Κανάλι νέων (RSS Feed) του άρθρουΤρέχον άρθρο

Ενημερωτικό του Π. Ποζίδη

Συνάδελφοι, Σας γνωρίζω τα παρακάτω σχετικά με τη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Κέρκυρας στις 3.9.2015:edu.jpg

Στην αρχή της συνεδρίασης έθεσα στον Πρόεδρο (Διευθυντή Π.Ε) το ζήτημα της δρομολόγησης σημαντικών θεμάτων που εκκρεμούν. Ειδικότερα: 1. Την προκήρυξη της θέσης του Διευθυντή του Δ.Σ Δουκάδων, 2 Τη σύγκληση του Π.Υ.Σ.Π.Ε ως Συμβουλίου επιλογής για να ασχοληθεί με αίτημα του υποψήφιου κ. Ν. Βορδώνη, το οποίο υποβλήθηκε πριν 2 ½ μήνες (στις 25.6.2015) και δεν συζητήθηκε μέχρι σήμερα, γιατί δε συνεδρίασε το Συμβούλιο, 3. Την προώθηση των διαδικασιών των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και ιδιαίτερα των ΚΦΑ, για τους οποίους υπάρχει μια ανεξήγητη αδράνεια, 4. Τις προβλεπόμενες ενέργειες για την προσωρινή κάλυψη του Υπεύθυνου σχολικών δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης.

Στη συνεδρίαση μετά από εισήγηση της Προϊσταμένης εκπ/κών θεμάτων την οποία κάναμε αποδεκτή ομόφωνα με μικρές διορθώσεις ορίστηκαν τα λειτουργικά κενά σε δασκάλους και νηπιαγωγούς. Πρέπει να σας διευκρινίσω ότι παρακάτω αποτυπώνεται η κατάσταση όπως είναι σήμερα, χωρίς δηλ. να υπολογίζονται επιπλέον άδειες, αποσπάσεις κ.λπ Η κατάσταση έχει ως εξής:
Δάσκαλοι: 

Λειτουργικά κενά: 129

Τοποθέτηση από απόσπαση: 11

Λειτουργικά Υπεράριθμοι: 10 (Δ.Σ Αλεπούς:1, 5ο Δ.Σ Κέρκυρας: 1, 12ο Δ.Σ Κέρκυρας:1, Δ.Σ Κυνοπιαστών: 2, Δ.Σ Μαθρακίου: 1, Δ.Σ Οθωνών: 1, Δ.Σ Παλ. Πόλης:2, Δ.Σ Μπενιτσών: 1). Οι συνάδελφοι των σχολείων αυτών θα κληθούν να κάνουν ρύθμιση της υπεραριθμίας. Η διαδικασία με δύο λόγια είναι: Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα, να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι. Το ΠΥΣΠΕ χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα λαμβάνοντας υπόψη ότι: 1) Αν υποβληθούν περισσότερες από μία αιτήσεις, υπεράριθμος θεωρείται αυτός που έχει το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης και 2) Αν κανείς δεν επιθυμεί να κριθεί ως υπεράριθμος, ως υπεράριθμος χαρακτηρίζεται εκείνος που τοποθετήθηκε οργανικά τελευταίος στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Τότε, σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμος χαρακτηρίζεται ο εκπαιδευτικός που έχει το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΠΥΣΠΕ μετά όσα διαδραματίστηκαν στην προηγούμενη συνεδρίαση αποφάσισε την παραμονή των δασκάλων που ήταν για διάθεση στα γραφεία στο σχολείο τους μέχρι την αντικατάστασή τους. Τα πιθανά αυτά κενά, αν προκύψουν, δεν περιλαμβάνονται στον παραπάνω πίνακα.

Νηπιαγωγοί:

Λειτουργικά κενά: 77 Τ

οποθέτηση από απόσπαση: 6

Λειτουργικά Υπεράριθμοι: 4 (Νηπ. Κ. Κορακιάνας:2, 1ο Νηπ. Κέρκυρας:2). Οι συνεδέλφισσες των νηπιαγωγείων αυτών θα κληθούν να κάνουν ρύθμιση της υπεραριθμίας. Η διαδικασία με δύο λόγια είναι: Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα, να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι. Το ΠΥΣΠΕ χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα λαμβάνοντας υπόψη ότι: 1) Αν υποβληθούν περισσότερες από μία αιτήσεις, υπεράριθμος θεωρείται αυτός που έχει το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης και 2) Αν κανείς δεν επιθυμεί να κριθεί ως υπεράριθμος, ως υπεράριθμος χαρακτηρίζεται εκείνος που τοποθετήθηκε οργανικά τελευταίος στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Τότε, σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμος χαρακτηρίζεται ο εκπαιδευτικός που έχει το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.

Το ΠΥΣΠΕ δεν ασχολήθηκε ακόμη με καμιά διαδικασία που αφορά στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.

Σήμερα καταθέτω αίτημα άμεσης ενεργοποίησης των διαδικασιών για αυτές τις κατηγορίες συναδέλφων (μεταθέσεις, αποσπάσεις κ.λπ), γιατί ο χρόνος είναι πολύτιμος, οι συνάδελφοι είναι μετέωροι, τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα και δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία γι’ αυτήν την καθυστέρηση.

Η επόμενη συνεδρίαση ορίστηκε από τον Πρόεδρο τη Δευτέρα 7.9.2015.

Συνάδελφοι,
Θα σας ενημερώσω άμεσα για κάθε θέμα που θα προκύψει, ώστε συντονισμένα να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που ταλανίζουν εμάς και τα σχολεία μας.

Παναγιώτης Ποζίδης

Trackback URL



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *