Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος με πινέλα και τέμπερες δημιούργησαν θάλασσα ως φόντο για ομαδικό έργο ζωγραφικής. Αυτό είναι το πρώτο βήμα του έργου μας, το οποίο θα συνεχιστεί προσθέτοντας ιδέες όλων των παιδιών και σταδιακά καθώς θα γνωρίζουμε τα ποιήματα του Ελύτη .
Η αφορμή για το έργο αυτό ήταν το αφιέρωμα μας στον ποιητή Οδυσσέα Ελύτη που μόλις ξεκινήσαμε.
Το πρωί με τα παιδιά αναφερθήκαμε στο έργο του Ελύτη . Έλληνας ποιητής και ζωγράφος. Ο Οδυσσέας Ελύτης υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους ποιητές μας, που τιμήθηκε με βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας

ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ
Ποιητικός και επιστημονικός λόγος – συγκρίσεις – διαφορές . Συζητήσαμε με τα παιδιά για τον τρόπο που ένας ποιητής μπορεί να βλέπει τον κόσμο και οι διαφορές με τον επιστημονικό τρόπο σκέψης. Για παράδειγμα είναι κάτι διαφορετικό για τον επιστήμονα το σύννεφο και κάτι διαφορετικό για τον ποιητή. Δώσαμε παραδείγματα και ενθαρρύναμε τα παιδιά να κάνουν το ίδιο, χρησιμοποιώντας στοιχεία της φύσης .
Κατόπιν προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε τα δικά μας μικρά ποιήματα που δεν ήταν απαραίτητο να έχουν ομοιοκαταληξία αλλά στόχος μας η ποιητική οπτική . Εδώ είμαστε πολύ τυχεροί γιατί με το πρόγραμμα μας μικροί πειραματιστές τα παιδιά είχαν έρθει σε επαφή με τη δομή και μορφή επιστημονικού λόγου και μπόρεσαν αμέσως να καταλάβουν το διαφορετικό πλαίσιο λειτουργίας του ποιητικού λόγου.









