Τι γνωρίζουν τα παιδιά για τους επιστήμονες? Τι είναι οι επιστήμονες? Ανίχνευσή ιδεών των παιδιών
Τα παιδιά είπαν:
Ο Επιστήμονας μπορεί – να κάνει πειράματα, να ανακαλύψει, να γράψει βιβλία με τις ανακαλύψεις του ,να σκέφτεται , να βλέπει κάτι με προσοχή, να βλέπει με το μεγεθυντικό φακό, να κάνει ερωτήσεις, να φτιάχνει φίλτρα, να μετρήσει, να βάζει υγρά σε σωλήνες.
Ο Επιστήμονας είναι: καλός, ήρεμος. ευγενικός, έξυπνος, προσεχτικός , διαβασμένος, ωραίος.
Ο Επιστήμονας χρειάζεται- φίλτρα, μάσκα, γάντια, στολή, μικροσκόπιο , μεγεθυντικό φακό, μπουκάλια, βάζα, υλικά, εργαστήριο
Τα παιδιά παρουσίασαν τον εαυτό τους στην ομάδα ως επιστήμονες , είπαν για τον εαυτό τους τι θέλουν να κάνουν ως επιστήμονες , ζωγράφισαν τον εαυτό τους επιστήμονα κι έγραψαν όπως μπορούν αυτό που θέλουν να κάνουν
Μερικές ιδέες των παιδιών :
Να ανακαλύψω τα κόκκαλα της σκύλας ( έμπνευση από τις περιπέτειες του Οδυσσέα, η σκύλα κι η χάρυβδη ) , να φτιάχνω φάρμακα για τα παιδιά, φίλτρο υγείας, να γίνω αστροναύτης και να πάω με πύραυλο στο φεγγάρι, να φτιάχνω σπίτια αντισεισμικά, να γίνω γυναικολόγος να βοηθάω να βγαίνουν από τη κοιλιά τα μωράκια, να γίνω γεωπόνος να φροντίζω τα φυτά, να φτιάχνω ρολόγια, ρομπότ, να κάνω πειράματα χημείας, να μελετάω τη γη, να φτιάχνω αυτοκίνητα.
Συζήτηση στην ολομέλεια «Τι είναι η τεχνολογία ? τι μας δίνει η τεχνολογία ? Πότε λέτε να ξεκίνησε η τεχνολογία ? » Ποια είναι η σχέση της με την Επιστήμη; Είναι γέννημα της εποχής μας; Ποια η επίπτωσή της στην καθημερινή ζωή του ανθρώπου;
Τα παιδιά με βάση τις ζωγραφιές που είχαν κάνει προσπαθούν να ανακαλύψουν την τεχνολογία πίσω από τις ζωγραφιές τους.
Ηχογράφηση , δημιουργία βίντεο στο youtube
Είδαμε στον υπολογιστή την ταινία ο καραγκιόζης επιστήμονας, γελάσαμε πολύ και κόψαμε φιγούρες και παίξαμε την παράσταση με τους φίλους μας


Δημιουργήσαμε κανόνες συνεργασίας , τα παιδιά είπαν και κατέγραψαν τις ιδέες τους



























