Αρχική » Εργασίες Μαθητών » Εργασίες της Ομάδας του Προγράμματος “Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες”

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

-------------------------------

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχολική Βιβλιοθήκη

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις σχολείου οικογένειας

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών

Σχέσεις εκπαιδευτικών - μαθητών

Ρολόι

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Ισότιμη εκπαίδευση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

Σαν σήμερα

18/4/1951: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο υπογράφουν στο Παρίσι την ιδρυτική πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ʼνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), προπομπό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εργασίες της Ομάδας του Προγράμματος “Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες”

Oι μαθήτριες Βογιατζή Γεωργία, Μαρίνογλου Εβίνα, Μιχαλάκη Μαρία της Α’ Γυμνασίου και η μαθήτρια Κόλλια Νίκη της Γ’ Γυμνασίου συμμετέχουν στον «7ο Πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό/πρόγραμμα: Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές Γέφυρες».

Με την καθοδήγηση της καθηγήτριάς τους μελέτησαν τα γεγονότα της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο, διάβασαν ποιήματα και πεζά ελλήνων και κύπριων λογοτεχνών που γράφτηκαν για τα τραγικά εκείνα γεγονότα, συζήτησαν και αντάλλαξαν εντυπώσεις και συναισθήματα. Στη συνέχεια επιχείρησαν να γράψουν τα δικά τους λογοτεχνικά κείμενα (ποίημα, διήγημα, ημερολόγιο, συνέντευξη) και κάποια από αυτά σας παρουσιάζουμε.

Ευχαριστώ τα παιδιά για την ενθουσιώδη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα και τα συγχαίρω για τη δημιουργικότητά τους. Τα συγχαίρω επίσης, γιατί έδειξαν με συγκινητικό τρόπο πόσο σημαντικό είναι να μπαίνεις στη θέση του άλλου, του συνανθρώπου σου που δοκιμάζεται.

Η υπεύθυνη καθηγήτρια (για τις λογοτεχνικές δημιουργίες των παιδιών)

Νικολοπούλου Ειρήνη

ΒΑΡΩΣΙΑ: ένα λουλούδι που μαράζωσε – Μαρίνογλου Εβ.

Πρόσφυγας από τα Βαρώσια, ετών 56… – Μαρία Μιχαλάκη

Συνέντευξη από ένα παιδί της Αμμοχώστου – Βογιατζή Γ.

Σκέψεις για έναν μικρό αγνοούμενο της Κύπρου- Μαρίνογλου Εβ.

Για δεύτερη φορά χαμένος…  – Νίκη Κόλλια

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση