Άρθρα κατηγορίας Εκπαιδευτικά προγράμματα
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ”ΠΑΜΕ ΚΛΙΤΣΙΚΑ!”
Kατά το σχολικό έτος 2023-24 το Νηπιαγωγείο μας υλοποίησε το Πρόγραμμα Πολιτιστικών θεμάτων “Πάμε Κλίτσικα!” μέσω του οποίου οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα παιχνίδια που έπαιζαν οι γιαγιάδες και οι παππούδες τους,να κατασκευάσουν παλιά ξεχασμένα παιχνίδια σε συνεργασία με τους γονείς τους και να συμμετέχουν σε παραδοσιακά ομαδικά παιχνίδια.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Σήμερα ,στο χώρο του συστεγαζόμενου ΕιδικούΝηπιαγωγείου Πύργου είχαμε τη δυνατότητα να ανταμώσουμε διαδικτυακά με σχολεία ανά την Ελλάδα που συμμετείχαν στο θεματικό δίκτυο “ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΑ” που εντάσσεται από το ΚΠΕ Ιεράπετρας.Παρακολουθήσαμε την αφήγηση παραμυθιού που διαπραγματευόταν τη σωστή διαχείριση των περισσευούμενων τροφών.Μια μικρή παρέα δεινοσαύρων σιλλαμβάνει ένα ευφάνταστο σχέδιο εξοικονόμησης τροφών.Κατασκευάζει το “φαγοσωστικό”,ένα αυτοκίνητο με ρόδες από κομμάτια πίτσας και με σύνθημα”ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ ” διανέμει μη αναλώσιμες τροφές σε ανθρώπους που πεινούν…
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ¨ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ¨
Το Πρόγραμμα <<Τα παιδία παίζει>> που υλοποιεί η Εφορεία Αρχαιοτήτων Αρχαίας Ολυμπίας απευθύνεται σε μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης.Οι μικροί μας μαθητές επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας και μέσα από διαδραστικές,βιωματικές και ψυχαγωγικές δράσεις γνώρισαν τα παιχνίδια των συνομιλήκων τους εκείνης της εποχής και διαπίστωσαν ότι πολλά από αυτά διατηρήθηκαν μέσα στο χρόνο και παίζονται ακόμη και σήμερα.Επίσης στο τέλος της επίσκεψης δεχθήκαμε δώρο ένα επιτραπέζιο παιχνίδι ¨ΤΡΥΛΙΖΑ¨ ,πιστό αντίγραφοτου ίδιου παιχνιδιού στην αρχαιότητα.
ΘΡΟΪΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ
Σήμερα επισκεφθήκαμε το Κ έντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αειοφορίας Κρεστένων,στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος ”ΘΡΟΪΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ”που υλοποίησε το σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2022-23.
Αρχικά παρακολουθήσαμε την παρουσίαση ”Ποιος άλλος μένει εδώ;”
Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες και γίναμε εξερευνητές του δάσους.Αναγνωρίσαμε δέντρα ,θάμνους,άγρια λουλούδια ,βότανα και με μεγενθυτικούς φακούς παρατηρήσαμε τα έντομα.

Γίναμε ζευγαράκια ,φορέσαμε μαντηλάκι στο πρόσωπο και με κλειστά μάτια παίξαμε ανακαλύπτοντας μόνο με την αφή δέντρα ,και θάμνους.

Στο τέλος μαζέψαμε καρπούς, ξύλα,πεσμένα φύλλακ και δημιουργήσαμε ένα μόμπιλε.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΞΥΛΙΝΗΣ ΦΩΛΙΑΣ ΓΙΑ ΠΟΥΛΙΑ
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ: ΦΡΟΥΤΟΠΑΡΕΑ
Στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος αγωγής υγείας :ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΥΓΙΕΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ,παρουσιάσαμε το θεατρικό δρώμενο¨φρουτοπαρέα”,τραγουδήσαμε και χορέψαμε με τα παιδάκια του Ειδικού Νηπιαγωγείου Πύργου που κάναμε συνεκπαίδευση.
Τα υπόλοιπα παιδάκια του Ειδικού Νηπιαγωγείου μας τίμησαν με την παρουσία τους.Σας ευχαριστούμε πολύ!!!!

















































