“Το Πρόσωπό μου, τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου “

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 07 145416 1

Δραστηριότητα του 3ου μας τμήματος στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων το σώμα μου

Παρατήρηση στον Καθρέφτη: Ζητήσαμε από τα παιδιά  να παρατηρήσουν το πρόσωπό τους στον καθρέφτη. Δόθηκαν οδηγίες να βρουν τα μάτια, τη μύτη, τα αυτιά και το στόμα τους.Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 07 145416

Σχεδιάζω το Πρόσωπό μου: Δώσαμε  χαρτόνια και ζητήσαμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν το δικό τους πρόσωπο με βάση αυτό που είδαν στον καθρέφτη.

unnamed 7 unnamed 8 unnamed 9 unnamed 11 unnamed 12 unnamed 13 unnamed 15 unnamed 16 unnamed 17 unnamed 19 unnamed 20 unnamed 10 unnamed 18 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 07 145331unnamed 21

Συζήτηση: Συζητήσαμε  με τα παιδιά πώς το κάθε πρόσωπο είναι μοναδικό και ξεχωριστό. Εξηγήσαμε  ότι τα χαρακτηριστικά του προσώπου μας (όπως τα μάτια και η μύτη) μάς βοηθούν να δούμε, να μυρίσουμε, να ακούσουμε και να γευτούμε.

Στόχοι δραστηριότητας 

Να αναγνωρίσουν τα βασικά χαρακτηριστικά του προσώπου (μάτια, μύτη, στόμα, αυτιά) και να κατανοήσουν τη λειτουργία τους (π.χ., τα μάτια για να βλέπουμε, η μύτη για να μυρίζουμε).

Να κατανοήσουν την έννοια της μοναδικότητας και της διαφορετικότητας, παρατηρώντας ότι κάθε πρόσωπο είναι ξεχωριστό.

Να βελτιώσουν τις λεπτές κινητικές τους δεξιότητες, χρησιμοποιώντας μολύβια, χρώματα και χαρτόνια για να σχεδιάσουν το πρόσωπό τους με βάση την παρατήρηση στον καθρέφτη.

Να αναπτύξουν τον συντονισμό ματιού-χεριού μέσα από την παρατήρηση και τη ζωγραφική.

Να καλλιεργήσουν την αυτοπεποίθησή τους αναγνωρίζοντας τη μοναδικότητα της εμφάνισής τους.

Να αναπτύξουν θετική εικόνα για τον εαυτό τους, εκτιμώντας τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους μέσα από τη ζωγραφική και την αυτοπαρατήρηση.

Να αναπτύξουν την ικανότητα της ακρόασης και της επικοινωνίας, εκφράζοντας σκέψεις και συναισθήματα για τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους.

Να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό προς τη διαφορετικότητα, κατανοώντας ότι όλοι έχουμε μοναδικά χαρακτηριστικά.

Να αναπτύξουν την αισθητική τους αντίληψη παρατηρώντας και ζωγραφίζοντας το πρόσωπό τους με δημιουργικό τρόπο.