Άρθρα κατηγορίας Δράσεις
Η ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ.
Τα οφέλη της υγιεινής διατροφής είναι αξιοσημείωτα ,γεγονός που κλήθηκε να μας το επιβεβαιώσει η κ.Μαρία Μπαμιά (διαιτολόγος-διατροφολόγος) με την παρουσία της στο σχολείο μας.Μετά από σχετική ενημέρωση ,οι μαθητές δημιούργησαν το δικό τους υγεινό διατροφικό πιάτο,κατασκεύασαν την πυραμίδα της διατροφής και επέλεξαν το πιο υγιεινό δεκατιανό της ημέρας.
Συμμετοχή στον μαθητικό διαγωνισμό “You smile award”
To Nηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με την Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Πύργου “Ανδρέας Παπανδρέου” υλοποίησε δράση με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας απέναντι σε παιδιά με προβλήματα υγείας ,την προαγωγή του εθελοντισμού και την ανάδειξη καλών πρακτικών ανάμεσα στη σχολική κοινότητα και την κοινωνία.Συγκεκριμένα οι μαθητές δημιούργησαν έναν πίνακα ζωγραφικής με θέμα τα λουλούδια και τον πρόσφεραν στην Παιδιατρική Κλινική όπου σήμερα διακοσμεί τον χώρο υποδοχής των μικρών ασθενών.
ΜΑΜΑΔΟΕΡΓΑΣΤΗΡΙ: ΤΡΕΛΟΚΑΠΕΛΑΔΕΣ
5ος ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Σήμερα πραγματοποιήθηκε σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών από τον διασώστη κ.Χρήστο Κούλη σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό ΠΕ25 κ.Γεωργοπούλου Ζαφειρούλα.Η παρουσίαση περιελάμβανε προβολή power point,ενημέρωση για περιστατικά απόφραξης από ξένο σώμα,πνιγμό από θάλασσα,αντιμετώπιση εγκαυμάτων,ατυχημάτων,αξιοποίηση τεχνικής ΚΑΡΠΑ με κούκλα προσομοίωσης και τεχνική με απινιδωτή . Τέλος οι μαθητές μας έγιναν και αυτοί διασώστες .Η παραπάνω δράση έγινε με την παρουσία γονέων και εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης;Ενίσχυση καλών πτακτικών συνεργασίας σχολείου οικογένειας.
1η ΤΟΜΥ ΠΥΡΓΟΥ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Σ.ημερα το κλιμάκιο της 1ης ΤΟΜΥ ΠΥΡΓΟΥ και συγκεκριμένα η επισκέπτρια υγείσς κ Κολλιοπούλου Ρεβέκκα και οδοντίατρος του Κ.Υ Πύργου κ.Παρνασσά Μάρθα. Οι μικροί μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη στοματική υγιεινή. Ακολούθησε παρουσίαση power point με τους απειλητικούς παράγοντες και τους τρόπους πρόληψης ,οδοντολογικός έλεγχος.καταγραφή αποτελεσμάτων και διανομή φυλλαδιων και οδοντοκρεμών.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΥΓΡΟΤΟΠΟ ΚΟΤΥΧΙΟΥ-ΣΤΡΟΦΥΛΙΑΣ
Οι υγρότοποι έχουν μεγάλη σημασία για τη βιοποικιλότητα του πλανήτη μας καθώς σε αυτούς βρίσκουμε πολλά είδη χλωρίδας και πανίδας.Στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Υδροβιότοπων επισκεφθήκαμε το Κέντρο Πληροφόρησης του Εθνικού Πάρκου Κοτυχίου-Στροφυλιάς.Η υπεύθυνη δασολόγος μας ενημέρωσε για τη χλωρίδα και την πανίδα του συγκεκριμένου οικοσυστήματος και παρακολουθήσαμε διαδραστική παρουσίαση αποδημητικών πουλιών.Η ξενάγηση συνεχίστηκε στο δάσος της Στροφυλιάς και ολοκληρώθηκε σε χώρο δίπλα στη λιμνοθάλασσα όπου ήταν στημένα τηλεσκόπια με τα οποία είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε ερωδιούς,αγριόπαπιες και φλαμίνγκο. Στο δρόμο του γυρισμού κατευθυνθήκαμε στο σημείο της λιμνοθάλασσας όπου γίνεταιη αλίευση από τους ανθρώπους του τοπικού Συναιτερισμού.(Η παραπάνω επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με τη συνοδεία γονέων).
ΗΜΕΡΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣ 2024
21 Ιανουαρίου -Παγκόσμια Η μέρα Αγκαλιάς.
Το βιβλίο”Να σε κάνω μια αγκαλιά;” στάθηκε η αφορμή για να συζητήσουμε σχετικά και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η σφιχτή αγκαλιά είναι για να μοιραζόμαστε την αγάπη ,τη φιλία,την αποδοχή.Κι όχι μόνο…Είναι θεραπευτική καθώς μειώνει τη λύπη .τη στενοχώρια ,τον πόνο.Όλα αυτά ισχύουν αρκεί η αγκαλιά να μας κάνει να νιώθουμε όμορφα. Έτσι συμφωνήσαμε να λέμε “ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΝΟΧΩΡΕΙ”, “ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ”και το κάναμε πράξη…Στη συνέχεια κατασκευάσαμε καρτούλες αγκαλιάς προκειμένου να τις χαρίσουμε σε αυτούς που θα θελήσουμε.

ΤΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ-ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2024
‘Ηρθε η στιγμή να κόψουμε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα μας.Αφού καταγράψαμε τα απαραίτητα υλικά ,φορέσαμε του σκούφους μας και με μεγάλη χαρά δεχθήκαμε τη μαμά του Γιώργου προκειμένου να υλοποιήσουμε μαζί της το ζαχαροπλαστείο της μαμάς.Η Βασιλόπιτα του 2024 ήταν η σημερινή συνταγή.Όλοι βάλαμε το χεράκι μας σήμερα και το χαρήκαμε πολύ!!Ευχαριστούμε τη μαμά του Γιώργου για την αλόγιστη προσφορά και συνεργασία !Καλή χρονιά με υγεία σε όλους μας!Ο Σταυρούλης ήταν ο τυχερός του φλουριού.Να είσαι γερός και καλότυχος Σταύρο μου!!




























































