράμματος φιλαναγνωσίας.
Έντυπο Κανόνων του Μικρού Αναγνώστη
Ερωτηματολόγιο για την Προώθηση της Φιλαναγνωσίας στο Σπίτι (1)
Η Σημασία της Ανάγνωσης στο Σπίτι (1)
Ιστορίες Χέρι με Χέρι – Το Μαγικό Ταξίδι στη Βιβλιοχώρα
Συμμετοχή των Γονέων στη Φιλαναγνωσία Γονείς Διαβάζουν Παραμύθια