VOICE (Voicing children Opportunities Interaction Collective decision making Education)

….. από τον ιστότοπο του προγράμματος  για εκπαιδευτικούς και γονείς!!

 

Το πρόγραμμα «Ευκαιρίες για την ανάδειξη της φωνής των παιδιών, την αλληλεπίδραση και τη συμμετοχική λήψη αποφάσεων στην εκπαίδευση» με τον συνοπτικό τίτλο VOICE (Voicing children Opportunities Interaction Collective decision making Education) αποτελεί ένα πρόγραμμα διάχυσης της επιστημονικής γνώσης σχετικά με την αναγκαιότητα και τις στρατηγικές ενίσχυσης συμμετοχικών, διαλογικών και συνεργατικών πρακτικών στην εκπαίδευση και στην ανατροφή των μικρών παιδιών. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και γονείς μέσα από τη δημιουργία ειδικά σχεδιασμένου εκπαιδευτικού υλικού και σχετικές δράσεις διάχυσης της γνώσης σε συνεργασία με έξι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Ελλάδας, Νοτίου Αιγαίου και Κρήτης).

 

Παντομίμα on line!!

Συναντηθήκαμε για δεύτερη φορά με τους διαδικτυακούς μας φίλους στο πλαίσιο του προγράμματος “I am here, I can do”!!

2nd st meeting

Παίξαμε παντομίμα όλοι μαζί τις δραστηριότητες που μπορούμε πλέον να κάνουμε μόνοι μας!!!

Το σχολείο μας δημιουργήσε ψηφιακό υλικό το οποίο λειτούργησε βοηθητικά στην συνάντηση!!

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον τροχό ή το βίντεο και από το σπίτι μας και να διασκεδάσουμε μαζί με την οικογένειά μας!!!

Σαπούνι για τα χεράκια μας … απ’ τα χεράκια μας!!!

Το διαδίκτυο μας δίνει την ευκαιρία να συμμετέχουμε σε κοινότητες μάθησης με σκοπό την συνεργασία και ανταλλαγή ιδεών ώστε το εκπαιδευτικό μας έργο να εμπλουτίζεται και να εξελίσσεται.

Μια νέα κοινότητα ξεκινήσαμε να παρακολουθούμε με εξειδίκευση στις επιστήμες και πιο συγκεκριμένα στην πρωώθηση της εκπαίδευσης STEM… και με μεγάλη χαρά καταθέτουμε την πρώτη στοχευμένη δράση μας!!!

 

 

Οι λαγοί καλούν σε γλέντι…

Παράλληλα με την θεματική του Πάσχα εξασκούμαστε στη δημιουργική χρήση των υλικών επαναλαμβάνοντας σχήματα και τεχνικές!!

 

438059354 7158602994238226 2049241844043452985 n

Αξιοποιούμε τα ρολά ως εργαλείο τυπώματος: η βάση τους έχει σχήμα κύκλου … αν όμως παραμορφωθεί γίνεται οβάλ!!

Τύπωνουμε 2 κύκλους και 2 οβάλ κι έτοιμοι οι λαγοί μας! Ολοκληρώνουμε το έργο μας ζωγραφίζοντας με μαρκαδόρους το περιβάλλον, την τροφή τους κι ότι άλλο θέλουμε. Στο τέλος γράφουμε μόνοι μας το όνομά τους ή σχεδόν μόνοι μας … οι φίλοι είναι για να βοηθούν!!

 

λαγος τυπωμα

Και ξέρετε δεν μας βοηθούν μόνο οι συμμαθητές μας αλλά και τα ζωάκια από το αλφαβητάρι μας. Το λιχούδικο λιοντάρι για παράδειγμα μας θυμίζει αμέσως από πιο γράμμα ξεκινάει ο λαγός!!

2YrXpmlXdkpvY1

Από τα ποιήματα της Παυλίνας Παμπούδη , Με το Α και το Β, εκδόσεις Κέδρος

Καλή συνέχεια!!

 

Σαπούνι … από τα χεράκια μας!!!

Στο πλαίσιο του eTwinning προγράμματος “I am here, I am do” φτιάξαμε σαπούνι για τα χεράκια μας … από τα χεράκια μας!!!

Όλα ξεκίνησαν μια μέρα που στη θέση του υγρού κρεμοσάπουνου βρήκαμε ένα πιατάκια με χρωματιστά αντικείμενα!!

20240411 111824

Σαπούνια με γλυκερίνη

Κι εδώ ξεκινάνε οι προβληματισμοί μας… τι είναι αυτά τα αντικείμενα; …

Τα παρατηρήσαμε καλά καλά και αναρωτηθήκαμε: Είναι μπισκότα; Έχουν το ίδιο σχήμα αλλά σίγουρα δεν είναι μπισκότα…

Τα μυρίσαμε όλοι με σειρά κι αναρωτηθήκαμε: Είναι λουλούδια; Έχουν το ίδιο άρωμα αλλά σίγουρα δεν είναι …

Τα πιάσαμε χέρι με χέρι … και το βρήκαμε!! Είναι Σαπούνια …

…και κάπως έτσι πήραμε την απόφαση να φτιάξουμε τα δικά μας σαπούνια!!!!

Στην διάρκεια της παρασκευής του σαπουνιού προέκυψαν και άλλες δραστηριότητες.

Μοιράσαμε τα σαπούνια σε όλους. Από 2 στον καθένα μας. Τα βάλαμε σε σακουλάκια και ξαναγράψαμε τα υλικά και τα σκεύη που χρειαστήκαμε στον πίνακα και ατομικά ο καθένας μας να αντέγραφε σε ένα φύλλο εργασίας γι να ενημερώσουμε και τους γονείς μας!!

20240422 095737

Στο φύλλο εργασίας η δασκάλα μας έγραψε τα βήματα για την εκτέλεση της συνταγής!

φε

Στη συνέχεια απομονώσαμε τον τίτλο της συνταγής και παίξαμε λίγο με τις λέξεις!!!

20240422 114400 20240422 114416

Και συνεχίσαμε με το στριμμένο το σκουλήκι που έπλενε ένα σαλιγκάρι με σαπούνι και σφουγγάρι!!!

depositphotos 26404541 stock illustration animal alphabet h

Σ σ ς … όπως σκουλήκι με κλικ στην εικόνα μπορείτε να βρείτε πολλές ιδέες και δραστηριότητες για το γράμμα

Και για να μην αφήσουμε παραπονεμένα τα μαθηματικά αντιστοιχήσαμε ένα “εργαλείο” για σαπουνόφουσκες με ένα ποτηράκι με σαπουνάδα. Σε κάποιες ομάδες περίσσευαν ποτηράκια σε κάποιες εργαλεία.. (Το δε εργαλείο σαν κατασκευή θα μπορούσε να είναι μια δραστηριότητα μηχανικής αλλά δεν είχαμε χρόνο και τα έφτιαξε μόνη της η κυρία μας)

20240422 11140220240422 11140720240422 111415

Για το τέλος αφήσαμε το καλύτερο … παιχνίδι με σαπουνόφουσκες!!!!

20240422 154717

Κι όλα είναι έτοιμα σε συσκευασία για το σπίτι …. γιατί είμαστε επαγγελματίες!!! Να μας προτιμήσετε!!!

20240422 104900

Καλό απόγευμα!!!

“Το μαγικό φίλτρο της ΦΙΛΙΑΣ”

Την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου την γιορτάσαμε δημιουργώντας, γράφοντας και εικονογραφώντας … και με χαρά παρουσιάζουμε το δικό μας παραμύθι!!!!!!!!!!

Τα παραμύθια λέει η κυρία μας έχουν μια εσωτερική δομή και κάποιους κανόνες που μας γοητεύουν και μας οδηγούν να δημιουργούμε και εμείς!!! Άμα θέλετε να μάθετε περισσότερο αναζητείστε την τράπουλα του Προπ … αλλά δεν σας το προτείνουμε …

 

Χωρίς τίτλο

Ψηφιακή εφαρμογή με παραμυθοκάρτες με κλικ στην εικόνα. 

Φτιάξε ένα παραμύθι

Πηγή εικόνων με κλικ εδώ! Τέλος στο εμπόριο κυκλοφορούν παιχνίδια με κάρτες βασισμένες την θεωρία του Προπ

Σας προτείνουμε να μας διαβάζετε παραμύθια καθημερινά … κι εμείς θα βρούμε τον τρόπο να δημιουργήσουμε ξανά!!

 

Πρωινές ρουτίνες … με αυτονομία και εγκυρότητα!!

Οι ρουτίνες, σύμφωνα με το αναλυτικό μας, είναι κάποιες δραστηριότητες που επαναλαμβάνονται καθημερινά και βοηθούν στην εξέλιξη του προγράμματος με παιγνιώδη και διασκεδαστικό τρόπο. Άλλες φορές είναι μικρά τραγούδια κι άλλες φορές μια σειρά από δράσεις.

Στο πλαίσιο του προγράμματος I am here, I can do, σας παρουσιάζουμε τις ρουτίνες με την συμπλήρωση της ημερομηνίας και του πίνακα καιρού!!

 

Οι κάλτσες μας … σε σταθμό εργασίας!!!

Στο πλαίσιο του eTwinning προγράμματος “I am here, I am do” παρουσιάζουμε τέσσερις  δραστηριότητες με πολλαπλούς στόχους  με ένα μόνο κύριο υλικό … τα καλτσάκια μας!!

Οι δραστηριότητες γινόταν ταυτόχρονα στους τέσσερις σταθμούς και καταφέραμε να συντονιστούμε τέλεια στις ομάδες μας!! Στο τέλος οι κούκλες μας μας παρουσίασαν τις εντυπώσεις μας!!

κουκλες

Διασκεδάσαμε και αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε στο σπίτι να φορέσουμε μόνοι μας τις κάλτες μας… κι αν δεν τα καταφέρουμε με την πρώτη, δεν πειράζει… θα έχουμε κάνει την αρχή!!

Μμ … όπως μέλισσα

update και φέτος με φωτογραφίες από την τάξη!

Προσεγγίζουμε τα γράμματα με παιχνιώδη τρόπο και πολυτροπικές δραστηριότητες!!

Κάθε γράμμα το φέρνει στην τάξη μας ένα ζωάκι το οποίο το έχει πρώτο στο όνομά του!!

Χωρίς τίτλο 1

Το γράμμα M…. όπως  μέλισσα, μήλο, μαρούλι ονομάζεται Μι  και δεν φωνάζει  δυνατά μμμμμ!!

Το Μ βρίσκει συντροφιά και φωνάζει δυνατά!!!!

gramma-m.jpg

Μα, μα, μα μια μανούλα μου γελά!!

Με, με, με μια μέλισσα ριγέ!!

Μυ, μυ, μυ μια μύγα σιχαμερή!!

Μω, μω, μω  το γλυκό μας το μωρό!!

Μου, μου, μου η αγελάδα κάνει μου!!

Φτιάνω το Μ με τέσσερις φίλους μου!!!!

μμ

Βοηθάω το μυρμήγκι να μαζέψει προμήθειες.

LocalImage.png

Χρωματίζω

071ef010527a878c07c786608c24afc0.jpg

Παιχνίδι στον υπολογιστή!

LocalImage.png

Τραγούδι από τα Λάχανα και Χάχανα!!!

 

Διασκεδάζω με κουκλοθέατρο!!

Καλή συνέχεια σε όλους!!!