ενδοσχολικές επιμορφώσεις 2024-25

Ενδοσχολικές Επιμορφώσεις Νηπιαγωγείου για το Σχολικό Έτος 2024-25

Στο πλαίσιο του ετήσιου σχεδίου δράσης της σχολικής μας μονάδας και της συστηματικής επιδίωξης της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν ενδοσχολικές επιμορφωτικές δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024–2025.

Οι δράσεις αυτές υλοποιήθηκαν με σκοπό:

  • την αναβάθμιση της διδακτικής και παιδαγωγικής πράξης,

  • την ενίσχυση της συνεργασίας του Συλλόγου Διδασκόντων,

  • την αποτελεσματική ανταπόκριση σε σύγχρονες παιδαγωγικές και κοινωνικές προκλήσεις.

Μορφή και Οργάνωση

Η επιμόρφωση υλοποιήθηκε με δύο βασικούς άξονες:

  1. Συμμετοχή στο Δίκτυο Σχολείων της ΔΠΕ Εύβοιας (σύνολο 15 ωρών):

    • Συνεργασία και ανταλλαγή καλών πρακτικών με άλλες σχολικές μονάδες.

    • Επιμόρφωση με τη στήριξη της Σχολικής Συμβούλου, κυρίας Ευφροσύνης Σπυροπούλου

    • ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

      Το Νηπιαγωγείο μας καθώς και το Δίκτυο επιμόρφωσης ΑΘΗΝΑ με την εξαιρετική μας συντονίστρια κυρία Καλλιόπη Χατζηαντωνίου του 1ου Νηπιαγωγείο Νέας Λαμψάκου, εκφράζουμε  τις θερμές του ευχαριστίες προς τη Σχολική Σύμβουλο Νηπιαγωγών, κ. ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ , για την πολύτιμη στήριξη, την καθοδήγηση και τη διαρκή παρουσία της καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

      Η συμβολή της στην παιδαγωγική μας πορεία υπήρξε καταλυτική, τόσο στην ενίσχυση του εκπαιδευτικού μας έργου όσο και στην ενδυνάμωση της επαγγελματικής μας ανάπτυξης. Με σεβασμό, ευαισθησία και επιστημονική κατάρτιση, στάθηκε δίπλα μας σε κάθε πρόκληση, προσφέροντας ουσιαστική βοήθεια και έμπνευση.

      Την ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία και της ευχόμαστε υγεία, δημιουργικότητα και κάθε επιτυχία στο έργο της.

      Με εκτίμηση,
      Οι Νηπιαγωγοί & η Διεύθυνση
      του 12ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας 

  2. Μηνιαίες Ενδοσχολικές Συναντήσεις:

    • Θεματικά στοχευμένες επιμορφώσεις, οργανωμένες από τον Σύλλογο Διδασκόντων.

    • Υλοποίηση σε ποικίλες μορφές (δια ζώσης, διαδικτυακή, ασύγχρονη).

    • Επίσης πραγματοποιήθηκαν Επιμορφώσεις της προϊσταμένης: Ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα mathesis 30 ωρών με εξετάσεις πιστοποίησης Του Πανεπιστημίου Κρήτης όπου ολοκληρώθηκαν επιτυχώς τα κάτωθι:

    • 1.Απλά  Πειράματα φυσικών επιστημών με απλά υλικά και
    • 2. ταξίδι στο σύμπαν: σταθμός 1. Το ηλιακό μας σύστημα
  3. Επιμορφώσεις των αποδεκτών μελών αναφορών ενδοσχολικη βίας  σχολικής μονάδας του ΚΕΔΙΒΜ ΕΚΠΑ της εκπαιδευτικού Μαρίας Φωτιά καθώς και της προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου
  4. Επιμορφώσεις του ΔΙΚΤΟΥ ELIZA για την ενδοσχολικη βια της προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου και της εκπαιδευτικού Ιωάννου Κωνσταντίνας. Ακολούθησε ενδοσχολικη  επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου από την προϊσταμένη με παρουσίαση του υλικού ELIZA
  5. εισηγητές Επιμορφώσεων ήταν επίσης οι εκπαιδευτικοι  του νηπιαγωγείου μας Σταματια Σμπρινη , ειδικής αγωγής , με εξειδίκευση στην νοηματική και braille
  6. καθώς και ο σχολικός μας νοσηλευτής Τρύπας Γεώργιος σε θέματα πρώτων βοηθειών  , αντιμετώπιση κρίσεων και φαρμακείου

Ενδεικτικές Θεματικές Ενότητες

  • Παιδαγωγική Διερεύνηση και Καλλιέργεια Δεξιοτήτων:

    • Ενεργητική ακρόαση – Επικοινωνιακές δεξιότητες

    • Συναισθηματική αγωγή και αντιμετώπιση συγκρούσεων

    • Αντιμετώπιση σχολικού εκφοβισμού – συνεργασία με το πρόγραμμα ELIZA

  • Συμπερίληψη και Διαφοροποίηση:

    • Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για παιδιά με οπτική ανεπάρκεια

    • Διδακτικές προσεγγίσεις για μαθησιακές δυσκολίες

    • Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο νηπιαγωγείο

  • Ψηφιακά Εργαλεία & Καινοτομία:

    • Χρήση διαδραστικής οθόνης

    • Εκπαιδευτική αξιοποίηση Beebot

  • Υγεία – Ασφάλεια – Περιβάλλον:

    • Πρώτες βοήθειες στο σχολικό περιβάλλον

    • Φροντίδα και οργάνωση σχολικού φαρμακείου

    • Εκπαίδευση στην ανακύκλωση – συνεργασία με ΚΕΠΕΑ

Αξιολόγηση & Αποτελέσματα

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών ήταν καθολική και η ανταπόκριση στις δράσεις θετική και ενεργή. Επισημαίνονται τα εξής αποτελέσματα:

  • Ενίσχυση της ενδοσχολικής συνεργασίας και επαγγελματικής στήριξης.

  • Ενσωμάτωση νέων πρακτικών στην καθημερινή διδακτική πράξη.

  • Ευαισθητοποίηση σε κρίσιμα κοινωνικά ζητήματα (π.χ. συμπερίληψη, βία, συναισθηματική νοημοσύνη).

  • Παιδαγωγική αξιοποίηση τεχνολογικών εργαλείων.

Συμπεράσματα – Προοπτικές

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα συνέβαλε ουσιαστικά στην ανάπτυξη του επαγγελματικού προφίλ των εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου μας. Σχεδιάζουμε για την επόμενη χρονιά τη συνέχιση και εμβάθυνση συγκεκριμένων θεματικών, καθώς και την πιο συστηματική αξιολόγηση των δράσεων με εργαλεία ανατροφοδότησης.

 

Stigmiotypo othonhs 2025 06 14 031837 Stigmiotypo othonhs 2025 06 14 031815 Stigmiotypo othonhs 2025 06 14 031754 Stigmiotypo othonhs 2025 06 14 031736 Stigmiotypo othonhs 2025 06 14 031652 Stigmiotypo othonhs 2025 06 14 032447

 

  1. Συμμετοχή σε Δίκτυο Σχολείων: Το νηπιαγωγείο μας είναι μέρος ενός δικτύου σχολείων, στο πλαίσιο του οποίου οι εκπαιδευτικοί καλούνται να συμμετέχουν σε 15 ώρες επιμορφώσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Αυτές οι επιμορφώσεις στοχεύουν στην ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ των σχολείων, την ανάπτυξη νέων μεθόδων διδασκαλίας και τη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών μονάδων.
  2. Μηνιαίες Επιμορφώσεις στο Σχολείο: Επιπλέον, στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του σχολείου μας, θα πραγματοποιούνται μηνιαίες επιμορφωτικές συναντήσεις για τους εκπαιδευτικούς. Αυτές οι επιμορφώσεις θα επικεντρωθούν σε συγκεκριμένα εκπαιδευτικά θέματα, με στόχο τη βελτίωση των διδακτικών πρακτικών και την εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων στη διδασκαλία.

 

Μηνιαίες Επιμορφώσεις στο Σχολείο

1η επιμόρφωση  18 /9/2024: ο ανάστροφος παιδαγωγικός σχεδιασμός ως παράγοντας ευρύθμης λειτουργίας της σχολικής κοινότητας , διάρκειας 3 ωρών 

2η  επιμόρφωση , 9/10/2024 , Το πρόγραμμα Σπουδών για την προσχολική εκπαίδευση και τα εργαστήρια δεξιοτήτων, διάρκειας 2 ωρών . 

3η επιμόρφωση Σεπτέμβριος 2024

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 18 Σεπτεμβρίου η πρώτη ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου μας παρουσία γονέων με εισηγήτρια την προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου  με τίτλο

<<1η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.

Η ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ >>.

Παρουσιάστηκε επίσης και το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου μας υλικό ΚΛΙΚ ΕΔΩ

4η επιμόρφωση, Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

Πραγματοποιήθηκε σήμερα , και στα πλαίσια δράσης σχολικής μονάδας η δίωρη επιμόρφωση εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου μας σε συνεργασία με το 11ο Δημοτικό σχολείο Χαλκίδας με τίτλο

” AΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ” με εισηγήτρια  Μαρία Κίσσα,  Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Ευβοίας

IMG 4125 1 IMG 4127 1 IMG 4133 1IMG 4134 1

5η επιμόρφωση διαδικτυακά 16-10-2024, εισηγήτρια Λειβαδίτη Σοφία , διάρκειας 2  ωρών 

Από την ενδοσχολική συντονίστρια γνωστικών πεδίων του Νηπιαγωγείου μας , την Λειβαδίτη Σοφία, και στα πλαίσια του σχεδίου δράσης φιλαναγνωσίας  πραγματοποιήθηκε σήμερα διαδικτυακή συνάντηση με θέμα παρουσίαση επιστημονικής εργασίας με τίτλο Διερεύνηση των αντιλήψεων των παιδιών σχετικά με πρακτικές αφηγηματικής δραστηριότητας στο σπίτι: Μια δημογραφική έρευνα για την αφήγηση παραμυθιών στο νομό Φλώρινας 9Mastrothanasis KonstantinosΑ.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Papakosta Alexia Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών https://doi.org/10.12681/hjre.14099)

Διερεύνηση των αντιλήψεων των παιδιών σχετικά με πρακτικές αφηγηματικής δραστηριότητας στο σπίτι



Λήψη αρχείου

Ακολούθησε συζήτηση σχετικά με την καινοτομία την τέχνη και την δημιουργικότητα, υλικό από τα πρακτικά του 3ου πανελληνίου συνεδρίου κλικ εδω



Λήψη αρχείου

6η επιμόρφωση Οκτώβριος 2024 

Σεμινάριο με τίτλο Ταχύρρυθμη Εκπαίδευση στις Διαδραστικές Οθόνες: Από τη Θεωρία στην Πράξη (LG Monitor)., διάρκειας 90 λεπτών

Το σεμινάριο εξοικείωσης πραγματοποιήθηκε από το Γραφείο Υποστήριξης του ΕΠΑΦΟΥ στο πλαίσιο του Υποέργου 2 «Helpdesk για την
υποστήριξη της λειτουργίας των διαδραστικών συστημάτων» του Έργου «Sub.3 Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων
μάθησης-Δράση 16676», με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5149224, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGenerationEU με
Αναθέτουσα Αρχή την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Ενδεικτικά βεβαίωση μιας εκπαιδευτικού

gklantka ouonesStigmiotypo othonhs 2025 06 24 142616

7η επιμόρφωση Νοέμβριος 2024 

Την ΠΕΜΠΤΗ 7/11/2024 στις 17:00 στην διεύθυνση https://minedu-secondary.webex.com/meet/pazoulis    

1η επιμόρφωση πρακτικού περιεχομένου, διάρκειας μιας ώρας, που αφορά στη σχεδίαση ΧΑΡΤΙΝΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΡΟΛΟΓΙΩΝ.

υλικό 1ης επιμόρφωσης https://youtu.be/c1GTx36Kbbc

Εργαστήριοadvance-Χάρτινων-Ηλιακών-Ρολογιών (1)

υλικό 2ης επιμόρφωσης Δεκέμβριος 2024

Οδηγός-Σχεδίασης-Αναλημματικού-Ηλιακού-Ρολογιού

8η διαδικτυακή  επιμόρφωση Νοέμβριος 2024

 Διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Γνώση και 
αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών» στις 21 Νοεμβρίου 2024.
Ο σύνδεσμος στο Webex
https://minedu-secondary.webex.com/meet/charidimos
Από την Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΕΠΕΑ (ΚΠΕ) Ιεράπετρας – Νεάπολης
Στράτος Μυλωνάκης, Μάγδα Ζουρμπάκη, Σοφία Τσαντηράκη, Έλσα Δρούγκα και
Χάρης ΒουμβουλάκηςΚέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία

Κ.Ε.ΠΕ.Α. Ιεράπετρας – Νεάπολης, ενδεικτικά κάποιες βεβαιώσεις των εκπαιδευτικών  Stigmiotypo othonhs 2025 06 21 105847Stigmiotypo othonhs 2025 06 21 110030

9η επιμόρφωση, Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024 

Με θέμα:<<Όταν φεύγουν τα παιδιά από το σπίτι >.
Το
Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 6:00μμ στην αίθουσα του πνευματικού κέντρου της μητρόπολης Χαλκίδας  υπό την Αιγίδα της Σχολής Γονέων της Ιεράς
Μητροπόλεως Χαλκίδας, με ομιλήτρια την Ευδοκία Μπεκριδάκη , ψυχολόγο



Λήψη αρχείου

10η επιμόρφωση: η κοινότητα etwinning έργου: Ένα ταξίδι συνεργασίας και καινοτομίας, 2/12/2025, εισήγηση της  Μαργαρίτας Σαμουτιαν

11 η επιμόρφωση 11 Δεκεμβρίου 

Ασύγχρονο Σεμινάριο: Γνωρίζοντας τον ρομποτικό κόσμο: Η πρώτη επαφή με το Beebot (1ο επίπεδο)

IMG 20241211 114059 421 IMG 20241211 114102 495

Σημειώσεις Bee-Bot

ενδεικτικά βεβαιώσεις δύο εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου μας

Stigmiotypo othonhs 2025 06 21 111434Stigmiotypo othonhs 2025 06 21 111033

12 η επιμόρφωση Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2024

Επιμορφωτική Ημερίδα για εκπαιδευτικούς από  Το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) Αρχανών – Ρούβα – Γουβών σε συνεργασία με τη ΜΙΝΩΑ Ενεργειακή Κοινότητα και με την υποστήριξη της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ,με θέμα: «Οι ενεργειακές προοπτικές στην Κρήτη και οι επιπτώσεις τους στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον», το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2024 από τις 09:00π. μ ,  έως τις 17:00. Βασικός στόχος της Ημερίδας είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των πολιτών σχετικά με την Πράσινη Μετάβαση, τον θεσμό των Ενεργειακών Κοινοτήτων, τις ενεργειακές προοπτικές στην περιοχή μας και τις περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις τους.

αφίσα 14.12.2024

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ_14_12_2024

 

13 η επιμόρφωση διαδικτυακά, Τη Tρίτη 17  Δεκεμβρίου 2024, ώρα 18.00-20.30

Το Δεντρόσπιτο με τα Ζωάκια των Δικαιωμάτων του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων του ΤΕΑΠΗ /ΕΚΠΑ. Παρουσάζει  ο κ. Γιώργος Μόσχος, πρώην συνήγορος του παιδιού, ιδρυτικό μέλος της Πρωτοβουλίας για το άρθρο 12 (ΠΡΩΤΑ.12), και η κα. Ματούλα Παπαδημητρίου, επικοινωνιολόγος, ΜA Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα, ΤΕΑΠΗ – ΕΚΠΑ, και μέλος της Πρωτα12.

ΥΛΙΚΟ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

468821814 122165516804055560 6640469126362262820 n 1

15η επιμόρφωση : Η συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας για τη σύνταξη βραχυπρόθεσμου προγράμματος και ΕΠΕ , 15/01/2025, διάρκειας 3 ωρών.

16η επιμόρφωση/ 20 – 1-2025 /  Γνώσεις εκπαιδευτικών για τη χρήση στρατηγικών διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. 

Γνώσεις εκπαιδευτικών για τη χρήση στρατηγικών διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

Παρουσίαση μαθημάτων του ΤΕΙ Αθήνας

01_Εισαγωγή(Χειμερινό_14)

03_Δυσκολίες_γλωσσική_ανάπτυξη_προσχολική_ηλικία(Χειμερινό_14) (1)

04_Παιδική_παχυσαρκία(Χειμερινό_14)

06_Διαταραχές_άγχους(Χειμερινό_14)

07_Διαταραχή_Ελλειμ_Προσοχής_Υπερκινητικότητα(Χειμερινό_14) (1)

08_Διαταραχές_της_διάθεσης(Χειμερινό_14)

IMG 64b6ea0d794f48f53a4a445c3aa75058 V



Λήψη αρχείου

καθώς και παρουσίαση εργασίας και σχόλια εκπαιδευτικών σχετικά με την παρέμβαση κοινωνικοποίησης  Παρέμβαση κοινωνικοποίησης ενός παιδιού με αυτισμό στο γενικό σχολείο



Λήψη αρχείου

 

17η επιμόρφωση / Τετάρτη 29 – 01- 2025 , Ο ρόλος των συναισθημάτων στη διδασκαλία και μάθηση εκπαιδευτικές στρατηγικές για την καλλιέργεια της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο σύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον



Λήψη αρχείου

κλικ εδώ



Λήψη αρχείου

18η επιμόρφωση  Τετάρτη 19   Φεβρουαρίου 2025

“οπτική ανεπάρκεια- προσαρμογές και παρεμβάσεις στο σχολικό περιβάλλον .εισηγήτρια Σμπρίνη Σταματία



Λήψη αρχείου

19η επιμόρφωση: Πέμπτη 27 – 2- 2025 

Μια πρώτη επαφή  με το κόσμο των παιδιών με προβλήματα όρασης- η braille ως γλώσσα επικοινωνίας –  εισηγήτρια Σμπρίνη Σταματία

IMG 20250612 123009 548

20η επιμόρφωση :22/5/2025 , ενδοσχολική βία , παρουσίαση του προγράμματος ΕLIZA , 

ΜΕ ΥΛΙΚΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

https://blogs.sch.gr/12nipchalk/anagnorizo-prostateyo-eliza/

Από τον οδηγό διαχείρισης περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού 

Κατανόηση φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού



Λήψη αρχείου

καθώς και παρουσίαση υλικού  υλικό από την πλατφόρμα stop bulling του ΚΕΔΙΒΙΜ ΕΚΠΑ , με εισηγήτριες τις εκπαιδευτικούς Λειβαδίτη Σοφία , Φωτιά Μαρία.  Stigmiotypo othonhs 2025 06 21 103338_ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ενδεικτικά από τις οδηγίες της πλατφόρμας

Οδηγίες σύνδεσης στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

καθώς και από την ΑΝΤΙΓΟΝΗ

ΚΛΙΚ ΕΔΏ



Λήψη αρχείου

 

Β. Συμμετοχή σε Δίκτυο Σχολείων-ΔΙΚΤΥΟ ΑΘΗΝΑ 

1η επιμόρφωση : Η εύρυθμη λειτουργία του Νηπιαγωγείου σε σχέση με τον εσωτερικό κανονισμό . 5/9/2024, διάρκειας  3 ωρών 

2η επιμόρφωση 3 ωρών 

ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ12

Θέμα ομιλίας: «ΓΟΝΕΙΣ: Φροντίζουμε τις ψυχοσυναισθηματικές ανάγκες των παιδιών. Μεγαλώνουμε υγιή παιδιά».

Πιο συγκεκριμένα, οι άξονες  οι εξής:

-Ποιες ανάγκες σε συναισθηματικό, ψυχικό και κοινωνικό επίπεδο έχουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας;

-Ποιες συμπεριφορές παρεμποδίζουν την ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού;

-Πώς μπορούν οι γονείς να παρέχουν μια υγιή διαπαιδαγώγηση στα παιδιά τους, να τα θωρακίσουν συναισθηματικά και να τους χαρίσουν μια χαρούμενη παιδική ηλικία.

3η επιμόρφωση , 9 Δεκεμβρίου 2024 , 3 ωρών 

ΑΞΙΕΣ ΖΩΗΣ ΑΦΙΣΑ

Αξίες ζωής στην εκπαίδευση επιμορφωτική δράση με την   κα Μαρία Κίσσα, Ψυχολόγος του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΠΕ Ευβοίας σε νηπιαγωγούς  στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης του  δικτύου μας, την Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 5:15μ.μ, στο χώρο του 1ου Νηπιαγωγείου Ν. Λαμψάκου.

Η παρέμβαση αποτελεί ένα εκπαιδευτικό σεμινάριοεπίκαιρο και ενδιαφέρον, πάνω στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας για παιδιά προσχολικής ηλικίας με τίτλο: «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση», το οποίο έχει επιμεληθεί το Κέντρο Πρόληψης Πέλλας «ΟΡΑΜΑ».

υλικο προγράμματος ΑΞΙΕΣ_ΖΩΗΣ_ΝΗΠΙAΓΩΓΕΙΟ κλικ εδώ

Πέμπτη 31 Μαίου 2025, εισηγητής Τρύπας Γεώργιος σχολικός νοσηλευτής , με θέμα: ” φροντίζοντας με γνώση : ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ – “Πρακτική ενημέρωση από τον σχολικό νοσηλευτή για άμεση και σωστή αντίδραση σε επείγοντα περιστατικά”..3 ωρών

 IMG 20250612 123645 499IMG 20250612 123617 627

 

αντιμετωπιση επιληπτικης κρισης στο σχολειο

φαρμακειο σχολειου (1)



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

8η επιμόρφωση από την σχολική σύμβουλο νηπιαγωγών Ν. Ευβοίας. 3 ωρών

«Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού Έργου» (Δράσεις Ενεργού Πολίτη, Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Σχέδιο Δράσης) σχολικού έτους 2025-2026.