Δραστηριότητα εργαστηρίου Δεξιοτήτων του ολοήμερου τμήματος με αφορμή την παγκόσμια μέρα διατροφής
Στόχοι της Δραστηριότητας:
- Γλωσσική Ανάπτυξη:
- Τα παιδιά να εξοικειωθούν με νέες λέξεις και φράσεις μέσα από το ποίημα, εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιό τους σχετικά με τα φρούτα.
- Να αναπτύξουν την ικανότητα να κατανοούν το περιεχόμενο του ποιήματος και να εκφράζουν προφορικά τις σκέψεις τους για αυτό.
- Καλλιτεχνική Έκφραση:
- Τα παιδιά να αναγνωρίσουν και να συνδέσουν τα χρώματα με τα φρούτα που αναφέρονται στο ποίημα, ενισχύοντας την ικανότητά τους να αναγνωρίζουν τα βασικά χρώματα (κόκκινο, πράσινο, κίτρινο, μπλε, μοβ, καφέ) μέσα από τη ζωγραφική
- Ενίσχυση της Λεπτής Κινητικότητας:
- Να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις κινητικές δεξιότητες των χεριών τους μέσα από τη χρήση μολυβιών, μαρκαδόρων, χρωμάτων
- Προαγωγή Υγιεινής Διατροφής:
- Να εξοικειωθούν με τα ονόματα και τα οφέλη των φρούτων στη διατροφή τους, ενισχύοντας έτσι τη γνώση τους για την υγιεινή διατροφή.
- Να κατανοήσουν τη σημασία της κατανάλωσης φρούτων για την υγεία τους, αναπτύσσοντας υγιεινές διατροφικές συνήθειες.
- Ανάπτυξη Ομαδικότητας και Συνεργασίας:
- Μέσα από τη δημιουργία των καδρακίων, τα παιδιά να συνεργαστούν με τους συμμαθητές τους, να μοιραστούν υλικά και να βοηθήσουν το ένα το άλλο στην ολοκλήρωση των έργων τους.
- Να μάθουν να σέβονται και να εκτιμούν τις δημιουργίες των άλλων παιδιών.
Ποίημα “η φρουτοσαλάτα”
Τα παιδιά γνώρισαν το ποίημα
«φρουτοσαλάτα», ζωγράφισαν τα φρούτα
του ποιήματος και έφτιαξαν τα δικά
τους καδρακια , μια υγιεινή
φρουτοσαλάτα.
Για να φτιάξεις μια υγιεινή φρουτοσαλάτα,
απλά βάλε χρώμα μες τα πιάτα,
για κόκκινο μήλο και ρόδι ,
για το πράσινο λαχταριστό αχλάδι .
θα μαζέψω σταφύλια για το μοβ,
μύρτιλα για το μπλε,
κι ακτινίδια για καφέ!
Τέλος κίτρινα κυδώνια γλυκά,
και δε θα μείνει ούτε μπουκιά.







