Archive for Φεβρουάριος, 2011

Απούσα η σήμανση για μεταλλαγμένα από προϊόντα της ΔΕΛΤΑ »

Απόπειρα παρεμπόδισης της δημοσιοποίησης στοιχείων τα οποία αφορούν τη συνολική στάση των εταιρειών ζωικών προϊόντων απέναντι στα μεταλλαγμένα χαρακτηρίζει η Greenpeace την κίνηση της ΔΕΛΤΑ να καταθέσει αίτηση ασφαλιστικών μέτρων (εκδικάζεται τη Δευτέρα) ζητώντας την απόσυρση του Οδηγού Καταναλωτών για τα μεταλλαγμένα.

Όπως επισημαίνει η οργάνωση: “Στην τρέχουσα έκδοση του Οδηγού Καταναλωτών για τα μεταλλαγμένα (α’ εξάμηνο 2011), η ΔΕΛΤΑ, σύμφωνα με τις έγγραφες δηλώσεις της, κατατάχθηκε στην προτελευταία θέση στην κατάταξη του Οδηγού Καταναλωτών. Η κατάταξη προέκυψε βάσει τεσσάρων κριτηρίων αξιολόγησης που είναι για όλες τις εταιρείες κοινά, όπως και ο τρόπος αξιολόγησής τους, ενώ γνωστοποιούνται στις εταιρείες από την πρώτη στιγμή που ξεκινάει η σχετική έρευνα της Greenpeace. Η ΔΕΛΤΑ παρουσίασε σημαντική πτώση στην τρέχουσα έκδοση του Οδηγού. Προσκόμισε όλες τις απαραίτητες γραπτές εγγυήσεις και αναλύσεις για τη μη χρήση μεταλλαγμένων στις ζωοτροφές, ωστόσο, ενώ είχε δηλώσει ότι θα προβεί σε σήμανση στη συσκευασία του τελικού της προϊόντος έως τον Μάιο του 2010, δεν το έχει κάνει μέχρι και σήμερα. Η σήμανση είναι ο μόνος τρόπος να μπορούν οι καταναλωτές να γνωρίζουν τι τρώνε”.

Αν η ΔΕΛΤΑ πετύχει τον στόχο της, ο Οδηγός Καταναλωτών ενδέχεται να αποσυρθεί από την ηλεκτρονική σελίδα της Greenpeace και το καταναλωτικό κοινό δεν θα είναι σε θέση πλέον να ενημερώνεται για τη στάση των εταιρειών ζωικών προϊόντων απέναντι στα μεταλλαγμένα, καταλήγει.
alfavita.gr

Ασπρες μπλούζες, μπαλωμένες »

Ιδιωτικοί γιατροί θα μπορούν εφεξής να περιθάλπουν ασθενείς του ΙΚΑ. Η προτεινόμενη αμοιβή είναι τα 10 ευρώ.

Δεν πάνε καλύτερα να καθαρίσουν καμιά σκάλα; Πιο πολλά θα βγάλουν. Η ιδέα ανήκει στον υπουργό Υγείας κ. Ανδρέα Λοβέρδο, που θέλησε να απεγκλωβίσει τους ασφαλισμένους του ιδιωτικού τομέα από τον κλοιό των γιατρών που απεργούν. Βέβαια η διεύρυνση της λίστας των γιατρών θα γινόταν ούτως ή άλλως από το καλοκαίρι, που ανακατώνεται η τράπουλα της πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Λόγω της απεργίας μέσα σε λίγες ημέρες ακυρώθηκαν χιλιάδες ραντεβού, που είχαν κλειστεί προ τριμήνου. Ο υπουργός θέλησε να δώσει μια εναλλακτική στους αρρώστους. Καλούνται λοιπόν οι γιατροί που είναι συμβεβλημένοι με το Δημόσιο και τους ελεύθερους επαγγελματίες να αναλάβουν και όσους περισσεύουν από το ΙΚΑ, παίρνοντας το δεκαρικάκι.

Αν δούμε όλο το κάδρο της Υγείας, θα αναγνωρίσουμε ότι ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος είναι ο πρώτος που εναντιώνεται με τόσο πάθος στα κυκλώματα και στις νοοτροπίες που λεηλατούν το δημόσιο χρήμα. Μεγαλογιατροί οδηγούνται στη Δικαιοσύνη για να δικαιολογήσουν τα εκατομμύρια που έχουν στην τράπεζα, δημοσιοποιούνται ονόματα εταιρειών που έδιναν μίζες, αποκαλύπτονται οι μέθοδοι της κλοπής. Από τα φάρμακα και τις ψεύτικες συνταγογραφήσεις, από τις αναστάσεις νεκρών και τις κατά φαντασίαν αναπηρίες, από τα άχρηστα εργαστήρια που πλουτίζουν και τις αδικαιολόγητες εξετάσεις, ο κ. Λοβέρδος κατάφερε να πείσει ότι η Υγεία νοσεί αλλά δύναται να θεραπευθεί. Μέσα σε αυτό το κλίμα δίνουν τον τόνο μικρές, ανθρώπινες ιστορίες, όπως αυτή με τους αγροτικούς γιατρούς της Λέσβου, οι οποίοι χαρακτηρίστηκαν «παραπληγικοί» προκειμένου να διατηρήσουν επίδομα διατροφής των 35 ευρώ για κάθε εφημερία. Δεν έγινε μόνο στη Λέσβο, έγινε και αλλού στην επικράτεια. Τι συμπέρασμα βγαίνει λοιπόν;

Καταλαβαίνουμε ότι όσοι ζητούν το «επίδομα σάντουιτς» δεν έχουν καμία σχέση με τα προαναφερθέντα κυκλώματα και τις προαναφερθείσες πρακτικές. Αν είχαν το συνήθειο να παντελονιάζουν δημόσιο χρήμα ή να εκβιάζουν ασθενείς, δεν θα γυρόφερναν το μικρό αυτό ποσό, που στο τέλος του μήνα απέδιδε ένα συμπαθές επιμίσθιο. Οι γιατροί γενικώς έχουν διασυρθεί επί υπουργίας Λοβέρδου. Σε αυτή τη συζήτηση λοιπόν, που γίνεται με αφορμή την απεργία των γιατρών του ΙΚΑ και των νοσοκομείων, οφείλουμε να ανακαλέσουμε εικόνες από τις τριτοκοσμικές συνθήκες εργασίας τους, οφείλουμε να θυμηθούμε τον ζήλο, την ανθρωπιά, την υπομονή, τη γενναιοδωρία τους. Στον Βόλο αυτές τις ημέρες βράζουν νερό σε κατσαρόλες για να πλύνουν τα νεογνά- ο λέβητας έχει χαλάσει. Στο «Σωτηρία» κάθονται αναρίθμητες επιπλέον ώρες από ηθικό χρέος. Το ρεζουμέ: για κάθε ιστορία κατάχρησης μπορούν να αναφερθούν πολλαπλάσιες ιστορίες ιατρικού ηρωισμού.

Το νομοσχέδιο Λοβέρδου είναι φιλόδοξο και έχει λογική. Επιπλέον έχει δείξει ότι όταν σταματά τη διπλωματία, εφαρμόζει δυναμικές λύσεις.

Στον δημόσιο λόγο του λοιπόν προτάσσει την εξυπηρέτηση του πολίτη. Μήπως όμως θα έπρεπε να σταθεί και στις συνθήκες εργασίας των γιατρών; Κατά δήλωσή του κατοχυρώνονται πλήρως τα εργασιακά, ασφαλιστικά και μισθολογικά κεκτημένα των γιατρών του ΙΚΑ που θα ενταχθούν στον νέο φορέα πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Πλην όμως τα κατοχυρωμένα, τα νόμιμα, βρίσκονται σε ένα προσβλητικό μίνιμουμ. Η έγνοια για τον πολίτη είναι άραγε ασύνδετη από τη μέριμνα για εκείνον που γιατρεύει τον πολίτη;

http://www.tovima.gr/

Ετσι πλουταίνει ο κόσμος »

Υπεύθυνος: ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ
Εμβληματικό στοιχείο της «νέας διακυβέρνησης» δεν είναι τόσο το (καταρρακωμένο) «opengov.», οι (ξεχασμένες) ανοιχτές συνεδριάσεις του υπουργικού συμβουλίου, οι (νοθευμένες) προσλήψεις και μετατάξεις και άλλα ριζοτομικά, όσο οι διαψεύσεις!

Εχουν διαψεύσει τα πάντα. Τις μειώσεις μισθών, τις περικοπές, την αλλαγή των εργασιακών σχέσεων, τα χίλια όσα. Και μετ’ ου πολύ, υλοποιούσαν ό,τι διέψευδαν. Κι αν υπήρξε κάποια καθυστέρηση στην υλοποίηση, οφείλεται στην προεκλογική περίοδο του Νοεμβρίου. Τότε ήταν που οι διαψεύσεις έπεφταν σαν το χαλάζι… Τώρα, ο κ. Παπακωνσταντίνου προαναγγέλλει μείωση μισθών και στον ιδιωτικό τομέα. Και αποδεικνύεται συνεπής: τόσο ο ίδιος όσο και ο κ. Πεταλωτής έχουν διαψεύσει πλειστάκις το ενδεχόμενο αυτό! Σοβαροί άνθρωποι, σοβαρή πολιτική… Ομως δεν είναι μόνοι στον τιτάνιο αγώνα τους. Εσπευσε αρωγός ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, ο οποίος θεωρεί εκ των ων ουκ άνευ τη μείωση μισθών (και) στον ιδιωτικό τομέα. Για λόγους ανταγωνιστικότητος της ελληνικής οικονομίας… Βέβαια, πλείστοι όσοι οικονομολόγοι -μεταξύ αυτών και η Λούκα Κατσέλη (συνέντευξη στο «Βήμα» προ καιρού)- συνομολογούν ότι ελάχιστα συμβάλλει στην ανταγωνιστικότητα η μείωση των μισθών. Προέχουν άλλα στοιχεία για να καταστεί προσπελάσιμο ένα προϊόν στην αγορά (ποιότητα, διαφήμιση, δίκτυο πωλήσεων κ.λπ.)… Το αστείο είναι ότι ο πρώτος που θα συμφωνούσε με τη διαπίστωση αυτή είναι ο… ίδιος ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας: τα προϊόντα της χώρας του είναι ακριβά -ή πανάκριβα- σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Κι όμως, είναι ευπώλητα… Οπερ έδει δείξαι, υποβολέα *** Οτιδήποτε αιρετικό και προκλητικό -από τον «Συνωστισμό της Σμύρνης» και το «1821» του «Σκάι», μέχρι την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας- είναι ευπρόσδεκτο. Διότι πυροδοτούνται γόνιμες συγκρούσεις, ευνοείται το φιλέρευνον και υπονομεύεται το απόλυτον της μιας ή της άλλης πλευράς. Ετσι σιτίζεται η γνώση και ενισχύεται η ευθικρισία. Ετσι πλουταίνει ο κόσμος…

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,

velvet underground – sunday morning »

ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ: Ολοι οι Δήμαρχοι στο υπουργείο Παιδείας στις 28 Φεβρουαρίου »

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr
Πρόσκληση προς όλους τους Δημάρχους για συνάντηση στο υπουργείο Παιδείας , στις 28 Φεβρουαρίου, απηύθυνε η υπ. Παιδείας Αννα Διαμντοπούλου , εγκαινιάζοντας έτσι μια πρώτη επαφή , όχι μόνο για τις συγχωνεύσεις των σχολείων αλλά συνολικά για τα

θέματα που αφορούν τις σχέσεις του Υπουργείου Παιδείας με την τοπική αυτοδιοίκηση και με τη μεταφορά μαθητών .

Υπενθυμίζεται πως η υφ. Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου με σχετική επιστολκή που επέστειλε στους Δημάρχους ζητάτ τις προτάσεις τους για τις συγχωνεύεις και ιδρύσεις νέων σχολικών μονάδων

Στην επιστολή η υφυπουργός αποσαφηνίζει ότι

τα κριτήρια των συνενώσεων- ιδρύσεων σχολικών μονάδων είναι παιδαγωγικά, όπως η εφαρμογή των προγραμμάτων σπουδών και των καινοτόμων δράσεων του Νέου Σχολείου, και τονίζει ότι στόχος είναι η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και το συμφέρον του μαθητή.

Παράλληλα, αναφέρεται στα επιμέρους κριτήρια, την απόσταση, το οδικό δίκτυο και τις καιρικές συνθήκες κάθε περιοχής, τονίζοντας ότι η διαδικασία συνενώσεων ιδρύσεων είναι ιδιαίτερη για κάθε περίπτωση χωριστά.

Στην επιστολή υπογραμμίζεται, επίσης, ότι από τις συνενώσεις σχολείων εξαιρούνται απομακρυσμένες, δύσβατες και ακριτικές περιοχές.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε,

Δράττομαι της ευκαιρίας να σας συγχαρώ για την εκλογή σας και να σας ευχηθώ καλή δύναμη και επιτυχία στο δύσκολο έργο σας. Ελπίζω σε μια συνεχή και εποικοδομητική συνεργασία σε όλους τους τομείς συναρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με κοινό μας στόχο την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των Σχολείων της χώρας.

Το τελευταίο διάστημα έχει δημιουργηθεί ένα έντονο κλίμα αναφορικά με τις Συνενώσεις – Ιδρύσεις των Σχολικών Μονάδων. Με την ευκαιρία αυτή, θα ήθελα να καταστήσω σαφές ότι φιλοσοφία όλων των δράσεων μας είναι το συμφέρον του μαθητή και η ποιότητα της παρεχόμενης Εκπαίδευσης. Θέτοντας ως βάση παιδαγωγικά κριτήρια κατά τη διαδικασία συνενώσεων ιδρύσεων σχολείων, συνυπολογίζουμε την απόσταση, χιλιομετρική και χρονική, το γεωγραφικό ανάγλυφο της κάθε περιοχής, το οδικό δίκτυο και τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Προφανείς εξαιρέσεις αποτελούν οι απομακρυσμένες, δύσβατες και ακριτικές περιοχές, όπως θα διαπιστώσετε και στη επισυναπτόμενη εγκύκλιο. Προτεραιότητα μας είναι η εφαρμογή των προγραμμάτων σπουδών και των καινοτόμων δράσεων του «Νέου Σχολείου».

Με γνώμονα τις αρχές της αποκέντρωσης και της περιφερειακής ανάπτυξης και σε συνδυασμό με τα δημογραφικά στοιχεία της κάθε περιοχής, η διαδικασία των συνενώσεων – ιδρύσεων σχολείων είναι ιδιαίτερη για κάθε περίπτωση χωριστά. Κάθε περιοχή που εμφανίζει ικανοποιητικούς δείκτες οικονομικής ανάκαμψης και αυξητική τάση μετοίκησης πληθυσμού, εξετάζεται με ιδιαίτερη προσοχή. Για την πληρέστερη ενημέρωση σας, σας επισυνάπτουμε τη σχετική εγκύκλιο και προσβλέπουμε στη συμβολή σας. Η γνώμη σας είναι βαρύνουσα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

Εύη Χριστοφιλοπούλου

Υφυπουργός Παιδείας,

Διά Βίου Μάθησης και

Συνεχές 8ωρο και απόγευμα *Χωρίς υπερωριακή αμοιβή * »

Συνεχές 8ωρο και απόγευμα *Χωρίς υπερωριακή αμοιβή *Εφαρμογή από τον Οκτώβριο *Νέα δεδομένα για εφορίες, πολεοδομίες και ΙΚΑ *ΑΔΕΔΥ: Casus belli, φέρτε τα γραπτώς ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ οχτάωρο από 1ης Οκτωβρίου, αντί για 7,5 ώρες που εργάζονται σήμερα, χωρίς μάλιστα επιπρόσθετη αμοιβή, ζητεί από τους δημοσίους υπαλλήλους σε υπουργεία, περιφέρειες και δήμους ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης. Ταυτόχρονα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, «ανοίγουν» από τον Οκτώβριο και το απόγευμα -κατά τα πρότυπα λειτουργίας των ΚΕΠ- υπηρεσίες, όπως εφορίες, ΙΚΑ και πολεοδομίες. Το νέο πλαίσιο λειτουργίας του Δημοσίου τέθηκε χθες επί τάπητος από τον Γιάννη Ραγκούση στα μέλη της ΑΔΕΔΥ, που δήλωσαν επιφύλαξη όσον αφορά τις κυβερνητικές προθέσεις και ξεκαθάρισαν ότι ενδεχόμενο σχέδιο ελαστικότητας του ωραρίου στο Δημόσιο ισοδυναμεί με «casus belli» και μπορεί να εξελιχθεί σε σκληρή κόντρα ανάμεσα στο υπουργείο και τους εργαζομένους στο Δημόσιο.

Πλήρες θέμα…

Δεκάδες νέους πλανήτες ανακάλυψε η NASA που βρίσκονται στην «κατοικήσιμη ζώνη» »

Δεν είμαστε μόνοι…
Η NASA ανοίγει το κουτί του θησαυρού: Το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler εντόπισε ακόμα 1.235 υποψήφιους πλανήτες γύρω από μακρινά άστρα, από τους οποίους οι 54 βρίσκονται στη λεγόμενη κατοικήσιμη ζώνη. Ο αριθμός είναι «αδιανόητος», δεδομένου ότι μέχρι σήμερα είχαν ανακαλυφθεί μόνο δύο φιλόξενοι εξωπλανήτες.

Η ύπαρξη των εκατοντάδων εξωπλανητών που ανίχνευσε το Kepler στον ένα χρόνο λειτουργίας του δεν έχει επιβεβαιωθεί. Σύμφωνα όμως με τον Ουίλιαμ Μποράκι, επικεφαλής της προσπάθειας, οι ενδείξεις αναμένεται να επιβεβαιωθούν τουλάχιστον στο 80% των περιπτώσεων.

Οι 54 πιθανοί εξωπλανήτες στην κατοικήσιμη ζώνη είναι «ένας τεράστιος, αδιανόητος αριθμός» σχολίασε ο Μποράκι.

To να βρίσκεται ένας πλανήτης σε αυτή τη ζώνη δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υπάρχει εκεί ζωή -ένα καλό παράδειγμα από τη γειτονιά μας είναι ο Άρης.

Ουκ ολίγοι

Μέχρι την Τετάρτη, ο αριθμός των επιβεβαιωμένων εξωπλανητών ανερχόταν στους 519. Το Kepler θα μπορούσε τώρα να τριπλασιάσει το σκορ, μια μεγάλη επιτυχία αν σκεφτεί κανείς ότι το τηλεσκόπιο εξέτασε μόνο το ένα τετρακοσιοστό του ουρανού, στη κατεύθυνση των αστερισμών του Κύκνου και της Λύρας.

«Σήμερα νιώθω διαφορετικά από ό,τι ένιωθα πριν από μια εβδομάδα» δήλωσε η Ντέμπρα Φίσερ του Πανεπιστημίου Γέιλ, η οποία συνεργάζεται με τη NASA αλλά δεν είναι μέλος της ομάδας του Κέπλερ.

«Συναρπαστική» χαρακτήρισε την εξέλιξη και η Λίσα Κάρτενεγκερ του Χάρβαρντ.

Στην επόμενη φάση, οι αστρονόμοι θα πρέπει να επιβεβαιώσουν την ύπαρξη των πλανητών και να υπολογίσουν τη μάζα, τη σύσταση, την απόσταση από το μητρικό άστρο και την επιφανειακή θερμοκρασία.

Τηλεσκόπια που βρίσκονται σήμερα στα αρχικά στάδια σχεδιασμού θα μπορούν στο μέλλον να αναλύουν εξωγήινες ατμόσφαιρες και να ανιχνεύουν τις χημικές υπογραφές της ζωής, για παράδειγμα την ύπαρξη χλωροφύλλης.

Ούτε κρύο, ούτε ζέστη

H κατοικήσιμη ζώνη ορίζεται ως η απόσταση από ένα άστρο στην οποία ένας πλανήτης μπορεί να διατηρεί υγρό νερό στην επιφάνειά του, αν όχι διαρκώς, τουλάχιστον για ένα τμήμα του έτους. Χονδρικά, η NASA θεωρεί φιλόξενες τις θερμοκρασίες που κυμαίνονται από τους -18 μέχρι τους 93 βαθμούς Κελσίου.

Η σωστή απόσταση διαφέρει από άστρο σε άστρο -οι πλανήτες που περιφέρονται γύρω από μικρά, ασθενικά άστρα πρέπει να βρίσκονται πιο κοντά τους για να είναι αρκετά ζεστοί.

Οι αστρονόμοι πιστεύουν επίσης ότι η εμφάνιση ζωής απαιτεί στέρεο έδαφος, και είναι πιο απίθανη σε γιγάντιους πλανήτες όπως ο Δίας και ο Κρόνος, οι οποίοι αποτελούνται σχεδόν αποκλειστικά από αέρια.

Το 68% των υποψήφιων εξωπλανητών του Kepler έχουν μέγεθος συγκρίσιμο με τη Γης, και ανάμεσά τους βρίσκονται οι πρώτοι δύο που έχουν μικρότερο μέγεθος.

Ωστόσο, από τους 54 δυνητικούς πλανήτες στην κατοικήσιμη ζώνη, μόνο πέντε έχουν μέγεθος συγκρίσιμο με του δικού μας πλανήτη, ενώ οι υπόλοιποι είναι πολύ μεγαλύτεροι.

Και από το σύνολο των 1.253 υποψήφιων πλανητών, μόνο οι πέντε έχουν προς το παρόν επιβεβαιωθεί -όλοι τους περιφέρονται γύρω από το ίδιο άστρο, παρόμοιο με τον Ήλιο.

Το πλανητικό σύστημα της πεντάδας, με την ονομασία Kepler-11 , είναι πραγματικά περίεργο: οι πλανήτες έχουν σχετικά μεγάλο μέγεθος, ωστόσο οι τροχιές τους απέχουν πολύ λίγο η μία από την άλλη.

Απέχουν μάλιστα τόσο λίγο που και οι πέντε πλανήτες βρίσκονται συγκεντρωμένοι σε μια ζώνη που ισοδυναμεί με την απόσταση του Ερμή από την Αφροδίτη, τους δύο πλησιέστερους στον Ήλιο πλανήτες.

Η ανακάλυψη δημοσιεύεται στο περιοδικό Nature.

ΤΟ ΒΗΜΑ

Δέλτα εναντίον Greenpeace για τα μεταλλαγμένα στα ζωικά προϊόντα »

Η γαλακτοβιομηχανία ΔΕΛΤΑ κινήθηκε νομικά κατά της Greenpeace με διαδικασία ασφαλιστικών μέτρων, ζητώντας την απόσυρση του Οδηγού Καταναλωτών για τα μεταλλαγμένα στα ζωικά προϊόντα, όπου το γάλα της εταιρείας, κατηγοριοποιήθηκε ως «κόκκινο» με τη βαθμολογία να έχει μειωθεί στο 5,9 από 10 στον προηγούμενο κατάλογο.

Όπως ισχυρίζεται η Greenpeace, στην πρόσφατη έκδοση του Οδηγού Καταναλωτών για τα μεταλλαγμένα στα ζωικά προϊόντα (Α’ εξάμηνο 2011), η ΔΕΛΤΑ προσκόμισε μεν τις απαραίτητες γραπτές εγγυήσεις και αναλύσεις για τη μη χρήση μεταλλαγμένων στις ζωοτροφές,ωστόσο ενώ είχε δεσμευτεί πως θα έχει σήμανση στη συσκευασία του τελικού της προϊόντος από το Μάιο του 2010, μέχρι και σήμερα δεν το έχει πράξει.

Από την πλευρά της η Vivartia ισχυρίζεται πως για την παραγωγή του γάλακτος ΔΕΛΤΑ δεν έχει χρησιμοποιηθεί γάλα από ζώα, τα οποία έχουν τραφεί με γενετικά τροποποιημένες ζωοτροφές: “Η Εταιρεία διαθέτει ήδη από το 2006 μέχρι και σήμερα, πιστοποίηση για τη χρήση μη γενετικά τροποποιημένων ζωοτροφών. Φορέας της πιστοποίησης είναι ο παγκόσμιος Πιστοποιητικός Οργανισμός SGS, που έχει αναλάβει την πιστοποίηση και την παρακολούθηση του συστήματος που εφαρμόζει η ΔΕΛΤΑ”, αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Απαντά δε στις αιτιάσεις της Greenpeace περί απουσίας σήμανσης πως μετά από γνωμοδοτήσεις του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και του Γενικού Χημείου του κράτους, προέκυψε ότι νομοθετικοί λόγοι δεν επιτρέπουν την εισαγωγή σχετικής σήμανσης.

Η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων της ΔΕΛΤΑ εναντίον της Greenpeace εκδικάζεται στις 7 Φεβρουαρίου.
Σημειώνεται πως ανάλογα με την απόφαση του δικαστηρίου ο Οδηγός Καταναλωτών μπορεί να αποσυρθεί.
econews.gr

Φυγή νέων στο εξωτερικό: 48.811 νέοι έλληνες το 2010 αναζήτησαν εργασία μέσα από την ευρωπαϊκή πύλη europass »

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Στις πρώτες θέσεις κατάταξης των ευρωπαίων που αναζητούν εξάσκηση ή εργασιακή εμπειρία στο εξωτερικό βρίσκονται οι `Ελληνες. Συγκεκριμένα, η Ελλάδα κατατάσσεται ένατη σε απόλυτο αριθμό χρηστών με 48.811 συμπληρωμένα βιογραφικά στην ευρωπαϊκή πύληEuropass. Ο αριθμός αυτός είναι ιδιαίτερα υψηλός αν αναλογιστεί κανείς τον πληθυσμό της Ελλάδας σε σύγκριση με αυτόν άλλων χωρών που προηγούνται σε αριθμό χρηστών όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Γερμανία, η Γαλλία και η Πολωνία. Αυτό προκύπτει από την απάντηση της επιτρόπου για θέματα εκπαίδευσης, πολιτισμού, πολυγλωσσίας και νεολαίας κα. Αν. Βασιλείου έπειτα από σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή της Ν.Δ. κ. Γ. Παπανικολάου.

Σημειώνεται ότι το Europass αποτελεί την πλέον διαδεδομένη ευρωπαϊκή πύλη αναζήτησης εργασίας όπου από το 2005 και έπειτα έχουν συμπληρωθεί περισσότερα από 10 εκατομμύρια βιογραφικά σημειώματα, από τα οποία τα 3,5 εκατ. το 2010. Το 70% των χρηστών του ήταν ηλικίας κάτω των 30 ετών και ειδικότερα: το 13% ήταν κάτω των 20, το 34% ήταν μεταξύ 20 και 25 και το 24% μεταξύ 25 και 30 ετών. Το ένα τρίτο των χρηστών του Europass CV δεν είχαν καμία επαγγελματική πείρα και ένα ακόμη τρίτο είχε επαγγελματική πείρα μικρότερη των 5 ετών.

Aν και δεν υπάρχουν ακριβή στατιστικά στοιχεία για άλλα μέσα του Europass, πρέπει να σημειωθεί ότι η «Κινητικότητα Europass» χρησιμοποιείται από τους ενδιαφερόμενους στο στάδιο της αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης ή από νέους πτυχιούχους για τοποθέτηση σε θέσεις εργασίας στο εξωτερικό.

Ο κ. Παπανικολάου δήλωσε: “Γνωρίζουμε ότι η οικονομική κρίση οδηγεί όλο και περισσότερους `Ελληνες να αναζητήσουν διεξόδους στο εξωτερικό. Όλα τα στοιχεία από κάθε κατεύθυνση εδώ και καιρό αυτό δείχνουν. Χρειάζονται πολιτικές συγκράτησης, ευκαιριών και επένδυσης του ειδκευμένου δυμανικού της χώρας. Πολιτικές που θα μας επιτρέψουν να αντιμετωπίζουμε με περισσότερη αισιοδοξία το μέλλον”.

Δεκτή η μήνυση για Έσχατη Προδοσία ..!!.. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ »

Δεκτή η μήνυση για Έσχατη Προδοσία
Απο τη σελίδα της Νελλυ Ψαρού παρουσιάζουμε μια ανασκόπηση των όσων διαδραματίστηκαν χθες στη Χαλκίδα , όπου ο Εισσαγελλέας εξέτασε την μήνυση για Αισχάτη Προδοσία, που κατέθεσε ο γιατρός Δημήτρης Αντωνίου, κατά των πολιτικών και βουλευτών που υπέγραψαν το μνημόνιο. Η μήνυση τελικά έγινε δεκτή, διαβάστε παρακάτω τις λεπτομέρειες των όσων έγιναν χθες στη Χαλκίδα:

Είχαμε όλοι(;) ακούσει ότι κάποιος έκανε μήνυση στην κυβέρνηση για έσχατη προδοσία, αλλά δεν δώσαμε σημασία. Λίγο αργότερα ακούσαμε ότι ο εισαγγελέας την έκανε δεκτή. Τότε είναι που κανείς μας δεν πίστευε στ’ αυτιά του – και στα μάτια του. Έτσι κι εγώ. Kαι, φύσει περίεργος άνθρωπος, έψαξα και βρήκα τον ίδιο τον μηνυτή, και παραβρέθηκα στην αρχή της διαδικασίας, στον ανακριτή στην Χαλκίδα. Κι απ’ ότι είδα, δεν ήμουν η μόνη.

Ο κ. Δημήτρης Αντωνίου, 56 ετών, χειρούργος-ογκολόγος κάτοικος Χαλκίδας, κατέθεσε τον Μάιο μήνυση κατά των βουλευτών που υπέγραψαν το μνημόνιο, υπουργών, του Προέδρου της Δημοκρατίας αλλά και κατά των μελών της “Τρόικας” (ονομαστικά και με τις διευθύνσεις τους!) με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας. Όσον αφορά την ίδια τη μήνυση, το κείμενο της οποίας καθώς και πλήθος στοιχείων μπορεί να δει κανείς στο blog του κ. Αντωνίου http://zoidosia.blogspot.com, γίνεται ονομαστικά κατά των ανωτέρω υπευθύνων και με τρόπο που η διαδικασία δεν περνάει από τη Βουλή. Συγκεκριμένα, παρά την ασυλία που προσφέρεται από το Σύνταγμα σε βουλευτές και υπουργούς, η έσχατη προδοσία αποτελεί αυτόφωρο έγκλημα, για το οποίο ο εισαγγελέας μπορεί να διατάξει την άμεση δίωξη χωρίς την άδεια της Βουλής. Επίσης, παρόλο που το έγκλημα αυτό διαπράχτηκε στις 6 Μαΐου, επειδη είναι διαρκές η δίωξη μπορεί να γίνει ακόμη και σήμερα – όπως και γίνεται.
Ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών, προς μεγάλη έκπληξη όλων μας, ΔΕΝ έβαλε την υπόθεση στο αρχείο αλλά έκανε δεκτή τη μήνυση και ξεκίνησε τη διαδικασία ορίζοντας την προανάκριση. Μάλιστα, το έκανε αυτό με ιδιαίτερη ταχύτητα: έλαβε την υπόθεση στα χέρια του στα μέσα Οκτώβρη, και μέσα σε δύο μήνες την προχώρησε (για όσους ξέρουν τους ρυθμούς αυτών των διαδικασιών, πρόκειται πράγματι για μεγάλη έκπληξη). Έτσι, ορίστηκε η προανάκριση για την Τρίτη 11 Ιανουαρίου, οπότε και κατέθεσε ο κ. Αντωνίου στον ανακριτή στη Χαλκίδα.
Στην προανακριτική αυτή διαδικασία ο κ. Αντωνίου κατέθεσε συμπληρωματικά υπομνήματα και στοιχεία για την υπόθεση. Μια βασική περιγραφή αυτών μπορείτε να δείτε στο blog http://stoxasmos-politikh.blogspot.com: στο blog αυτό μπορείτε να βρείτε συγκεντρωμένα πολλά στοιχεία για την κατάθεση του κ. Αντωνίου, καθώς επίσης βίντεο από την ομιλία του αργότερα την ίδια μέρα αλλά και βίντεο από εκπομπές του τηλεοπτικού σταθμού Κόντρα, ο οποίος εδώ και καιρό φιλοξενεί τον κ. Αντωνίου στα δελτία ενημέρωσης του κ. Τέρενς Κουίκ. Έξω από το γραφείο του ανακριτή, αρκετός κόσμος ήταν συγκεντρωμένος και τον υποδέχτηκε με χειροκροτήματα.

Αφού ο κ. Αντωνίου έκανε κάποιες σύντομες δηλώσεις προς τη δημοσιογράφο του τηλεοπτικού σταθμού Κόντρα προχώρησε μαζί με τους παρεβρισκόμενους προς το Δημοτικό Θέατρο Παπαδημητρίου, όπου και άλλος κόσμος τον περίμενε για να ξεκινήσει η εκδήλωση συμπαράστασης. Το θέατρο βρίσκεται απένταντι από το Εργατικό Κέντρο Χαλκίδας.

Η εκδήλωση αυτή είχε την ενεργό υποστήριξη απλών πολιτών αλλά και κινημάτων για την άμεση δημοκρατία.

Είναι εντυπωσιακή η προσέλευση του κόσμου: παρόλο που η είδηση δεν έχει διαδοθεί ιδιαίτερα, πάνω από 200 άτομα βρέθηκαν εκεί (σε μια δεδομένη χρονική στιγμή μέτρησα 150 καθήμενους). Εντυπωσιακή ήταν επίσης και η διασπορά των συμμετεχόντων: κάποιοι παρεβρισκόμενοι ήρθαν επί τούτου, μόνοι τους, από τις Σέρρες, τη Θεσσαλονίκη, την Κρήτη και την Κόρινθο! Στο γεμάτο θέατρο, λοιπόν, και μέσα σε ιδιαίτερη συγκίνηση, λόγω της θερμής υποδοχής που του επιφυλάχτηκε, ο κ. Αντωνίου έκανε την ομιλία του.

Μιας και μπορεί να βρει κανείς όλη την επιχειρηματολογία του, ή να δει το βίντεο της ομιλίας του, δεν θα καλύψω εδώ με λεπτομέρεια τα λεγόμενά του, αλλά θα αρκεστώ σε μια μικρή αναφορά σε αυτά που μου έναναν ιδιαίτερη εντύπωση. Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο κ. Αντωνίου, το Μνημόνιο είναι μια δανειακή σύμβαση η οποία όμως έχει αντικαταστήσει το ίδιο το Σύνταγμα: όπως και το Σύνταγμα, αναφέρει τις γενικές κατευθύνσεις της πολιτικής που πρέπει να ακολουθήσει η Ελλάδα και παραμέμππει στη συνέχεια σε νόμους που θα εξειδικεύουν αυτές τις κατευθύνσεις. Καταλύει δηλαδή το Σύνταγμα. “Αν είναι έτσι, να το δηλώσουμε επισήμως και να λεγόμαστε Τροϊτκιστάν” και όχι Ελλάδα, κι εμείς Τροϊκανοί!”, είπε χαρακτηριστικά. Βάση αυτής της δανειακής σύμβασης που υπογράψανε, αν δεν πληρώσουμε μία δόση, οι δανειστές μας μπορούν να προβούν σε κατάσχεση κάθε δημόσιας περιουσίας μας, χωρίς περιορισμό – εξ’ ου και τα δημοσιεύματα για τα νησιά μας! “Ποιος είναι ο λόγος νομίζετε που δεν υπεγράφη η σύμβαση για τον Αστακό;”, είπε, “γιατί δεν απάντησαν ποτέ γιατί δεν προχώρησε αυτή η σύμβαση; Αφού, το Ελληνικό κράτος δεν είχε δικαιοδοσία να υπογράψει τίποτα χωρίς τη συναίνεση των δανειστών του”. Μάλιστα, τυχόν δικαστική διένεξη που θα προκύψει (με πολίτες π.χ.) θα επιλύεται με το αγγλικό δίκαιο και όχι το ελληνικό, δηλαδή με το δίκαιο των δανειστών μας.

Επίσης έχει καταλυθεί το ίδιο το πολίτευμά μας, η Προεδρευομένη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία, καθώς καταργείται στην πράξη η διάκριση των εξουσιών (που είναι θεμελιακή για την Κοινοβ. Δημοκρ.). “Δεν έχει νόημα να πάει κανείς στον στρατό πια, πρέπει να αρνηθούν οι νέοι να πάνε στο στρατό αφού πλέον ο στρατός δεν ανήκει στη χώρα και θα χρησιμοποιηθεί και εναντίον των πολιτών της”, είπε χαρακτηριστικά.
“Ο κ. Παπούλιας είναι συγκατηγορούμενος διότι θα έπρεπε να έχει διαλύσει τη Βουλή”, είπε, τονίζοντας όμως ότι δεν έχει υπογράψει διάφορα προεδρικά διατάγματα μέχρι στιγμής. “Το Μνημόνιο προβλέπει οι ρυθμίσεις να γίνονται με Π.Δ. και όχι με νόμους, για να μην περνάνε από τη Βουλή”. “Κανονικά, όλοι οι βουλευτές που δεν συμφωνούν πρέπει να παραιτηθούν, να μην παραμένουν εκεί δίνοντας νομιμοποίηση σε αυτή τη Βουλή. Πώς θα στεκόταν τότε μία μονοκομματική Βουλή;”, είπε ο κ. Αντωνίου και στη συνέχεια προέτρεψε όλους μας “να μην αφήσουμε κανέναν τους να πλησιάσει τα μνημεία της χώρας και τα εθνικά σύμβολα στις εορτές (π.χ. 25η Μαρτίου), να μην πλησιάσει κανείς τους. […] Σε αυτά τα χώματα χύθηκε αίμα για την ελευθερία, δεν μπορούν αυτοί να τα πουλάνε”. “Ο Τσολάκογλου καταδικάστηκε για εθνική αναξιότητα επειδή έδωσε το 1940 ως λεία πολέμου στρατιωτική περιουσία στους κατακτητές. Σε αυτούς που πουλάνε όλη την ελληνική γη για μια δανειακή σύμβαση, τι πρέπει να γίνει;” αναρωτήθηκε, τονίζοντας ότι τα χρήματα των δανείων αυτών, σύμφωνά πάντα με το ίδιο το Μνημόνιο, δεν προορίζονται για μισθούς και συντάξεις, όπως μας λένε, αλλά για τη στήριξη της ρευστότητας των τραπεζών!

Πολλά ακόμη θα μπορούσα να γράψω γι’ αυτή την εξαίρετη μέρα. Με ιδιαίτερη χαρά, πάντως, διαπίστωσα ότι ο κ. Αντωνίου, δεν είναι ένας γραφικός τύπος που απλά “τα πήρε στο κρανίο”, αλλά ένας σοβαρός άνθρωπος που με μεθοδικότητα και πολύ δουλειά έκανε αυτό που θεώρησε καθήκον του. Με πολύ διάβασμα και έρευνα, βρήκε μόνος του όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν τις κατηγορίες του αλλά και τον νομικό τρόπο να τις θέσει σε “τροχιά”, μιας και μέχρι στιγμής κινείται χωρίς δικηγόρο – “όταν προσπάθησα να κινηθώ με δικηγόρο, ζημιά μου έκανε παρά καλό”, όπως μου είπε.
Αναφορικά με τυχόν βοήθεια που μπορούμε να προσφέρουμε στον κ. Δημήτρη Αντωνίου, θα ενημέρωσω σύντομα και αφού υπάρξει συνεννόηση μαζί του. Προς το παρόν, και σε νομικό επίπεδο, δεν είναι επιθυμητή η όποια εμπλοκή. Οπότε, κλείνω προς το παρόν, αυτό το ρεπορτάζ με τα ίδια του τα λόγια:
Το πρόβλημα είναι η ηττοπάθεια. “Αυτοί δεν θα φερόντουσαν σαν λύκοι αν εμείς δεν φερόμασταν ως αρνιά. Ας γίνουμε εμείς λοιπόν λύκοι. Λυσσασμένοι λύκοι!”

Αξία έχει η συμμετοχή και όχι η νίκη.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση