Μαζί στο παιχνίδι… Μαζί στη ζωή! Συνέχεια του εκπαιδευτικού μας προγράμματος με τα Special Olympics.

Stigmiotypo othonhs 2024 12 04 204259

Σήμερα Τέτάρτη 21-5-2025 ζήσαμε μια από τις πιο συγκινητικές και ουσιαστικές μέρες της σχολικής μας χρονιάς!

Η εκπαιδευτική δράση που ξεκίνησε τον χειμώνα, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, ολοκληρώθηκε στο νηπιαγωγείο μας με την πρακτική της εφαρμογή. Η θεωρητική φάση του διεθνούς προγραμματος “Παίζουμε Μαζί – Μαθαίνουμε Μαζί” (Play Unified – Learn Unified), που υλοποιήθηκε στις 3 Δεκεμβρίου 2024 (δείτε εδώ), έδωσε τη σκυτάλη στη σημερινή βιωματική εμπειρία: ένα ξεχωριστό, συμπεριληπτικό αθλητικό γεγονός για μικρούς και μεγάλους!

Νωρίς το πρωί, υποδεχτήκαμε με χαρά και συγκίνηση τις συντονίστριες των Special Olympics Hellas, οι οποίες μετέφεραν στο σχολείο μας πλούσιο εξοπλισμό για κινητικά παιχνίδια εξωτερικού χώρου. Η αυλή μας μεταμορφώθηκε σε έναν εντυπωσιακό αθλητικό στίβο με πέντε σταθμούς δράσης, έτοιμους να φιλοξενήσουν γέλια, κίνηση και συνεργασία!

b28cbc9d 7e34 41d6 956f 2277803b7709

Οι μαθητές των δύο συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων Πικερμίου χωρίστηκαν σε ομάδες και επέλεξαν ονόματα που τους εξέφραζαν:

  1. Τα Αστέρια
  2. Οι Μονόκεροι
  3. Τα Λουλούδια
  4. Οι Αστραπές
  5. Οι Πεταλούδες

Σύντομα, κατέφθασαν οι μαθητές από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ραφήνας, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές και τους φροντιστές τους. Η υποδοχή από τα παιδιά του νηπιαγωγείου ήταν θερμή και αυθόρμητα συγκινητική: ευγένεια, αποδοχή και αγκαλιά ανοιχτή για κάθε παιδί!

65ffd0d8 1bba 422c b8db a6430c572e72

Οι μαθητές του ειδικού σχολείου εντάχθηκαν στις πέντε μικτές ομάδες και όλοι μαζί ξεκίνησαν το συναρπαστικό τους ταξίδι στους αθλητικούς σταθμούς της αυλής μας. Κάθε ομάδα συμμετείχε σε όλα τα παιχνίδια – δοκίμασαν τις δεξιότητές τους, συνεργάστηκαν, ενθαρρύνθηκαν, διασκέδασαν!

1967da91 a291 4948 8014 459bf2a35ebb

Η σημερινή μέρα ήταν μια γιορτή:

Γιορτή της συμπερίληψης
Γιορτή του σεβασμού
Γιορτή της συνύπαρξης
Γιορτή της αγάπης

Και ναι, σαν ένα μικρό θαύμα να συνέβαινε στο σχολείο μας… Η αλλαγή κουλτούρας!
Η κατανόηση ότι ο αθλητισμός, το παιχνίδι, η ζωή… χωρούν όλους μας!

e2accc36 66eb 4484 aaf6 c92b2f5f46cd

Μακάρι τέτοιες εικόνες να γίνουν καθημερινότητα:
Στις πλατείες, στις παιδικές χαρές, στα γήπεδα, στις αυλές των σπιτιών μας…
Γιατί η συμπερίληψη ξεκινάει από την πιο ευαίσθητη ηλικία — τη νηπιακή.

Ας είμαστε όλοι αρωγοί αυτής της αλλαγής!
Γιατί όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στη χαρά, στο παιχνίδι, στη ζωή.
Γιατί όλα τα παιδιά το αξίζουν!

Η εκδήλωση κορυφώθηκε με μια συγκινητική ανταλλαγή δώρων και αναμνήσεων. Οι συντονίστριες των Special Olympics Hellas προσέφεραν όμορφα αναμνηστικά στα παιδιά των συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων Πικερμίου, ως ένδειξη εκτίμησης για τη συμμετοχή και τη συνεργασία τους. Παράλληλα, τα παιδιά κάθε τμήματος είχαν ετοιμάσει με φροντίδα και ενθουσιασμό πρωτότυπα, αυτοσχέδια επιτραπέζια παιχνίδια, τα οποία πρόσφεραν με χαρά στους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ραφήνας. Μέσα από αυτή την αυθόρμητη και ουσιαστική χειρονομία, τα παιδιά μας έστειλαν ένα δυνατό μήνυμα φιλίας, δημιουργικότητας και αποδοχής.

470306fa d40d 4c11 89bf 70a061f65c95 1

3327a7dc fe8b 4023 8698 119626cbf6a1

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες:

Στις συντονίστριες των Special Olympics Hellas για την έμπνευση, την άρτια οργάνωση και τη μοναδική τους παρουσία, που γέμισε το σχολείο μας φως, ενέργεια και συγκίνηση.

Στους εκπαιδευτικούς, θεραπευτές και φροντιστές των ειδικών σχολείων του Δήμου μας για τη συνεργασία, τη φροντίδα και την αγάπη με την οποία περιβάλλουν τα παιδιά.

Στους γονείς των μαθητών μας για την εμπιστοσύνη, την υποστήριξη και την πίστη στην παιδαγωγική δύναμη της συμπερίληψης.

Και φυσικά, ένα τεράστιο μπράβο στα παιδιά μας, που με την αγνή τους καρδιά, τη συνεργατικότητα και την ανοιχτή τους αγκαλιά απέδειξαν πως το μέλλον μπορεί να είναι καλύτερο, πιο δίκαιο και πιο ανθρώπινο.

4c82cd28 0e84 42e0 83f4 f6ff873fa613

Συνεχίζουμε δυναμικά… Γιατί η συμπερίληψη δεν είναι απλώς μια λέξη, είναι στάση ζωής!

Οι εκπαιδευτικοί των πρωινών προγραμμάτων

Τσινταράκη Βικτώρια (Τμήμα 1)

Νταλαμπίρα Χριστίνα (Τμήμα 2)

Επιμέλεια άρθρου: Νταλαμπίρα Χριστίνα

Μια ζεστή αγκαλιά καλωσορίσματος στους μελλοντικούς μας μαθητές!

Τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2025, τα συστεγαζόμενα Νηπιαγωγεία Πικερμίου είχαν τη χαρά να υποδεχθούν τους μικρούς μαθητές και τις μαθήτριες των Παιδικών Σταθμών του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου, συνοδευόμενους από τις παιδαγωγούς τους. Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο δράσεων για την ομαλή μετάβαση από τον παιδικό σταθμό στο νηπιαγωγείο — ένα κρίσιμο βήμα στη μαθησιακή και κοινωνική διαδρομή κάθε παιδιού.

036af12e 9c88 41fe 8cd4 3188137a3bd1

Η μετάβαση αυτή δεν είναι απλώς μια αλλαγή εκπαιδευτικού πλαισίου. Είναι μια ευαίσθητη περίοδος προσαρμογής, γεμάτη συγκινήσεις, προσδοκίες, αγωνίες αλλά και δυνατότητες. Για το λόγο αυτό, σχεδιάσαμε μια συνάντηση που είχε στόχο:

  • την εξοικείωση των παιδιών με τον νέο σχολικό χώρο και τον τρόπο λειτουργίας του,
  • τη γνωριμία με τους μελλοντικούς συμμαθητές και τις εκπαιδευτικούς,
  • την ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας, αποδοχής και εμπιστοσύνης.

Οι μαθητές των νηπιαγωγείων μας, με πολλή χαρά και ενθουσιασμό, υποδέχθηκαν τα μικρότερα παιδιά και ανέλαβαν τον ρόλο μικρών «οικοδεσποτών». Ανέλαβαν υπεύθυνες θέσεις, εξηγώντας με βιωματικό και κατανοητό τρόπο την καθημερινότητά τους στο σχολείο, τις ρουτίνες και τους κανόνες κάθε χώρου.

Το 1ο Τμήμα του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Πικερμίου οργάνωσε ξενάγηση στους χώρους του σχολείου, παρουσιάζοντας τι συμβαίνει σε κάθε σημείο (την αίθουσα, τη βιβλιοθήκη, τον χώρο δημιουργίας, την τουαλέτα, τον κοινόχρηστο χώρο εκδηλώσεων, τον προαύλιο χώρο κ.λπ.). Παράλληλα, υλοποιήθηκαν δραστηριότητες ψηφιακής μάθησης στον διαδραστικό πίνακα με μουσικά παιχνίδια και εισαγωγή στη ρομποτική με τη χρήση της μελισσούλας BeeBot, δημιουργώντας ένα περιβάλλον παιχνιδιού και μάθησης.

f5001a35 49eb 4a18 9489 19d08133d8fb

34efb0e2 2152 459a 9461 a5736bffd0bd

Το 2ο Τμήμα υποδέχθηκε τους μικρούς επισκέπτες μέσα στην τάξη. Τα παιδιά τραγούδησαν αγαπημένα τραγούδια που έμαθαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς («Το σκουλήκι και το φιρίκι», «Τα Χρώματα», «Η Μάγισσα») και κάλεσαν τα παιδιά των παιδικών σταθμών να συμμετάσχουν, βιώνοντας έτσι μια μουσική και συναισθηματική εμπειρία που χαρακτηρίζει την καθημερινή νηπιαγωγική πράξη.

6849008b fb25 4a80 87b4 f1e2c5dc4d54fa1c2f04 cb30 46f6 87aa dfcdb8d9a02d

Το τμήμα του 2ου Νηπιαγωγείου Πικερμίου σχεδίασε και υλοποίησε κινητικά παιχνίδια στην αυλή, ενισχύοντας τη συνεργασία ανάμεσα σε μικρούς και μεγαλύτερους, προάγοντας τη δημιουργία σχέσεων σεβασμού, αποδοχής και αλληλεγγύης.

Η δράση αυτή ωφέλησε και τις δύο πλευρές:

  • Τα παιδιά των νηπιαγωγείων μας ένιωσαν υπεύθυνα, χρήσιμα, ενεργά μέλη μιας κοινότητας που στηρίζει τους νέους της φίλους.
  • Τα παιδιά των παιδικών σταθμών γνώρισαν το νέο σχολείο μέσα από ένα γνώριμο και φροντιστικό πλαίσιο, συνοδευόμενα από τις δασκάλες τους που τους προσφέρουν καθημερινά ασφάλεια και εμπιστοσύνη.

Οι εκπαιδευτικοί των νηπιαγωγείων και των παιδικών σταθμών συνεργάστηκαν με αγάπη και επαγγελματισμό, δημιουργώντας μια γέφυρα μετάβασης από τη μια βαθμίδα εκπαίδευσης στην επόμενη. Η φροντίδα, ο σεβασμός και η θετική αλληλεπίδραση υπήρξαν οι βασικοί πυλώνες αυτής της συνάντησης.

Η μέρα έκλεισε με όμορφες ανταλλαγές δώρων: τα παιδιά των νηπιαγωγείων προσέφεραν χειροποίητα λουλουδάκια στους μικρούς επισκέπτες και τις παιδαγωγούς τους, ενώ τα παιδιά των παιδικών σταθμών χάρισαν στα νηπιαγωγεία μας μια υπέροχη ομαδική κατασκευή — σύμβολο της νέας σχέσης που μόλις ξεκίνησε.

ba7da286 ca49 4244 8cbc dce01c3de9d3ed59447d 47cc 4fcb 95e5 6707ec3b73ed

Ευχαριστούμε θερμά τις παιδαγωγούς των παιδικών σταθμών για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη, και τα παιδιά για τα χαμόγελα και την παρουσία τους. Ευχόμαστε ο Σεπτέμβρης να μας ξαναβρεί με το ίδιο χαμόγελο, έτοιμους για νέες όμορφες σχολικές περιπέτειες!

Οι εκπαιδευτικοί των πρωινών προγραμμάτων

Τσινταράκη Βικτώρια (Τμήμα 1)

Νταλαμπίρα Χριστίνα (Τμήμα 2)

Επιμέλεια άρθρου: Νταλαμπίρα Χριστίνα

 

Children are our world!_Etwinning “Touch my heart”

Στα πλαίσια του eTwinning Project “Touch my ❤️” η Διοργανώτρια χώρα μας κάλεσε λίγο πριν την ολοκλήρωση του Έργου, να παρουσιάσουμε ένα αγαπημένο μας τραγούδι για τα παιδιά όλου του κόσμου!
Παιδιά από διάφορες χώρες που συνεργάζονται αγαστά, αγαπούν, αγκαλιάζουν και μας κάνουν να ελπίζουμε σ’ ένα καλύτερο ΑΥΡΙΟ!

Ελπίζουμε να το απολαύσετε!

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη/Νηπιαγωγός
Β.Τσινταράκη

Η Εκπ/κος Παράλληλης Στήριξης
Σ.Κωνσταντογιάννη

Γιορτή της μητέρας

Την Κυριακή ήταν η γιορτή της μητέρας. Η γυναίκα που με αγάπη, δύναμη και ατελείωτη υπομονή μας μεγάλωσε, μας στήριξε και συνεχίζει να είναι δίπλα μας σε κάθε βήμα.

Με αυτή την αφορμή, θελήσαμε να τιμήσουμε όλες τις μαμάδες με έναν ξεχωριστό τρόπο. Οργανώσαμε μια μικρή έκθεση με τις ζωγραφιές  και χειροτεχνίες των παιδιών, αφιερωμένες στη μαμά τους — το πιο γλυκό πρόσωπο στη ζωή τους.

Μέσα από τα χρώματα, τις εικόνες τους και τις κατασκευές τους, τα παιδιά εξέφρασαν την αγάπη, την τρυφερότητα και τον θαυμασμό τους. Ελπίζουμε να απολαύσετε αυτή τη μικρή αλλά γεμάτη συναίσθημα εκδήλωση, όσο τη χαρήκαμε κι εμείς προετοιμάζοντάς την.

 

IMG 4627
Ολοήμερο τμήμα 2

Βίντεο  τμήμα 1

Χρόνια πολλά  σε όλες τις μαμάδες!

Οι Νηπιαγωγοί

Έλενα Καλαμίδα (ολοήμερο τμήμα 1)

Αγνή Συμεωνίδη (ολοήμερο τμήμα 2)

Εγκύκλιος Παράλληλης Στήριξης, Σχολικού Νοσηλευτή και Ειδικού βοηθητικού Προσωπικού για τη σχ. χρονιά 2025-2026



Λήψη αρχείου

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ_1Α_ΑΙΤΗΣΗ_ΠΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ_1Β_ΑΙΤΗΣΗ_ΕΒΠ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ_1Γ_ΑΙΤΗΣΗ_ΣΝ

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη

Β.Τσινταράκη

Καλή Πρωτομαγιά!

Καλό μήνα!

Σήμερα το πρωί τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Πικερμίου έφτιαξαν το Πρωτομαγιάτικο Στεφάνι,

όπως ορίζει το Έθιμό μας και ήδη κοσμεί την Είσοδο του Νηπιαγωγείου μας!

Στο link που ακολουθεί μπορείτε να πάρετε μια γεύση της διαδικασίας.

Με εκτίμηση
Oι Νηπιαγωγοί των Πρωινών Προγραμμάτων (Τμήμα 1 και Τμήμα 2)

Β.Τσινταράκη

Χ.Νταλαμπίρα

Οι Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού

Σ. Κωνσταντογιάννη

Σ.Μουζέλη

Μ.Στούκα

Ποίηση στο Ολοήμερο

Στα πλαίσια του e twinning έργου μας “touch my heart”, εξερευνήσαμε τον κόσμο της ποίησης και εμβαθύναμε στα ποιήματα του μεγάλου Έλληνα ποιητή Οδυσσέα Ελύτη.  Εστιάσαμε ιδιαίτερα στα μορφολογικά χαρακτηριστικά των ποιημάτων του, εξετάζοντας τους στίχους, τις στροφές και τις ομοιοκαταληξίες, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα την τέχνη της ποίησης και τις τεχνικές που χρησιμοποιεί ο ποιητής για να εκφράσει τα συναισθήματα και τις εικόνες του.

Προτείναμε στα παιδιά να ξεκινήσουμε ένα ποίημα για τη διαφορετικότητα, να γράψουμε εμείς την πρώτη στροφή και να το συνεχίσουν τα συνεργαζόμενα σχολεία. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ιδέα και ακολούθησε καταιγισμός ιδεών, όσον αφορά τον τίτλο και το περιεχόμενο του ποιήματος μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ιδέα μας αγκαλιάστηκε από τους εταίρους μας, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν άμεσα. Για την υλοποίηση της δραστηριότητας χρησιμοποιήσαμε  την εφαρμογή storyjumber.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Στη συνέχεια, εμπνευσμένοι από το έργο του Ελύτη και την ομορφιά της φύσης, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το δικό μας ποίημα για την Άνοιξη, εστιάζοντας στις ιδιαίτερες εικόνες και τα συναισθήματα που η εποχή αυτή ξυπνά μέσα μας. Τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες, συνεργάστηκαν με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, ανταλλάσσοντας ιδέες και εικόνες για την Άνοιξη. Κάθε ομάδα ανέλαβε  να γράψει μια στροφή του ποιήματος, με στόχο να συνδυαστούν όλες οι στροφές και να δημιουργηθεί ένα ενιαίο, αρμονικό ποίημα που να αποτυπώνει τη μαγεία της εποχής.

Η διαδικασία αυτή όχι μόνο ενίσχυσε τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών, αλλά τους έδωσε την ευκαιρία να κατανοήσουν τη σημασία της ποίησης ως μέσο έκφρασης και επικοινωνίας, καθώς και να βιώσουν την ικανοποίηση της δημιουργίας ενός κοινού έργου.

Το ποίημά  μας

ProMia petaloyda anthropo pairnei sta ftera ths kai makria petaei Triantafylla Petaloyda petaei Echei pon pon sta ftera ths Kai einai chamogelasth Amygdalies Mia petaloyda apofasise Sto feggari na pa

 

Έπειτα, αποφασίσαμε να δώσουμε στο ποίημά μας μια νέα διάσταση, μετατρέποντάς το σε τραγούδι, όπως άλλωστε έχει γίνει και με πολλά από τα ποιήματά του Οδυσσέα Ελύτη. Έτσι, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αντιληφθούν την ένωση της ποίησης με τη μουσική και πώς αυτές οι δύο τέχνες μπορούν να αλληλοσυμπληρώνονται και να δημιουργούν κάτι μοναδικό και εκφραστικό. Μέσω αυτής της διαδικασίας, κατανοήσαμε ότι η μουσική μπορεί να ενισχύσει και να επεκτείνει τη δύναμη της ποίησης, κάνοντάς την πιο προσιτή και γνωστή σε ένα ευρύτερο κοινό.Η παραπάνω δραστηριότητα υλοποιήθηκε με την εφαρμογή suno.

Η εφαρμογή μας δημιούργησε 4 μελωδίες, τις οποίες κοινοποιήσαμε στους γονείς και τους εταίρους μας για να ψηφίσουν αυτή που προτιμούν .

Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας

Screenshot 2025 04 30 at 9.36.32 AM

Στη  συνέχεια έγινε η οπτικοποίηση του  ποιήματος  με τις ζωγραφιές των παιδιών.

IMG 4593 IMG 4592

και σας το παρουσιάζουμε με το παρακάτω βίντεο.

 

Η Νηπιαγωγός Έλενα Καλαμίδα

«Ζωντανεύοντας το Έθιμο του Λαζάρου: Μια Μοναδική Εμπειρία για τους Μαθητές μας»

Την Παρασκευή 11 Απριλίου 2025 το νηπιαγωγείο μας γέμισε από ήχους παράδοσης, αρώματα λουλουδιών και παιδικά χαμόγελα!
Μια ξεχωριστή ομάδα μαθητριών του Δημοτικού Σχολείου, συνοδευόμενη από την κ. Μαρτίνα Σίμου, υπεύθυνη του Πολιτιστικού Συλλόγου Πικερμίου, επισκέφθηκε το σχολείο μας και μας τραγούδησε τα παραδοσιακά κάλαντα του Λαζάρου, αναβιώνοντας ένα από τα πιο όμορφα θρησκευτικά έθιμα της Χριστιανικής μας παράδοσης.

20250411 084404

Τα κάλαντα του Λαζάρου είναι ένα παλιό έθιμο που τελείται το Σάββατο του Λαζάρου, λίγο πριν από τη Μεγάλη Εβδομάδα. Παραδοσιακά, κυρίως τα κορίτσια στόλιζαν καλαθάκια με ανοιξιάτικα λουλούδια και περιδιαβαίνοντας τη γειτονιά τραγουδούσαν τα κάλαντα, αναγγέλλοντας την Ανάσταση του Λαζάρου. Οι νοικοκυραίοι, με χαρά και συγκίνηση, προσέφεραν στα παιδιά αυγά, καραμέλες, γλυκά ή λίγα χρήματα, τα οποία τα κορίτσια τοποθετούσαν στα στολισμένα καλαθάκια τους. Η επιστροφή στο σπίτι γέμιζε τις καρδιές των παιδιών με χαρά και ανυπομονησία να μετρήσουν τα δώρα που είχαν συγκεντρώσει.

Οι μαθήτριες του Δημοτικού, κρατώντας στα χέρια τους καλαθάκια στολισμένα με πολύχρωμα λουλούδια, μας τραγούδησαν τα κάλαντα με ρυθμό, ενθουσιασμό και αγάπη, σκορπίζοντας συγκίνηση και χαμόγελα σε όλο τον χώρο. Η ατμόσφαιρα στο σχολείο μας πλημμύρισε από συναισθήματα χαράς, θαυμασμού και συγκίνησης, με τους μικρούς μας μαθητές να παρακολουθούν με λαμπερά μάτια και να συμμετέχουν νοερά σε αυτό το όμορφο έθιμο.

IMG 2a8d6d53b159c59273a4c87339b8a01e V

Μέσα στα καλαθάκια των παιδιών υπήρχαν και παραδοσιακά ψωμάκια του Λαζάρου, τα γνωστά “Λαζαράκια”, μικρά λαζαρένια κεράσματα σε σχήμα ανθρώπινης μορφής, που φτιάχνονται προς τιμήν της Ανάστασης του Λαζάρου. Το έθιμο αυτό είναι βαθιά ριζωμένο στη χριστιανική μας παράδοση και αποτελεί σύμβολο ζωής και ανάστασης.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων του νηπιαγωγείου μας για την ευγενική χορηγία αυτών των παραδοσιακών αρτοσκευασμάτων, καθώς και για τη συνεχή τους στήριξη και εμπλοκή στις δράσεις του σχολείου και της σχολικής κοινότητας. Η συμμετοχή τους δίνει ξεχωριστό χρώμα και δύναμη σε κάθε μας προσπάθεια!

Ως ανταπόδοση για αυτήν την υπέροχη πρωτοβουλία, οι δικοί μας μαθητές και των δύο τμημάτων του νηπιαγωγείου ετοίμασαν με πολύ μεράκι και δημιουργικότητα πανέμορφες πασχαλινές κατασκευές: πασχαλινά αυγά στολισμένα με ζωηρά χρώματα, κορδέλες και άλλα διακοσμητικά υλικά. Τα παιδιά προσέφεραν με χαρά τα δημιουργήματά τους στις μαθήτριες του Δημοτικού ως μικρό ευχαριστήριο δώρο, ολοκληρώνοντας έτσι μια ζεστή ανταλλαγή αγάπης και χαράς.

20250411 084359

Η μέρα αυτή θα μείνει στις καρδιές όλων μας, υπενθυμίζοντάς μας τη σημασία της παράδοσης, της προσφοράς και της αγάπης που δένουν την εκπαιδευτική μας κοινότητα.

Οι εκπαιδευτικοί των πρωινών προγραμμάτων

Τσινταράκη Βικτώρια (Τμήμα 1)

Νταλαμπίρα Χριστίνα (Τμήμα 2)

Επιμέλεια άρθρου: Νταλαμπίρα Χριστίνα

eTwinning “Touch my heart” Συστήνοντας το Νηπιαγωγείο μας…

Για να κλείσει όμορφα η εβδομάδα πριν τις Διακοπές του Πάσχα,

μοιράζομαι μαζί σας ένα Βίντεο μέσω του οποίου τα παιδιά μας συστήνονται στους Εταίρους μας,

στα πλαίσια του eTwinning Project “Touch my heart”.

Η Προϊσταμένη

Βικτώρια Τσινταράκη