Ανανίας Τοζακίδης, Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας
«Αποδοχή, αγάπη, εμπιστοσύνη και ανάληψη της ευθύνης για τις σκοτεινότερες πλευρές του εαυτού μας, αλλά και των άλλων»
Μετάβαση σε περιεχόμενο
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
    • ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΑΕ
    • Βιβλία
    • ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
      • 3η Δεκέμβρη
    • Περιγραφική αξιολόγηση
    • ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
      • Διαγνωστικά νηπιαγωγείου
      • Διαγνωστικά Δημοτικού
      • Ανιχνευτικά Γυμνασίου
    • ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ ΥΛΙΚΟ
    • ΥΛΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
  • ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
    • ΕΝΤΥΠΑ
    • ΕΠΕ Δημοτικού
    • ΕΠΕ Νηπιαγωγείου
    • ΑΡΧΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
    • ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
    • ΑΙΤΗΣΕΙΣ Ε.Α.Ε
  • ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
    • ΣΜΕΑΕ
      • ΣΜΕΑΕ 8ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
      • ΕΝΤΥΠΑ ΣΜΕΑΕ
      • ΣΔΕΥ
      • Εκπαιδευτικά Προγράμματα ΣΜΕΑΕ
      • Εκπαιδευτική Αξιολόγηση
      • ΕΠΕ ΣΜΕΑΕ
      • Σχέδια μαθήματος
      • Καλές Πρακτικές Συνεκπαίδευσης
      • ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ Συμβούλου ΕΑΕ(μέχρι 9/2018)
  • ΚΕΣΥ
    • ΚΕΣΥ ΔΡΑΜΑΣ
    • ΚΕΣΥ ΕΒΡΟΥ
    • ΚΕΣΥ ΚΑΒΑΛΑΣ
    • ΚΕΣΥ ΞΑΝΘΗΣ
    • ΚΕΣΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
    • Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα
  • ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ
    • Διάγνωση ΕΜΔ
    • Προσαρμογές ΑΠΣ
    • Υλικό ΕΜΔ
    • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ του Δρ. Ζαφειριάδη Κυριάκου
  • ΑΥΤΙΣΜΟΣ
    • Μελέτες περίπτωσης
    • Διδακτικό υλικό
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
  • ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΥΘΥΝΗΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
    • Τ.Ε. 8ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
    • ΕΝΤΥΠΑ
    • ίδρυση ΤΕ
    • ΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
    • ΤΕ Νηπιαγωγείου
    • ΕΔΕΑΥ
    • Εκπαιδευτική Αξιολόγηση
    • Βραχύχρονο πρόγραμμα παρέμβασης
    • Έντυπα αξιολόγησης(ενδεικτικά)
    • Συνεργασία Ειδικής γενικής Αγωγής
      • Βραχύχρονο πρόγραμμα προσχολικής
      • Βραχύχρονο πρόγραμμα Δημοτικής
  • ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ
  • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
    • Φύλλο παρατήρησης
    • Αντιμετώπιση
    • Ομαδοσυνεργατικά παιχνίδια
      • Βιωματικά παιχνίδια
    • Τροποποίηση συμπεριφοράς
  • ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ
    • Φύλλα εργασίας
    • ιστοσελίδες-βιβλία
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • Αυτοαξιολόγηση
  • ΤΠΕ & ΕΑΕ
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
  • ΖΕΠ
  • ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
    • Υπουργείο – Περιφερειακή – Διευθύνσεις
    • Σχολικοί Σύμβουλοι ΕΑΕ
    • ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΙΠΠΑΣΙΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
← ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ & MANUAL ΓΙΑ ΤΑ BLOG
ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ →

Εγκύκλιος: Οδηγίες στα Δημοτικά για τη διδασκαλία των μαθημάτων πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2019-2020

Στις 19 Μαΐου 2020 από τον/την ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ

sympliromatikes_odigies_gia_ti_didaskalia_ton_mathimaton_1

Σχετικά με ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ


Περισσότερες πληροφορίες
Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ →
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.
← ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ & MANUAL ΓΙΑ ΤΑ BLOG
ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ →
  • Ιστορικό

    • Μάρτιος 2025
    • Ιανουάριος 2024
    • Δεκέμβριος 2023
    • Οκτώβριος 2023
    • Σεπτέμβριος 2023
    • Αύγουστος 2023
    • Ιούλιος 2023
    • Ιούνιος 2023
    • Μάιος 2023
    • Απρίλιος 2023
    • Μάρτιος 2023
    • Φεβρουάριος 2023
    • Ιανουάριος 2023
    • Δεκέμβριος 2022
    • Νοέμβριος 2022
    • Οκτώβριος 2022
    • Σεπτέμβριος 2022
    • Αύγουστος 2022
    • Ιούλιος 2022
    • Ιούνιος 2022
    • Μάιος 2022
    • Απρίλιος 2022
    • Μάρτιος 2022
    • Φεβρουάριος 2022
    • Ιανουάριος 2022
    • Δεκέμβριος 2021
    • Νοέμβριος 2021
    • Οκτώβριος 2021
    • Σεπτέμβριος 2021
    • Αύγουστος 2021
    • Ιούλιος 2021
    • Ιούνιος 2021
    • Μάιος 2021
    • Απρίλιος 2021
    • Μάρτιος 2021
    • Φεβρουάριος 2021
    • Ιανουάριος 2021
    • Δεκέμβριος 2020
    • Νοέμβριος 2020
    • Οκτώβριος 2020
    • Σεπτέμβριος 2020
    • Αύγουστος 2020
    • Ιούλιος 2020
    • Ιούνιος 2020
    • Μάιος 2020
    • Απρίλιος 2020
    • Μάρτιος 2020
    • Φεβρουάριος 2020
    • Ιανουάριος 2020
    • Δεκέμβριος 2019
    • Νοέμβριος 2019
    • Οκτώβριος 2019
    • Σεπτέμβριος 2019
    • Αύγουστος 2019
    • Ιούλιος 2019
    • Ιούνιος 2019
    • Μάιος 2019
    • Απρίλιος 2019
    • Μάρτιος 2019
    • Φεβρουάριος 2019
    • Ιανουάριος 2019
    • Δεκέμβριος 2018
    • Νοέμβριος 2018
    • Οκτώβριος 2018
    • Σεπτέμβριος 2018
    • Αύγουστος 2018
    • Ιούλιος 2018
    • Ιούνιος 2018
    • Μάιος 2018
    • Απρίλιος 2018
    • Μάρτιος 2018
    • Φεβρουάριος 2018
    • Ιανουάριος 2018
    • Δεκέμβριος 2017
    • Νοέμβριος 2017
    • Οκτώβριος 2017
    • Σεπτέμβριος 2017
    • Αύγουστος 2017
    • Ιούλιος 2017
    • Ιούνιος 2017
    • Μάιος 2017
    • Απρίλιος 2017
    • Μάρτιος 2017
    • Φεβρουάριος 2017
    • Ιανουάριος 2017
    • Δεκέμβριος 2016
    • Νοέμβριος 2016
    • Οκτώβριος 2016
    • Σεπτέμβριος 2016
    • Αύγουστος 2016
    • Ιούλιος 2016
    • Ιούνιος 2016
    • Μάιος 2016
    • Απρίλιος 2016
    • Μάρτιος 2016
    • Φεβρουάριος 2016
    • Ιανουάριος 2016
    • Δεκέμβριος 2015
    • Νοέμβριος 2015
    • Οκτώβριος 2015
    • Σεπτέμβριος 2015
    • Αύγουστος 2015
    • Ιούλιος 2015
    • Ιούνιος 2015
    • Μάιος 2015
    • Απρίλιος 2015
    • Μάρτιος 2015
    • Φεβρουάριος 2015
    • Ιανουάριος 2015
    • Δεκέμβριος 2014
    • Νοέμβριος 2014
    • Οκτώβριος 2014
    • Σεπτέμβριος 2014
    • Αύγουστος 2014
    • Ιούλιος 2014
    • Ιούνιος 2014
    • Μάιος 2014
    • Απρίλιος 2014
    • Μάρτιος 2014
    • Φεβρουάριος 2014
    • Ιανουάριος 2014
    • Δεκέμβριος 2013
    • Νοέμβριος 2013
    • Οκτώβριος 2013
    • Σεπτέμβριος 2013
  • Πρόσφατα άρθρα

    • Luxembourg
    • Σχολικός εκφοβισμός, τι γνωρίζω;
    • ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 2024
    • Η αύξηση των ωρών γυμναστικής και οι προτεραιότητες του υπουργείου παιδείας
    • Η επικράτηση της φλυαρίας στην εκπαίδευση
  • Ομάδες

    Νέα | Ενεργός | Δημοφιλή | Αλφαβητικά
    • Λογότυπο ομάδας
      AI 2024-2025
      Τελευταία ενέργεια πριν από 4 ώρες, 38 λεπτά
    • Λογότυπο ομάδας
      ΤΑ ΠΕΜΠΤΑΚΙΑ
      Τελευταία ενέργεια πριν από 7 ώρες
    • Λογότυπο της ομάδας Διδακτικού Προσωπικού 25ου Νηπ. Περιστερίου
      Διδακτικού Προσωπικού 25ου Νηπ. Περιστερίου
      Τελευταία ενέργεια πριν από 11 ώρες, 5 λεπτά
    • Λογότυπο ομάδας
      Eπιτέλους είμαι πρωτάκι!
      Τελευταία ενέργεια πριν από 13 ώρες, 22 λεπτά
    • Λογότυπο της ομάδας Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής
      Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής
      Τελευταία ενέργεια πριν από 14 ώρες, 32 λεπτά
  • Μάιος 2020
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    « Απρ   Ιούν »
  • Πρόσφατα άρθρα

    • Luxembourg
    • Σχολικός εκφοβισμός, τι γνωρίζω;
    • ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 2024
    • Η αύξηση των ωρών γυμναστικής και οι προτεραιότητες του υπουργείου παιδείας
    • Η επικράτηση της φλυαρίας στην εκπαίδευση
  • Πρόσφατα σχόλια

    • ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ στο ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΦΥΛΛΟ ΠΡΟΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓ. ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
    • Δημήτριος Μήγγου στο ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΦΥΛΛΟ ΠΡΟΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓ. ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
    • ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ στο ΚΕΔΔΥ ΣΕΡΡΩΝ
    • Κουνιου γεωργία στο ΚΕΔΔΥ ΣΕΡΡΩΝ
    • ΤΟΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΑΝΙΑΣ στο ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Kατηγορίες

    • ΑΡΧΙΚΗ
    • Χωρίς κατηγορία
  • Μεταστοιχεία

    • Σύνδεση
    • Entries RSS
    • Comments RSS
    • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
  • Σαν σήμερα

    1/6: Παγκόσμια ημέρα Γονέων
    Ο ΟΗΕ καθιέρωσε την παγκόσμια μέρα γονέων για να αναδείξει ότι η οικογένεια έχει την πρωταρχική ευθύνη για την ανατροφή και την προστασία των παιδιών και για την πλήρη και αρμονική ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους τα παιδιά θα πρέπει να μεγαλώνουν σ’ ένα οικογενειακό περιβάλλον, όπου κυριαρχεί η ευτυχία, η αγάπη και η κατανόηση.
       - Σχετικές αναρτήσεις

  • Πρόσφατα άρθρα

    • Luxembourg
    • Σχολικός εκφοβισμός, τι γνωρίζω;
    • ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 2024
    • Η αύξηση των ωρών γυμναστικής και οι προτεραιότητες του υπουργείου παιδείας
    • Η επικράτηση της φλυαρίας στην εκπαίδευση
  • Σαν σήμερα

    1/6: Παγκόσμια ημέρα Γονέων
    Ο ΟΗΕ καθιέρωσε την παγκόσμια μέρα γονέων για να αναδείξει ότι η οικογένεια έχει την πρωταρχική ευθύνη για την ανατροφή και την προστασία των παιδιών και για την πλήρη και αρμονική ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους τα παιδιά θα πρέπει να μεγαλώνουν σ’ ένα οικογενειακό περιβάλλον, όπου κυριαρχεί η ευτυχία, η αγάπη και η κατανόηση.
       - Σχετικές αναρτήσεις

Ανανίας Τοζακίδης, Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας
Φιλοξενείται στο https://blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή