H Φιλόλογος ειδικής αγωγής Κυρία Ιωάννα Κονόμη, με εξειδίκευση ης νοηματικής , ήρθε στο Νηπιαγωγείο μας και μίλησε στα παιδιά για την νοηματική γλώσσα.
ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ- ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΝΟΗΜΑΤΑ
Μια φορά, σε ένα μαγικό βασίλειο, ζούσε ένα γλυκό παιδάκι που λεγόταν Νίκος. Ο Νίκος γεννήθηκε με
μια ξεχωριστή διαφορετικότητα – δεν μπορούσε να ακούσει και να μιλήσει όπως τα άλλα παιδιά. Ωστόσο, η καρδιά του ήταν γεμάτη ζωντάνια και περιέργεια. Οι φίλοι του Νίκου καταλάβαιναν τη διαφορά του και τον αποδέχονταν όπως ήταν. Παίζανε μαζί του στο πάρκο, χρησιμοποιώντας χειρονομίες και σημειώσεις για να επικοινωνήσουν.
Οι γονείς του, με αγάπη και υποστήριξη, τον έβαζαν σε μια ειδική σχολή που τον βοηθούσε να αναπτύξει τις δεξιότητές του. Ο Νίκος είχε ένα μεγάλο πάθος για την τέχνη. Δημιουργούσε όμορφα έργα
τέχνης με χρώματα, πηλό, και χαρτί. Με την τέχνη, μπορούσε να εκφράσει τα συναισθήματά του και να μοιραστεί τη φανταστική του κόσμο με τους άλλους. Κάποια μέρα, το χωριό αντιμετώπισε ένα πρόβλημα – μια μεγάλη κάμπια απειλούσε να καταστρέψει το χωριό. Τα παιδιά συγκεντρώθηκαν για να βοηθήσουν, και ο Νίκος προσέφερε την τέχνη του. Ζωγράφισε ένα πανέμορφο πορτρέτο
του κάμπιας , τόσο εντυπωσιακό που ακόμα και η κάμπια βλέποντας το , έπαυσε να είναι κακιά. Η
κάμπια μεταμορφώθηκε σε μια υπέροχη τεράστια πεταλούδα κι έγινε φίλη του χωριού προστατεύοντας το χωριό από κάθε κίνδυνο. Ο Νίκος έμαθε στον κόσμο ότι ακόμα και με διαφορετικό τρόπο εκφραστικότητας, μπορούμε να κάνουμε θαύματα και να αλλάξουμε τον κόσμο μας με την αγάπη και τη
δημιουργικότητά μας. Και ο Νίκος έζησε ευτυχισμένος, δείχνοντας σε όλους ότι η διαφορετικότητα είναι
μια υπέροχη δύναμη που μπορεί να φέρει την αλλαγή και την ομορφιά στον κόσμο μας.
Τα παιδιά δημιούργησαν πεταλούδες με τέμπερα αραιωμένη σε νερό (τεχνική πεταλούδας) τινάζοντας το υγρό πινέλο ακανόνιστα στο μισό χαρτί. Ξεδίπλωσαν το χαρτί και βγήκε το σχέδιο της πεταλούδας σε συμμετρία. Διδασκαλία του μισού και μια πρώτη επαφή με την συμμετρία μέσω της τέχνης.
ΔΑΚΤΥΛΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ
δημιουργήσαμε καρτέλες με το δαχτυλικό αλφάβητο
Και με τα δάχτυλά μας σχηματίσαμε την λέξη i love you στην Νοηματική


















































