ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ Ανθρώπινα δικαιώματα
Σε αυτό το Εργαστήριο θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε την έννοια των δικαιωμάτων δίνοντας έμφαση στα δικαιώματα των παιδιών αλλά και την έννοια της ελευθερίας και του σεβασμού των δικαιωμάτων και της διαφορετικότητας.
Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα βίντεο και μετά ζητήσαμε να μας πούνε τι τους έρχεται στο μυαλό, όταν ακούνε τη λέξη Δικαιώματα.
Ζωγραφίσαμε δικαιώματα των παιδιών και συζητήσαμε για την αναγκαιότητα τους.
Σε φύλο εργασίας συμπληρώσαμε το αρχικό γράμμα
Ζητήσαμε να ζωγραφίσουν δυο σημαντικά για αυτούς δικαιώματα.
Κάναμε κολάζ με εικόνες από δικαιώματα των παιδιών.
Διαβάσαμε το παραμύθι ”Η ζωή στη Λουλουδούπολη”και μέσα από την ιστορία μάθαμε για την Uniicef που προστατεύει τα δικαιώματα όλων των παιδιών. Το παραμύθι μπορείτε να το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο από την Τάνια Μάνεση.
https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox?projector=1
Αξιοποιώντας τις δεξιότητες του νου και την ρουτίνα Γέφυρα 3 2 1, δώσαμε ένα έντυπο στα παιδιά ζητώντας να μας πουν τρεις λέξεις που τους έρχονται στο μυαλό από την ιστορία , δυο ερωτήσεις και μία παρομοίωση.
Ζωγραφίσαμε την ιστορία.
Διαβάσαμε την ιστορία ” Έλμερ ο παρδαλός Ελέφαντας” και την ιστορία ” Ο βάτραχος κα ο ξένος΄΄.Μιλήσαμε για την μοναδικότητά μας. Όλοι είμαστε διαφορετικοί , αλλά και μοναδικοί.
Βλέπουμε στο yotube την ιστορία ”Η Ειρήνη το προσφυγάκι”.
Δραματοποιήσαμε την ιστορία και την ζωγραφίσαμε.
Τελειώσαμε το Εργαστήριο φτιάχνοντας μια ομαδική αφίσα με τα βασικά δικαιώματα των παιδιών.