ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση:

 

 

Τηλ.: (γραμματεία όλες τις ημέρες)

e-mail:6syn70-amth@sch.gr & tananias@sch.gr

Ιστότοπος: https://blogs.sch.gr/tananias/

 

 

7 Responses to ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  1. Ο/Η Κοτσιφός Νίκος λέει:

    Πέρα από την λογική της συνεργασίας που περιγράφετε στα άρθρα σας μεταξύ του εκπαιδευτικού της τάξης και του εκπαιδευτικού της παράλληλης στήριξης υπάρχει κάποιο νομοθετικό πλαίσιο που καθορίζει αυτή τη συνεργασία;
    Υπάρχουν περιπτώσεις που η εκπαιδευτικός θεωρεί την τάξη ιδιοκτησία και δεν αφήνει την παράλληλη ούτε στους γονείς να μιλάει, ούτε στα παιδιά και άλλα τραγελαφικά…

    Θα εκτιμούσα μια απάντηση.

    Με εκτίμηση,

    Κοτσιφός Νίκος

    • Τροπολογία 2ος μήνας του 2016
      « Σκοπός των Τ. Ε. είναι η πλήρης ένταξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία στο σχολικό περιβάλλον μέσα από ειδικές εκπαιδευτικές παρεμβάσεις. Ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. υποστηρίζει τους μαθητές εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, με στόχο τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων και των διδακτικών πρακτικών καθώς και την κατάλληλη προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού και του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Η υποστήριξη σε ιδιαίτερο χώρο υλοποιείται εφόσον το επιβάλουν οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, με απώτερο στόχο τη δυνατότητα μελλοντικής υποστήριξης αυτών εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους.»

      • Ο/Η Ιωάννης Ε. λέει:

        Σχετικά με τις προαγωγικές-απολυτήριες εξετάσεις γυμνασίων, υπάρχει ρητή αναφορά σε κάποιο νόμο ότι τα θέματα βγαίνουν από τον εκπαιδευτικό της γενικής τάξης και τον εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης από κοινού;

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  2. Ο/Η ΤΣΑΤΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ λέει:

    Κε ΤΟΖΑΚΙΔΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
    ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ, ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ (ΔΑΔ)ΥΨΗΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ Α6’ΤΑΞΗ ΤΟΥ 3ου ΓΕΛ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΒΙΩΝΩ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ 2/ΒΑΘΜΙΑΣ Δ/ΝΣΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ.
    ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ,Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ,ΕΝΑΙ ΣΑΦΗΣ
    ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!!!
    ΕΠΙ 4(ΤΕΣΣΕΡΑ)ΕΤΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ,Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ,ΕΙΧΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ,
    ΕΝΩ ΣΕ ΔΙΠΛΑΝΗ ΤΑΞΗ ΠΑΡΕΙΧΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΛΗΡΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ,ΜΑΛΙΣΤΑ,ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ Ε.Α.
    ΣΤΟ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ 20% ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ
    ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ 3ο ΓΕΛ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟ ΜΕ 8-10 ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΟΝΕΙΣ,ΠΟΥ ΜΕΘΟΔΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑΣ,ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΟ 100% ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡ.ΣΤΗΡΙΞΗ, ΑΔΙΑΦΟΡΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥΣ!!!
    ΘΕΩΡΩ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΟΣΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ
    ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΜΟΝΙΜΩΣ ΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ!!!
    ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ, ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ!!!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΩ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ!!
    ΔΕΝ ΕΠΙΖΗΤΩ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΙΣΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ!!!
    ΕΦΤΑΣΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΑΧΑΝΟΡΡΑΦΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ!!! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΠΑΙΤΗΣ
    ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΑΜΕΝΟΣ!!!

    • Θα μιλήσω με τη ΔΕ Ροδόπης σχετικά με τις νέες πιστώσεις παράλληλης που έχει ανακοινώσει το Υπουργείο και ελπίζω να έχουμε στη Ροδόπη νέες. Γνωρίζεται όμως ότι φέτος υπολειπόμαστε κατά πολύ ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες της παράλληλης σ’ όλη την Περιφέρεια με αποτέλεσμα να έχουμε καθολικά παράπονα.

      • Ο/Η ΤΣΑΤΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ λέει:

        Το πρόβλημα της ανεπάρκειας τών εκπαιδευκτικών, στήν ειδ.αγωγή,είναι γνωστό καί χρόνιο,δέν είναι κάτι καινούργιο!!!
        συγχρόνως,ομως,είναι γνωστή και χρονίως διαρκής,η άνιση κατανομή τών υπαρχόντων εκπαιδευκτικών Ε.Α. στούς μαθητές,που,χρήζουν παραλ.στήριξης και τήν δικαιούνται νομικά και δεοντολογικά ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ!!!
        Με απλά λόγια,εάν τα κουκιά είναι μετρημένα, οι αρμόδιοι
        φορείς οφείλουν να τα διανείμουν ισομερώς και δίκαια!!!
        Δέν είναι τυχαίο το γεγονός να ωφελούνται και στόν αντίποδα,
        να αδικούνται,διαρκώς,οι ΜΟΝΙΜΑ ΙΔΙΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ!!!!
        Γνωστός λόγιος έγραψε, κάποτε,την ρήση΄’μοιρασμένη χαρά διπλή χαρά…μοιρασμένη λύπη.. μισή λύπη!!!
        Βούληση χρειάζεται και αίσθημα δικαίου ,ειδικότερα σε αυτόν τον ευαίσθητο χώρο τών παιδιών μέ ιδιαίτερα προβλήματα!!
        Κυρίως,ομως,επιβάλλεται να είμαστε αλληλέγγυοι και χωρίς ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΕΣ!!!!
        ελπίζω να έγινα κατανοητός!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *