Ενδοσχολικές Επιμορφώσεις Νηπιαγωγείου για το Σχολικό Έτος 2024-25
Στο πλαίσιο του ετήσιου σχεδίου δράσης της σχολικής μας μονάδας και της συστηματικής επιδίωξης της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν ενδοσχολικές επιμορφωτικές δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024–2025.
Οι δράσεις αυτές υλοποιήθηκαν με σκοπό:
-
την αναβάθμιση της διδακτικής και παιδαγωγικής πράξης,
-
την ενίσχυση της συνεργασίας του Συλλόγου Διδασκόντων,
-
την αποτελεσματική ανταπόκριση σε σύγχρονες παιδαγωγικές και κοινωνικές προκλήσεις.
Μορφή και Οργάνωση
Η επιμόρφωση υλοποιήθηκε με δύο βασικούς άξονες:
-
Συμμετοχή στο Δίκτυο Σχολείων της ΔΠΕ Εύβοιας (σύνολο 15 ωρών):
-
Συνεργασία και ανταλλαγή καλών πρακτικών με άλλες σχολικές μονάδες.
-
Επιμόρφωση με τη στήριξη της Σχολικής Συμβούλου, κυρίας Ευφροσύνης Σπυροπούλου
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Το Νηπιαγωγείο μας καθώς και το Δίκτυο επιμόρφωσης ΑΘΗΝΑ με την εξαιρετική μας συντονίστρια κυρία Καλλιόπη Χατζηαντωνίου του 1ου Νηπιαγωγείο Νέας Λαμψάκου, εκφράζουμε τις θερμές του ευχαριστίες προς τη Σχολική Σύμβουλο Νηπιαγωγών, κ. ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ , για την πολύτιμη στήριξη, την καθοδήγηση και τη διαρκή παρουσία της καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Η συμβολή της στην παιδαγωγική μας πορεία υπήρξε καταλυτική, τόσο στην ενίσχυση του εκπαιδευτικού μας έργου όσο και στην ενδυνάμωση της επαγγελματικής μας ανάπτυξης. Με σεβασμό, ευαισθησία και επιστημονική κατάρτιση, στάθηκε δίπλα μας σε κάθε πρόκληση, προσφέροντας ουσιαστική βοήθεια και έμπνευση.
Την ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία και της ευχόμαστε υγεία, δημιουργικότητα και κάθε επιτυχία στο έργο της.
Με εκτίμηση,
Οι Νηπιαγωγοί & η Διεύθυνση
του 12ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας
-
-
Μηνιαίες Ενδοσχολικές Συναντήσεις:
-
Θεματικά στοχευμένες επιμορφώσεις, οργανωμένες από τον Σύλλογο Διδασκόντων.
-
Υλοποίηση σε ποικίλες μορφές (δια ζώσης, διαδικτυακή, ασύγχρονη).
-
Επίσης πραγματοποιήθηκαν Επιμορφώσεις της προϊσταμένης: Ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα mathesis 30 ωρών με εξετάσεις πιστοποίησης Του Πανεπιστημίου Κρήτης όπου ολοκληρώθηκαν επιτυχώς τα κάτωθι:
- 1.Απλά Πειράματα φυσικών επιστημών με απλά υλικά και
- 2. ταξίδι στο σύμπαν: σταθμός 1. Το ηλιακό μας σύστημα
-
- Επιμορφώσεις των αποδεκτών μελών αναφορών ενδοσχολικη βίας σχολικής μονάδας του ΚΕΔΙΒΜ ΕΚΠΑ της εκπαιδευτικού Μαρίας Φωτιά καθώς και της προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου
- Επιμορφώσεις του ΔΙΚΤΟΥ ELIZA για την ενδοσχολικη βια της προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου και της εκπαιδευτικού Ιωάννου Κωνσταντίνας. Ακολούθησε ενδοσχολικη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου από την προϊσταμένη με παρουσίαση του υλικού ELIZA
- εισηγητές Επιμορφώσεων ήταν επίσης οι εκπαιδευτικοι του νηπιαγωγείου μας Σταματια Σμπρινη , ειδικής αγωγής , με εξειδίκευση στην νοηματική και braille
- καθώς και ο σχολικός μας νοσηλευτής Τρύπας Γεώργιος σε θέματα πρώτων βοηθειών , αντιμετώπιση κρίσεων και φαρμακείου
Ενδεικτικές Θεματικές Ενότητες
-
Παιδαγωγική Διερεύνηση και Καλλιέργεια Δεξιοτήτων:
-
Ενεργητική ακρόαση – Επικοινωνιακές δεξιότητες
-
Συναισθηματική αγωγή και αντιμετώπιση συγκρούσεων
-
Αντιμετώπιση σχολικού εκφοβισμού – συνεργασία με το πρόγραμμα ELIZA
-
-
Συμπερίληψη και Διαφοροποίηση:
-
Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για παιδιά με οπτική ανεπάρκεια
-
Διδακτικές προσεγγίσεις για μαθησιακές δυσκολίες
-
Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο νηπιαγωγείο
-
-
Ψηφιακά Εργαλεία & Καινοτομία:
-
Χρήση διαδραστικής οθόνης
-
Εκπαιδευτική αξιοποίηση Beebot
-
-
Υγεία – Ασφάλεια – Περιβάλλον:
-
Πρώτες βοήθειες στο σχολικό περιβάλλον
-
Φροντίδα και οργάνωση σχολικού φαρμακείου
-
Εκπαίδευση στην ανακύκλωση – συνεργασία με ΚΕΠΕΑ
-
Αξιολόγηση & Αποτελέσματα
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών ήταν καθολική και η ανταπόκριση στις δράσεις θετική και ενεργή. Επισημαίνονται τα εξής αποτελέσματα:
-
Ενίσχυση της ενδοσχολικής συνεργασίας και επαγγελματικής στήριξης.
-
Ενσωμάτωση νέων πρακτικών στην καθημερινή διδακτική πράξη.
-
Ευαισθητοποίηση σε κρίσιμα κοινωνικά ζητήματα (π.χ. συμπερίληψη, βία, συναισθηματική νοημοσύνη).
-
Παιδαγωγική αξιοποίηση τεχνολογικών εργαλείων.
Συμπεράσματα – Προοπτικές
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάπτυξη του επαγγελματικού προφίλ των εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου μας. Σχεδιάζουμε για την επόμενη χρονιά τη συνέχιση και εμβάθυνση συγκεκριμένων θεματικών, καθώς και την πιο συστηματική αξιολόγηση των δράσεων με εργαλεία ανατροφοδότησης.
- Συμμετοχή σε Δίκτυο Σχολείων: Το νηπιαγωγείο μας είναι μέρος ενός δικτύου σχολείων, στο πλαίσιο του οποίου οι εκπαιδευτικοί καλούνται να συμμετέχουν σε 15 ώρες επιμορφώσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Αυτές οι επιμορφώσεις στοχεύουν στην ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ των σχολείων, την ανάπτυξη νέων μεθόδων διδασκαλίας και τη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών μονάδων.
- Μηνιαίες Επιμορφώσεις στο Σχολείο: Επιπλέον, στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του σχολείου μας, θα πραγματοποιούνται μηνιαίες επιμορφωτικές συναντήσεις για τους εκπαιδευτικούς. Αυτές οι επιμορφώσεις θα επικεντρωθούν σε συγκεκριμένα εκπαιδευτικά θέματα, με στόχο τη βελτίωση των διδακτικών πρακτικών και την εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων στη διδασκαλία.
Μηνιαίες Επιμορφώσεις στο Σχολείο
1η επιμόρφωση 18 /9/2024: ο ανάστροφος παιδαγωγικός σχεδιασμός ως παράγοντας ευρύθμης λειτουργίας της σχολικής κοινότητας , διάρκειας 3 ωρών
2η επιμόρφωση , 9/10/2024 , Το πρόγραμμα Σπουδών για την προσχολική εκπαίδευση και τα εργαστήρια δεξιοτήτων, διάρκειας 2 ωρών .
3η επιμόρφωση Σεπτέμβριος 2024
Πραγματοποιήθηκε σήμερα 18 Σεπτεμβρίου η πρώτη ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου μας παρουσία γονέων με εισηγήτρια την προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου με τίτλο
<<1η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.
Η ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ >>.
Παρουσιάστηκε επίσης και το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου μας υλικό ΚΛΙΚ ΕΔΩ
4η επιμόρφωση, Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024
Πραγματοποιήθηκε σήμερα , και στα πλαίσια δράσης σχολικής μονάδας η δίωρη επιμόρφωση εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου μας σε συνεργασία με το 11ο Δημοτικό σχολείο Χαλκίδας με τίτλο
” AΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ” με εισηγήτρια Μαρία Κίσσα, Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Ευβοίας
5η επιμόρφωση διαδικτυακά 16-10-2024, εισηγήτρια Λειβαδίτη Σοφία , διάρκειας 2 ωρών
Από την ενδοσχολική συντονίστρια γνωστικών πεδίων του Νηπιαγωγείου μας , την Λειβαδίτη Σοφία, και στα πλαίσια του σχεδίου δράσης φιλαναγνωσίας πραγματοποιήθηκε σήμερα διαδικτυακή συνάντηση με θέμα παρουσίαση επιστημονικής εργασίας με τίτλο Διερεύνηση των αντιλήψεων των παιδιών σχετικά με πρακτικές αφηγηματικής δραστηριότητας στο σπίτι: Μια δημογραφική έρευνα για την αφήγηση παραμυθιών στο νομό Φλώρινας 9Mastrothanasis KonstantinosΑ.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Papakosta Alexia Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών https://doi.org/10.12681/hjre.14099)
Διερεύνηση των αντιλήψεων των παιδιών σχετικά με πρακτικές αφηγηματικής δραστηριότητας στο σπίτι
Ακολούθησε συζήτηση σχετικά με την καινοτομία την τέχνη και την δημιουργικότητα, υλικό από τα πρακτικά του 3ου πανελληνίου συνεδρίου κλικ εδω
6η επιμόρφωση Οκτώβριος 2024
Σεμινάριο με τίτλο Ταχύρρυθμη Εκπαίδευση στις Διαδραστικές Οθόνες: Από τη Θεωρία στην Πράξη (LG Monitor)., διάρκειας 90 λεπτών
Το σεμινάριο εξοικείωσης πραγματοποιήθηκε από το Γραφείο Υποστήριξης του ΕΠΑΦΟΥ στο πλαίσιο του Υποέργου 2 «Helpdesk για την
υποστήριξη της λειτουργίας των διαδραστικών συστημάτων» του Έργου «Sub.3 Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων
μάθησης-Δράση 16676», με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5149224, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGenerationEU με
Αναθέτουσα Αρχή την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Ενδεικτικά βεβαίωση μιας εκπαιδευτικού
7η επιμόρφωση Νοέμβριος 2024
Την ΠΕΜΠΤΗ 7/11/2024 στις 17:00 στην διεύθυνση https://minedu-secondary.webex.com/meet/pazoulis
1η επιμόρφωση πρακτικού περιεχομένου, διάρκειας μιας ώρας, που αφορά στη σχεδίαση ΧΑΡΤΙΝΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΡΟΛΟΓΙΩΝ.
υλικό 1ης επιμόρφωσης https://youtu.be/c1GTx36Kbbc
Εργαστήριοadvance-Χάρτινων-Ηλιακών-Ρολογιών (1)
υλικό 2ης επιμόρφωσης Δεκέμβριος 2024
Οδηγός-Σχεδίασης-Αναλημματικού-Ηλιακού-Ρολογιού
8η διαδικτυακή επιμόρφωση Νοέμβριος 2024
αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών» στις 21 Νοεμβρίου 2024.
Ο σύνδεσμος στο Webex
https://minedu-secondary.webex.com/meet/charidimos
Στράτος Μυλωνάκης, Μάγδα Ζουρμπάκη, Σοφία Τσαντηράκη, Έλσα Δρούγκα και
Χάρης ΒουμβουλάκηςΚέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία
Κ.Ε.ΠΕ.Α. Ιεράπετρας – Νεάπολης, ενδεικτικά κάποιες βεβαιώσεις των εκπαιδευτικών
9η επιμόρφωση, Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024
Με θέμα:<<Όταν φεύγουν τα παιδιά από το σπίτι >.
Το Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 6:00μμ στην αίθουσα του πνευματικού κέντρου της μητρόπολης Χαλκίδας υπό την Αιγίδα της Σχολής Γονέων της Ιεράς Μητροπόλεως Χαλκίδας, με ομιλήτρια την Ευδοκία Μπεκριδάκη , ψυχολόγο
10η επιμόρφωση: η κοινότητα etwinning έργου: Ένα ταξίδι συνεργασίας και καινοτομίας, 2/12/2025, εισήγηση της Μαργαρίτας Σαμουτιαν
11 η επιμόρφωση 11 Δεκεμβρίου
Ασύγχρονο Σεμινάριο: Γνωρίζοντας τον ρομποτικό κόσμο: Η πρώτη επαφή με το Beebot (1ο επίπεδο)
ενδεικτικά βεβαιώσεις δύο εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου μας
12 η επιμόρφωση Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2024
Επιμορφωτική Ημερίδα για εκπαιδευτικούς από Το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) Αρχανών – Ρούβα – Γουβών σε συνεργασία με τη ΜΙΝΩΑ Ενεργειακή Κοινότητα και με την υποστήριξη της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ,με θέμα: «Οι ενεργειακές προοπτικές στην Κρήτη και οι επιπτώσεις τους στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον», το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2024 από τις 09:00π. μ , έως τις 17:00. Βασικός στόχος της Ημερίδας είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των πολιτών σχετικά με την Πράσινη Μετάβαση, τον θεσμό των Ενεργειακών Κοινοτήτων, τις ενεργειακές προοπτικές στην περιοχή μας και τις περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις τους.
13 η επιμόρφωση διαδικτυακά, Τη Tρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024, ώρα 18.00-20.30
Το Δεντρόσπιτο με τα Ζωάκια των Δικαιωμάτων του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων του ΤΕΑΠΗ /ΕΚΠΑ. Παρουσάζει ο κ. Γιώργος Μόσχος, πρώην συνήγορος του παιδιού, ιδρυτικό μέλος της Πρωτοβουλίας για το άρθρο 12 (ΠΡΩΤΑ.12), και η κα. Ματούλα Παπαδημητρίου, επικοινωνιολόγος, ΜA Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα, ΤΕΑΠΗ – ΕΚΠΑ, και μέλος της Πρωτα12.
ΥΛΙΚΟ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
15η επιμόρφωση : Η συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας για τη σύνταξη βραχυπρόθεσμου προγράμματος και ΕΠΕ , 15/01/2025, διάρκειας 3 ωρών.
16η επιμόρφωση/ 20 – 1-2025 / Γνώσεις εκπαιδευτικών για τη χρήση στρατηγικών διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
Παρουσίαση μαθημάτων του ΤΕΙ Αθήνας
03_Δυσκολίες_γλωσσική_ανάπτυξη_προσχολική_ηλικία(Χειμερινό_14) (1)
04_Παιδική_παχυσαρκία(Χειμερινό_14)
06_Διαταραχές_άγχους(Χειμερινό_14)
07_Διαταραχή_Ελλειμ_Προσοχής_Υπερκινητικότητα(Χειμερινό_14) (1)
08_Διαταραχές_της_διάθεσης(Χειμερινό_14)
καθώς και παρουσίαση εργασίας και σχόλια εκπαιδευτικών σχετικά με την παρέμβαση κοινωνικοποίησης Παρέμβαση κοινωνικοποίησης ενός παιδιού με αυτισμό στο γενικό σχολείο
17η επιμόρφωση / Τετάρτη 29 – 01- 2025 , Ο ρόλος των συναισθημάτων στη διδασκαλία και μάθηση εκπαιδευτικές στρατηγικές για την καλλιέργεια της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο σύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον
18η επιμόρφωση Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025
“οπτική ανεπάρκεια- προσαρμογές και παρεμβάσεις στο σχολικό περιβάλλον .εισηγήτρια Σμπρίνη Σταματία
19η επιμόρφωση: Πέμπτη 27 – 2- 2025
Μια πρώτη επαφή με το κόσμο των παιδιών με προβλήματα όρασης- η braille ως γλώσσα επικοινωνίας – εισηγήτρια Σμπρίνη Σταματία
20η επιμόρφωση :22/5/2025 , ενδοσχολική βία , παρουσίαση του προγράμματος ΕLIZA ,
ΜΕ ΥΛΙΚΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
https://blogs.sch.gr/12nipchalk/anagnorizo-prostateyo-eliza/
Από τον οδηγό διαχείρισης περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού
Κατανόηση φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού
καθώς και παρουσίαση υλικού υλικό από την πλατφόρμα stop bulling του ΚΕΔΙΒΙΜ ΕΚΠΑ , με εισηγήτριες τις εκπαιδευτικούς Λειβαδίτη Σοφία , Φωτιά Μαρία. _ΚΛΙΚ ΕΔΩ
ενδεικτικά από τις οδηγίες της πλατφόρμας
Οδηγίες σύνδεσης στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
καθώς και από την ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Β. Συμμετοχή σε Δίκτυο Σχολείων-ΔΙΚΤΥΟ ΑΘΗΝΑ
1η επιμόρφωση : Η εύρυθμη λειτουργία του Νηπιαγωγείου σε σχέση με τον εσωτερικό κανονισμό . 5/9/2024, διάρκειας 3 ωρών
2η επιμόρφωση 3 ωρών
Θέμα ομιλίας: «ΓΟΝΕΙΣ: Φροντίζουμε τις ψυχοσυναισθηματικές ανάγκες των παιδιών. Μεγαλώνουμε υγιή παιδιά».
Πιο συγκεκριμένα, οι άξονες οι εξής:
-Ποιες ανάγκες σε συναισθηματικό, ψυχικό και κοινωνικό επίπεδο έχουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας;
-Ποιες συμπεριφορές παρεμποδίζουν την ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού;
-Πώς μπορούν οι γονείς να παρέχουν μια υγιή διαπαιδαγώγηση στα παιδιά τους, να τα θωρακίσουν συναισθηματικά και να τους χαρίσουν μια χαρούμενη παιδική ηλικία.
3η επιμόρφωση , 9 Δεκεμβρίου 2024 , 3 ωρών
Αξίες ζωής στην εκπαίδευση επιμορφωτική δράση με την κα Μαρία Κίσσα, Ψυχολόγος του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΠΕ Ευβοίας σε νηπιαγωγούς στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης του δικτύου μας, την Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 5:15μ.μ, στο χώρο του 1ου Νηπιαγωγείου Ν. Λαμψάκου.
Η παρέμβαση αποτελεί ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο, επίκαιρο και ενδιαφέρον, πάνω στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας για παιδιά προσχολικής ηλικίας με τίτλο: «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση», το οποίο έχει επιμεληθεί το Κέντρο Πρόληψης Πέλλας «ΟΡΑΜΑ».
υλικο προγράμματος ΑΞΙΕΣ_ΖΩΗΣ_ΝΗΠΙAΓΩΓΕΙΟ κλικ εδώ
Πέμπτη 31 Μαίου 2025, εισηγητής Τρύπας Γεώργιος σχολικός νοσηλευτής , με θέμα: ” φροντίζοντας με γνώση : ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ – “Πρακτική ενημέρωση από τον σχολικό νοσηλευτή για άμεση και σωστή αντίδραση σε επείγοντα περιστατικά”..3 ωρών
αντιμετωπιση επιληπτικης κρισης στο σχολειο
8η επιμόρφωση από την σχολική σύμβουλο νηπιαγωγών Ν. Ευβοίας. 3 ωρών
«Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού Έργου» (Δράσεις Ενεργού Πολίτη, Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Σχέδιο Δράσης) σχολικού έτους 2025-2026.