Συστήνοντας το Νηπιαγωγείο μας…

Για να κλείσει όμορφα η εβδομάδα πριν τις Διακοπές του Πάσχα,

μοιράζομαι μαζί σας ένα Βίντεο μέσω του οποίου τα παιδιά του Τμήματός μας συστήνονται στους Εταίρους μας,

στα πλαίσια του eTwinning Project “Touch my heart”.

Η Νηπιαγωγός

Βικτώρια Τσινταράκη

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο Πειραμάτων «Νερό: Μια σταγόνα διηγείται…»

logo mp

Την Τρίτη 1 Απριλίου 2025, το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε μια υπέροχη εκπαιδευτική δράση εκτός σχολείου, επισκεπτόμενο το Μουσείο Πειραμάτων για να παρακολουθήσουμε το βιωματικό πρόγραμμα «Νερό: Μια σταγόνα διηγείται…».

Πριν από την επίσκεψη, φροντίσαμε να προετοιμαστούμε κατάλληλα. Διαβάσαμε παραμύθια σχετικά με το νερό και τις ιδιότητές του, ενώ τα παιδιά αποτύπωσαν εικαστικά τις τρεις καταστάσεις του νερού μέσα από τη “ζωή” μιας σταγόνας – στερεή, υγρή και αέρια μορφή.

3808dd0c 68d8 443e be5d 0ddc6eaaf725

Στο μουσείο, μας υποδέχτηκαν με χαμόγελο και ζεστασιά οι υπεύθυνες του προγράμματος. Πριν ξεκινήσουν τα πειράματα, τα παιδιά γνώρισαν βασικές έννοιες της φυσικής και της χημείας: άτομα, μόρια και τον χημικό τύπο του νερού (H₂O). Με υλικά χειροτεχνίας δημιούργησαν τρισδιάστατα μοντέλα του μορίου του νερού, μαθαίνοντας με δημιουργικό τρόπο ότι αποτελείται από δύο άτομα υδρογόνου και ένα οξυγόνου.

9ed50c13 db89 4a1a 9341 d0ee23f4fbb8 d4b65602 2cd6 4c71 8e7d 3768744e1614

Στη συνέχεια, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά σε ένα πειραματικό εργαστήριο ηλεκτρόλυσης, όπου τους ζητήθηκε να συνδέσουν καλώδια, να ανακατέψουν διάλυμα νιτρικού αλατιού και να ολοκληρώσουν ένα κύκλωμα που άναβε ένα λαμπάκι. Τα παιδιά είχαν στη διάθεσή τους ειδικά δοχεία, αναδευτήρες, ηλεκτρόδια, μπαταρίες, καλώδια και μικρούς λαμπτήρες. Η χαρά τους ήταν απερίγραπτη όταν είδαν το λαμπάκι να ανάβει!

2588167f 3bbd 4be6 b103 d9f8d51911ce f16c1a52 d4c6 4e40 8611 fa04677acaf4

Η δράση συνεχίστηκε με μια διασκεδαστική μουσικοκινητική δραστηριότητα, στην οποία τα παιδιά δραματοποίησαν τις τρεις φυσικές καταστάσεις του νερού: υγρό, στερεό και αέριο. Με το σώμα τους και τον ρυθμό της μουσικής, «έγιναν» σταγόνες, πάγοι και υδρατμοί, ενθουσιασμένα από τη ζωντανή αυτή προσέγγιση.

739d03ce 3648 440a bf8e 4519d21b6822

Ακολούθησε συζήτηση και πειραματισμός γύρω από τη διαλυτότητα, όπου τα παιδιά δοκίμασαν να διαλύσουν διάφορα υλικά στο νερό και κατανόησαν ποια είναι διαλυτά και ποια όχι.

73ddf69f 635b 495b 85b6 bf53d2dba701

Έπειτα, ήρθε η ώρα για κάτι πραγματικά εντυπωσιακό: παρατήρηση στο μικροσκόπιο! Τα παιδιά κοίταξαν προσεκτικά τι υπάρχει μέσα σε μια σταγόνα νερού και γνώρισαν το πλαγκτόν, έναν αόρατο με γυμνό μάτι κόσμο γεμάτο ζωή!

4f7f9ab2 ba61 4e59 a735 d4f0ad2e8b16

Η εκπαιδεύτρια συζήτησε με τα παιδιά για την ρύπανση και μόλυνση του νερού και έπειτα έκαναν ένα πείραμα: με τη χρήση δοκιμαστικών σωλήνων και φαινόλης, τα παιδιά διαπίστωσαν ότι το φαινομενικά καθαρό νερό μπορεί να περιέχει και διαφανή, αόρατα στοιχεία – το νερό έγινε μοβ, αποκαλύπτοντας τη «μυστική» του σύσταση!

56d3279d af5f 40e5 a3dc 47ab90bfa1d7

Το πρόγραμμα έκλεισε εντυπωσιακά με ένα πειραματικό “τσαφ”, μια μικρή ελεγχόμενη έκρηξη που προκάλεσε θαυμασμό και ενθουσιασμό. Μέσα από αυτό, τα παιδιά γνώρισαν νέες λέξεις της χημείας όπως νιτρικό άλας, αμμώνιο και ψευδάργυρος.

c50cd4c5 b2b5 4b3f 95eb d2378b5b50d0

Η επίσκεψη στο Μουσείο Πειραμάτων αποτέλεσε ένα μαγικό ταξίδι στον κόσμο της επιστήμης. Ήταν μια μοναδική εμπειρία που ενίσχυσε τη γνώση των παιδιών γύρω από το νερό, αυτό το πολύτιμο αγαθό της φύσης, με τρόπο διαδραστικό, δημιουργικό και απολύτως συναρπαστικό. Και όπως υποσχέθηκαν στο τέλος της ημέρας:

«Τόσο σπουδαίο είναι το νερό, που ούτε σταγόνα δε σπαταλώ!»

 

Οι εκπαιδευτικοί των πρωινών προγραμμάτων

Τσινταράκη Βικτώρια (Τμήμα 1)

Νταλαμπίρα Χριστίνα (Τμήμα 2)

Επιμέλεια άρθρου: Νταλαμπίρα Χριστίνα

 

Τρώω υγιεινά! Δυναμώνω την καρδιά!

Μέσα από τη Θεματική ” Τρώω υγιεινά! Δυναμώνω την καρδιά! ¨ , εστιάσαμε στη γνωριμία μας , με τις ομάδες τροφών και τη σημασία τους! Η διατροφή των παιδιών προσχολικής ηλικίας  είναι θεμελιώδης για την ανάπτυξη και την υγεία τους. Τονίσαμε ότι το σώμα μας για να αναπτυχθεί σωστά χρειάζεται τροφές από όλες τις ομάδες τροφών.

Μοιραζόμαστε μαζί σας τις όμορφες δράσεις μας μέσα από το παρακάτω βίντεο!

Φτιάξαμε και ένα ψηφιακό επιτραπέζιο παιχνίδι , για  να το παίξετε με τα παιδιά στο  σπίτι.

οι κανόνες του παιχνιδιού

Kanones Epitrapezioy Paichnidioy

H Νηπιαγωγός του Ολοήμερου τμήματος 1

Έλενα Καλαμίδα

Λαϊκή Τέχνη στο Ολοήμερο Τμήμα

Η Ελληνική Επανάσταση του 1821 δεν ήταν μόνο ένας αγώνας για την ελευθερία, αλλά και μια περίοδος όπου η λαϊκή τέχνη έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της εθνικής ταυτότητας. Τα υφαντά και οι παραδοσιακές στολές της εποχής δεν ήταν απλώς πρακτικά αντικείμενα, αλλά σύμβολα πολιτισμού, εθνικής υπερηφάνειας και αντίστασης.

Μέσα από αυτά τα υφαντά και τις φορεσιές, ο Ελληνισμός διατήρησε την ταυτότητά του και πέρασε στις επόμενες γενιές την ιστορία και την κληρονομιά της Επανάστασης. Είναι μια υπόμνηση  ότι η τέχνη και η Ιστορία  αλληλεπιδρούν  και μας υπενθυμίζουν αξίες,

όπως η Ελευθερία και η Αξιοπρέπεια.

Στο παρακάτω  βίντεο  μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις όμορφες δράσεις μας!

Η παραπάνω δράση εντάχθηκε στο eΤwinning project ” Dreams are in your hands “

Η Νηπιαγωγός του Ολοήμερου τμήματος 1

Έλενα Καλαμίδα

Τα Κάλαντα της Άνοιξης – Μια Υπέροχη Παράδοση Αναβιώνει στο Νηπιαγωγείο μας!

Η άνοιξη είναι η εποχή της αναγέννησης, της χαράς και της ελπίδας. Τα πρώτα χελιδόνια επιστρέφουν, τα δέντρα ανθίζουν, και η φύση γεμίζει με χρώματα και αρώματα. Σε αυτήν τη γιορτινή ατμόσφαιρα, τη Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025, το νηπιαγωγείο μας είχε την τιμή να υποδεχθεί μια ξεχωριστή ομάδα μαθητών του Δημοτικού Σχολείου, συνοδευόμενη από την κυρία Μαρτίνα Σίμου, υπεύθυνη του Πολιτιστικού Συλλόγου Πικερμίου.

20250317 084427

Με χαμόγελα και ενθουσιασμό, τα παιδιά του Δημοτικού, μας τραγούδησαν τα παραδοσιακά Κάλαντα της Άνοιξης, ένα έθιμο που έρχεται από το μακρινό παρελθόν της λαϊκής μας παράδοσης. Κρατούσαν στα χέρια τους όμορφες χειροποίητες κατασκευές: χελιδονάκια, σύμβολα του ερχομού της άνοιξης, καθώς και ένα υπέροχο ανοιξιάτικο στεφάνι στολισμένο με λουλούδια, χελιδόνια και μαρτάκια – τα παραδοσιακά βραχιολάκια του Μάρτη.

Η χαρούμενη μελωδία τους γέμισε το χώρο του νηπιαγωγείου μας με ζεστασιά, συγκίνηση και αισιοδοξία. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας, παρακολούθησαν με ενθουσιασμό αυτήν την όμορφη αναβίωση του εθίμου, ταξιδεύοντας μέσα από τη μουσική και την παράδοση.

Σύμφωνα με την παράδοση, τα παιδιά συνήθιζαν να γυρίζουν από σπίτι σε σπίτι, τραγουδώντας τα κάλαντα της άνοιξης, και οι νοικοκυραίοι τους προσέφεραν μικρά δώρα. Αν στο σπίτι υπήρχε κορίτσι, της χάριζαν ένα μαρτάκι – ένα κόκκινο και λευκό βραχιολάκι που φοριέται στον καρπό καθ’ όλη τη διάρκεια του Μαρτίου. Πίστευαν πως το μαρτάκι προστάτευε το παιδί από τον ήλιο, ώστε να μη μαυρίσει και να παραμείνει το δέρμα του ροδαλό, μέχρι το καλοκαίρι.

Ακόμη και σήμερα, κρατώντας ζωντανή αυτή την παράδοση, τα παιδιά φορούν το μαρτάκι όλο τον Μάρτιο. Στις αρχές του Απριλίου, το αφήνουν στα κλαδιά των δέντρων για να το πάρουν τα πουλιά και να το χρησιμοποιήσουν ως υλικό για τις φωλιές τους.

Η υπέροχη αυτή δράση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη διοργάνωση. Ευχαριστούμε επίσης, την υπεύθυνη του Πολιτιστικού Συλλόγου Πικερμίου  κα Μαρτίνα Σίμου, και τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου που επισκέφθηκαν το νηπιαγωγείο μας, φέρνοντας μαζί τους το μήνυμα της άνοιξης, της χαράς και της ελπίδας.

Με αυτή τη δράση, τα παιδιά μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ένα υπέροχο κομμάτι της ελληνικής παράδοσης, να τραγουδήσουν, να χαρούν και να νιώσουν τη μαγεία της άνοιξης!

Μάλιστα, ανυπομονούμε να τους υποδεχτούμε ξανά σύντομα, καθώς θα μας επισκεφθούν και πάλι για να μας τραγουδήσουν τα Κάλαντα του Λαζάρου, ένα ακόμη πανέμορφο παραδοσιακό έθιμο. Τα περιμένουμε με χαρά και ανυπομονησία, έτοιμοι να ζήσουμε ξανά τη μαγεία της ελληνικής παράδοσης μέσα από τις μελωδίες και τα χαμόγελά τους!

Οι εκπαιδευτικοί των πρωινών προγραμμάτων

Τσινταράκη Βικτώρια (Τμήμα 1)

Νταλαμπίρα Χριστίνα (Τμήμα 2)

Επιμέλεια άρθρου: Νταλαμπίρα Χριστίνα

Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Εκφοβισμού – Ευαισθητοποίηση και Δράσεις στο Νηπιαγωγείο μας!

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 03 17 085132

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, μια ημέρα αφιερωμένη στην ενημέρωση, την πρόληψη και την αντιμετώπιση ενός σοβαρού φαινομένου που επηρεάζει χιλιάδες παιδιά σε όλο τον κόσμο. Στο νηπιαγωγείο μας, αναγνωρίζοντας τη σημασία της καλλιέργειας μιας κουλτούρας σεβασμού, ενσυναίσθησης και αποδοχής, αφιερώσαμε μία ολόκληρη εβδομάδα σε δράσεις με στόχο την ενημέρωση και την εκπαίδευση των παιδιών σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό.

Τι είναι όμως ο Σχολικός Εκφοβισμός;

Ο σχολικός εκφοβισμός (bullying) αναφέρεται σε κάθε μορφή εσκεμμένης, επαναλαμβανόμενης και επιθετικής συμπεριφοράς που ασκείται από ένα παιδί ή ομάδα παιδιών προς ένα άλλο παιδί, προκαλώντας του σωματικό ή ψυχικό πόνο. Οι βασικές μορφές εκφοβισμού που συζητήσαμε στην τάξη μας είναι:

Λεκτική Βία: Χρήση προσβλητικών λέξεων, κοροϊδία, απειλές.

Σωματική Βία: Χτυπήματα, σπρωξίματα, καταστροφή προσωπικών αντικειμένων.

Ψυχολογική Βία: Εκφοβισμός μέσω χειριστικής συμπεριφοράς και εκφοβιστικών βλεμμάτων.

Κοινωνικός Αποκλεισμός: Περιθωριοποίηση, απομόνωση από την ομάδα.

Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying): Χρήση του διαδικτύου για τη διάδοση προσβλητικών ή απειλητικών μηνυμάτων.

Μέσα από τις δραστηριότητές μας, τα παιδιά έμαθαν τα τρία βασικά βήματα αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού:

Λέω STOP! – Δείχνω αποφασιστικότητα και λέω στον θύτη να σταματήσει.

Μίλα Τώρα! – Ζητώ βοήθεια από έναν ενήλικα (γονείς, δάσκαλο, φίλους).

Αγνοώ! – Δεν αντιδρώ και δεν δίνω σημασία στον θύτη, ώστε να μη συνεχίσει τη συμπεριφορά του.

IMG ee79b3020493d843cb03c6d8537182c6 V

Η Σημασία της Ενσυναίσθησης:

Με την ανάγνωση παραμυθιών για τον σχολικό εκφοβισμό, τα παιδιά μπήκαν στη θέση του θύματος και του θύτη, κατανοώντας πώς νιώθουν και οι δύο πλευρές. Μέσα από τη συζήτηση, ανακαλύψαμε ότι πολλές φορές οι θύτες είναι και οι ίδιοι παιδιά που μπορεί να έχουν βιώσει παρόμοιες εμπειρίες ή να αισθάνονται ανασφαλή. Έτσι, μάθαμε ότι και αυτοί χρειάζονται βοήθεια και υποστήριξη.

20250317 085645

Οι μαθητές μας συμμετείχαν σε ομαδικές και ατομικές δραστηριότητες που ενίσχυσαν τη γνώση και την ευαισθητοποίησή τους γύρω από το θέμα:

Δημιούργησαν ομαδικές αφίσες με τα τρία βήματα αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού.

IMG a3d882df8d921cdbc3a5c41e1cc587c9 V20250312 111730 1

Κατασκεύασαν το “χεράκι του STOP”, που υπενθυμίζει στα παιδιά να λένε «ΣΤΑΜΑΤΑ» σε οποιαδήποτε μορφή εκφοβισμού.

20250317 060226 1

Δημιούργησαν ομαδική εργασία με το σύνθημα “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”, ενθαρρύνοντας τα παιδιά να εκφράζονται ανοιχτά και να ζητούν βοήθεια όταν αντιμετωπίζουν δύσκολες καταστάσεις. Το ακόλουθο μήνυμα εκπροσώπησε το σχολείο μας και στην Πανελλήνια Δράση που διοργανώνει το Χαμόγελο του Παιδιού και το YouSmile και σύντομα θα το δούμε αναρτημένο στην ιστοσελίδα https://www.milatora.gr/%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B7

IMG 91665bdb57371ab46ffc6c3c95e91587 V

Συμμετείχαν σε ψηφιακά παιχνίδια εμπέδωσης, όπου απάντησαν σε ερωτήσεις και έλυσαν σενάρια αντιμετώπισης εκφοβιστικών καταστάσεων.

Η ανταπόκριση των παιδιών ήταν συγκινητική. Μέσα από το παιχνίδι, τη συζήτηση και τις δραστηριότητες, έδειξαν ότι όχι μόνο κατανόησαν το πρόβλημα αλλά και δεσμεύτηκαν να το αποτρέψουν στο μέλλον. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε μια σχολική κοινότητα βασισμένη στον σεβασμό, την κατανόηση και τη φιλία.

Ο ρόλος των γονέων και των εκπαιδευτικών είναι καθοριστικός στην πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Ας ενθαρρύνουμε τα παιδιά μας να μιλούν ανοιχτά, να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και να σέβονται τη διαφορετικότητα. Μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον, όπου κάθε παιδί νιώθει ότι ανήκει.

Οι παραπάνω δράσεις αποτέλεσαν μια εκπαιδευτική και ουσιαστική εμπειρία! Συνεχίζουμε με δύναμη και αγάπη για ένα σχολείο χωρίς εκφοβισμό!

Οι εκπαιδευτικοί των πρωινών προγραμμάτων

Τσινταράκη Βικτώρια (Τμήμα 1)

Νταλαμπίρα Χριστίνα (Τμήμα 2)

Επιμέλεια άρθρου: Νταλαμπίρα Χριστίνα

Εγγραφές 2025-2026

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2025-2026



Λήψη αρχείου

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη

ΤΣΙΝΤΑΡΑΚΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ

Επισυνάπτονται:

Έντυπο Γνωριμίας Παιδιού

Συμπληρωματικά Στοιχεία

Ατομικό Δελτίο Υγείας

Έντυπο γονικής συγκατάθεσης

Αίτηση Δήλωση γονέα για ΠΡΩΙΝΗ ΥΠΟΔΟΧΗ, ΟΛΟΗΜΕΡΟ, ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ

Υπεύθυνη Δήλωση έτερου γονέα

Υπεύθυνη Δήλωση για μεταφορά

Το Γαϊτανάκι της Αποκριάς: Ένα Παραμύθι που ζωντάνεψε!

Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025, το νηπιαγωγείο μας γέμισε χρώματα, μουσική και γέλια, καθώς υποδεχθήκαμε τη θεατρική ομάδα “Μορφές Έκφρασης” για μια ξεχωριστή αποκριάτικη γιορτή! Τα παιδιά, ντυμένα με τις αποκριάτικες στολές τους, συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη διαδραστική παράσταση “Το Γαϊτανάκι της Αποκριάς”, μια μοναδική εμπειρία γεμάτη παράδοση, χαρά και ζωντανή μουσική!

20250226 103815

Η παράσταση, βασισμένη στην ελληνική λαϊκή παράδοση, προσκάλεσε τους μικρούς μας μαθητές να γίνουν μέρος της ιστορίας, να χορέψουν, να τραγουδήσουν και να παίξουν γύρω από το πολύχρωμο Γαϊτανάκι. Το παραμύθι ζωντάνεψε μπροστά στα μάτια μας, μεταφέροντάς μας σε έναν κόσμο όπου η Άνοιξη είχε ξεχάσει να έρθει και ο Χειμώνας κρατούσε τα πάντα παγωμένα. Με τη βοήθεια ενός μικρού παιδιού, ενός παιχνιδιάρικου φεγγαριού και του γαϊτανιού με τις πολύχρωμες κορδέλες, τα παιδιά έφεραν πίσω τη ζεστασιά και τη χαρά!

20250226 110247

Η μουσική, οι χοροί και οι λαϊκές ιστορίες μάς ταξίδεψαν σε παλιές εποχές, όπου οι Απόκριες ήταν μια περίοδος ανεμελιάς, κεφιού και συντροφικότητας. Οι μικροί μας φίλοι απόλαυσαν τη συμμετοχή τους, γελώντας με τον διασκεδαστικό γάμο του κάβουρα και της χελώνας και μαθαίνοντας για τα έθιμα της Αποκριάς με τον πιο βιωματικό τρόπο.

Με τις σερπαντίνες να πετούν στον αέρα και την ενέργεια των παιδιών να γεμίζει τον χώρο, η αποκριάτικη μας γιορτή ολοκληρώθηκε με ένα μεγάλο, χαρούμενο πάρτι! Ο χορός και το παιχνίδι δεν σταμάτησαν, καθώς οι μικροί καρναβαλιστές διασκέδασαν μέχρι το τέλος της ημέρας, κρατώντας ζωντανό το πνεύμα της γιορτής.

Μέσα από αυτή τη διαδραστική εμπειρία, τα παιδιά όχι μόνο διασκέδασαν, αλλά ήρθαν σε επαφή με την πολιτιστική μας κληρονομιά και έζησαν την παράδοση των Αποκριών με έναν τρόπο που θα θυμούνται για καιρό. Ευχαριστούμε θερμά τη θεατρική ομάδα “Μορφές Έκφρασης” για αυτήν την όμορφη παράσταση! Καλή Αποκριά σε όλους!

Οι Nηπιαγωγοί των Πρωινών Προγραμμάτων,

Τσινταράκη Βικτώρια (Τμήμα 1),

Νταλαμπίρα Χριστίνα (Τμήμα 2).

Επιμέλεια άρθρου: Νταλαμπίρα Χριστίνα

Απόκριες και Τέχνη

Η γιορτή της Αποκριάς έγινε για εμάς μια υπέροχη ευκαιρία να ταξιδέψουμε στον κόσμο της τέχνης και να γνωρίσουμε τον σπουδαίο ζωγράφο Πάμπλο Πικάσο. Μέσα από μια διασκεδαστική και δημιουργική προσέγγιση, εστιάσαμε στους εμβληματικούς πίνακές του με θέμα τον Αρλεκίνο, τόσο από τη ροζ περίοδο της ζωγραφικής του όσο και από την περίοδο του κυβισμού.

Χρησιμοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης «Βλέπω, σκέφτομαι, αναρωτιέμαι», τα παιδιά παρατήρησαν τις μορφές, τα χρώματα και τα συναισθήματα που αποπνέουν οι πίνακες. Συζητήσαμε πώς η τέχνη μπορεί να εκφράζει τη μοναδικότητα και την πολυπλοκότητα των ανθρώπινων συναισθημάτων. Εμπνευσμένα από τα «διαφορετικά» πρόσωπα που απεικονίζονται στα έργα του Πικάσο, τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους μοναδικές μάσκες, δίνοντας μορφή στη φαντασία τους μέσα από χρώματα και σχήματα.

 

Στη συνέχεια, αξιοποιώντας τη δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης, συνθέσαμε το δικό μας πρωτότυπο παραμύθι με θέμα μια «διαφορετική» μάσκα. Με τη βοήθεια της εφαρμογής Canva, τα παιδιά ανέλαβαν την εικονογράφηση της ιστορίας, δίνοντας ζωή στους ήρωες και στα τοπία του παραμυθιού μας. Το ταξίδι της δημιουργίας μας ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία ενός βίντεο, όπου συνδυάσαμε εικόνες, αφήγηση και μουσική, δημιουργώντας μια μοναδική οπτικοακουστική εμπειρία.

Ήταν μια υπέροχη διαδρομή γεμάτη τέχνη, φαντασία και δημιουργικότητα, και είμαστε ενθουσιασμένοι που μοιραζόμαστε μαζί σας το αποτέλεσμα!

Και οι δύο δράσεις αποτελούν μέρος των etwinning έργων “dreams are in your hands”  ( Πικάσο), και ” touch my heart” (παραμύθι για τη διαφορετικότητα) .

Η Νηπιαγωγός του ολοήμερου τμήματος 1

Έλενα Καλαμίδα