ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ.
Οι μικροί εθελοντές του Νηπιαγωγείου μας-με την πολύτιμη συνεργασία των γονέων τους-επισκέφθηκαν το εκκλησάκι της Παναγίτσας στην Σπιάντζας όπου κάθε χρόνο τελείται η λειτουργία της Ανάστασης.Οι μαθητές μας φύτεψαν λουλούδια στον προαύλιο χώρο προκειμένου να βοηθήσουν στις Πασχαλινές προετοιμασίες που υλοποιούνται στον εξωτερικό χώρο της εκκλησίας εν όψει του εορτασμού του Πάσχα.Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς για την εθελοντική προσφορά των λουλουδιών ,χώματος και την προσωπική τους εργασία.






















































































