Tο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συνεδρίασε τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014 σε ανοικτή διαδικασία μετά τη λήξη της 12ωρης Ολομέλειας των Προέδρων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. της χώρας, η οποία δε βρισκόταν σε καταστατική απαρτία για τη λήψη απόφασης αφού υπήρξαν 4 Σύλλογοι (σε σύνολο 136) οι οποίοι μετέφεραν στην Ολομέλεια απόφαση Γ.Σ. με απαρτία και οι οποίοι εκπροσωπούσαν 6 ψήφους (σε σύνολο 600).
Το Δ.Σ. αφού έλαβε υπόψη του:
- Ότι παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε στην αρχή του δεύτερου μήνα λειτουργίας των σχολείων τα καυτά προβλήματα του χώρου της εκπαίδευσης παραμένουν άλυτα και οξυμένα, με χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών να καταγράφονται σε όλη τη χώρα και τη δημόσια εκπαίδευση να βρίσκεται σε κατάσταση απόλυτης διάλυσης.
- Το ότι παρά τις δεσμεύσεις τις πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ για έναρξη διαλόγου για το ζήτημα της αξιολόγησης, όχι μόνο διάλογος δεν άρχισε αλλά εντείνονται σε όλα τα επίπεδα οι πιέσεις προς τους εκπαιδευτικούς για εφαρμογή της ΑΕΕ και αξιολόγησης των οποίων ο Κλάδος ζητά την κατάργηση του θεσμικού πλαισίου που τις διέπει αφού έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τις θέσεις του εντείνοντας το μεγαλειώδη αγώνα που έδωσαν όλη την προηγούμενη συνδικαλιστική χρονιά και συνεχίζουν να δίνουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα αρνούμενοι να συμμετέχουν στις διαδικασίες της ΑΕΕ και της επιμόρφωσης επί της αξιολόγησης.
- Την ένταση των πειθαρχικών διώξεων εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα με ταυτόχρονη ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης και σαφείς προθέσεις παρεμπόδισής της.
- Το ότι καμία κίνηση στην κατεύθυνση ικανοποίησης του δίκαιου αιτήματός μας για άμεση πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση με βάση την προϋπηρεσία καθώς και από τον πίνακα επιτυχόντων του τελευταίου ΑΣΕΠ, δεν έχει γίνει.
- Το ότι κανένα από τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με την επιστημονική και οικονομική υποβάθμιση των εκπαιδευτικών δε οδεύει προς την παραμικρή ικανοποίηση.
- Τη βάρβαρη πολιτική οικονομικής εξαθλίωσης και ληστρικής φορολόγησης που εφαρμόζουν κυβέρνηση και τρόικα οδηγώντας τους εργαζόμενους σε απόγνωση.
- Τους έντονους προβληματισμούς και τις ανησυχίες των συναδέλφων που κατέθεσαν μέσα από τις τοποθετήσεις τους όλοι οι πρόεδροι των Συλλόγων Εκπ/κών Π.Ε. στη διαδικασία της Ολομέλειας.
Αποφάσισε τα παρακάτω:
Ø Επανεπιβεβαιώνει την απόφασή του για απεργία – αποχή από όλες τις διαδικασίες που σχετίζονται με την ΑΕΕ και αξιολόγηση. Καλεί τους εκπαιδευτικούς αξιοποιώντας αυτή την απόφαση, που τους παρέχει πλήρη κάλυψη,
- να αρνηθούν την ανάρτηση προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου και σχεδίων εργασίας στο παρατηρητήριο και να μην υποκύψουν στις πιέσεις για αλλαγή των εκθέσεων της προηγούμενης χρονιάς
- να μην εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τη στελέχωση των 5μελών επιτροπών ανά νομό, ως παραρτήματα της ΑΔΠΠΔΕ (Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας της Εκπαίδευσης)
- ιδιαίτερα οι διευθυντές, των οποίων η στάση της μη συμμετοχής στην επιμόρφωση για την αξιολόγηση – δια ζώσης και εξ αποστάσεως- υπήρξε παράδειγμα για τον Κλάδο, να μην υποκύψουν στις απειλές και στο κλίμα τρόμου που δημιουργείται σε βάρος τους αλλά να συνεχίσουν να αντιστέκονται μέσα από τις αποφάσεις της Δ.Ο.Ε. και των Συλλόγων.
Ø Σε συμπόρευση με την ΟΛΜΕ προχωρά στη διοργάνωση μεγάλου πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου μέσα στον Οκτώβριο ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης.
Ø Από κοινού με την ΟΛΜΕ διοργανώνουμε παραστάσεις διαμαρτυρίας στις περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης όλης της χώρας.
Ø Προχωράμε σε σειρά ενημερωτικών δράσεων για όλο το επόμενο χρονικό διάστημα (με ραδιοτηλεοπτικά σποτ, έκδοση αφίσας και επιστολών προς γονείς) για την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης στα ζητήματα της εκπαίδευσης.
Ø Καλούμε την ΑΔΕΔΥ και τη ΓΣΕΕ να προχωρήσουν στη διοργάνωση μεγάλου πανυπαλληλικού αγώνα με στόχο την ανατροπή της πολιτικής που διαλύει τη ζωή των εργαζομένων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους εκπαιδευτικούς να συσπειρωθούν στις δράσεις των Συλλόγων και της Δ.Ο.Ε. και ξεπερνώντας το κλίμα φόβου και ηττοπάθειας να δώσουν με τον αγώνα τους δυναμική απάντηση στην πολιτική διάλυσης της ζωής μας, της εκπαίδευσης και της απαξίωσης του έργου των εκπαιδευτικών.