πέντε σωματοφύλακες στο ψυγείο

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 19 122518

Είναι ποτέ δυνατόν να χωρέσουν πέντε σωματοφύλακες σ’ ένα ψυγείο; Είναι ποτέ δυνατόν μέσα στη νύχτα να ακούγεται μουσική από το ίδιο αυτό ψυγείο; Κι αν όλα αυτά συμβαίνουν, ο Μάνος είναι έτοιμος ν’ ανοίξει την πόρτα του ψυγείου; Ακολουθήστε το περιπετειώδες ταξίδι του Μάνου στο πάρτι του ψυγείου του, στο πάρτι της ζωής του, και γνωρίστε μαζί του τους σημαντικότερους φύλακες του σώματός μας και της υγείας μας. Ανακαλύψτε την ενέργεια που κρύβεται σε κάθε επιλογή της διατροφής μας και μετατρέψτε το καθημερινό ταξίδι της τροφής σε ταξίδι γνώσης, εμπειρίας, νοστιμιάς, δύναμης και υγείας. Ελάτε, το πάρτι αρχίζει….

Δραστηριότητα του 1ου και του  3ου τμήματος για την διατροφή , στα πλαίσια των εργαστηριών δεξιοτήτων το σώμα μου , εργαστήρι διατροφής. 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 19 122518 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 19 122533 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 19 122453Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 19 123451Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 19 123505Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 19 123424

Τα παιδιά διάβασαν το παραμύθι «Οι Πέντε Σωματοφύλακες Κλεισμένοι στο Ψυγείο» των Άννα Βερούλη και Ν. Μιχαλόπουλου.

   Μετά την ανάγνωση, τα παιδιά κλήθηκαν να διαλέξουν την αγαπημένη τους εικόνα από το παραμύθι και να αιτιολογήσουν την επιλογή τους. Μέσα από τη συζήτηση, αντάλλαξαν ιδέες, εκφράζοντας τις σκέψεις και τις προτιμήσεις τους.

Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τη σημασία της υγιεινής διατροφής και πώς τα τρόφιμα συμβάλλουν στην ανάπτυξη και την ενέργεια του σώματος. Τα παιδιά ζωγράφισαν την εικόνα του παραμυθιού που τους άρεσε περισσότερο, αποτυπώνοντας τις εντυπώσεις και τα συναισθήματά τους από την ιστορία.

Στόχοι  Δραστηριότητας

  1. Εξοικείωση με την Έννοια της Υγιεινής Διατροφής
    Τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημασία των θρεπτικών τροφών και τον ρόλο τους στη διατήρηση της υγείας και της ενέργειας του σώματος.
  2. Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Κριτικής Σκέψης και Επιχειρηματολογίας
    Μέσα από την επιλογή και την αιτιολόγηση της αγαπημένης τους εικόνας, τα παιδιά εξασκούνται να εκφράζουν τη γνώμη τους και να υποστηρίζουν τις επιλογές τους.
  3. Καλλιέργεια Φαντασίας και Δημιουργικής Έκφρασης
    Ζωγραφίζοντας την εικόνα του παραμυθιού που τους άρεσε, τα παιδιά αναπτύσσουν τη φαντασία τους και εκφράζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους με εικαστικό τρόπο.
  4. Ενίσχυση της Λεκτικής Επικοινωνίας και του Διαλόγου
    Κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την υγιεινή διατροφή, τα παιδιά εξασκούν την ικανότητά τους να επικοινωνούν, να ακούν τους άλλους και να συμμετέχουν σε ομαδικό διάλογο.
  5. Κατανόηση της Σχέσης Διατροφής και Υγείας
    Τα παιδιά να αντιληφθούν πώς οι σωστές διατροφικές επιλογές επηρεάζουν θετικά τη σωματική ανάπτυξη και την καθημερινή τους ευεξία.
  6. Ανάπτυξη Συναισθηματικής Σύνδεσης με τη Διατροφή
    Μέσα από το παραμύθι και τη δραστηριότητα, τα παιδιά να αναπτύξουν θετική σχέση με την ιδέα της υγιεινής διατροφής, συνδέοντας την με χαρούμενες εικόνες και εμπειρίες.
  7. Προώθηση Ομαδικότητας και Ανταλλαγής Ιδεών
    Κατά τη διάρκεια της συζήτησης και της δραστηριότητας, τα παιδιά συνεργάζονται, ανταλλάσσουν απόψεις και μαθαίνουν να αποδέχονται διαφορετικές προτιμήσεις.

 τα παιδιά κατόπιν ζωγράφισαν το αγαπημένο τους πιάτο – φαγητό 

unnamed 31 2 unnamed 32 2 unnamed 33 2 unnamed 34 2