Τον Ιανουάριο κάποιες μέρες κάνει πολύ κρύο και άλλες ζέστη. Έτσι αρχίσαμε να μετράμε τις τιμές της θερμοκρασίας και να κρατάμε ένα αρχείο.
Πως δουλεύει όμως το θερμόμετρο; Γιατί ανεβαίνει και κατεβαίνει η γραμμούλα; Μερικά υγρά είναι πολύ ευαίσθητα στη ζέστη. Πρέπει όμως να το δούμε αυτό στην πράξη. Ας φτιάξουμε το δικό μας θερμόμετρο ( την ιδέα την πήραμε από εδώ ).

Αφού κολλήσουμε ένα χαρτάκι στο καλαμάκι για να καταγράψουμε τις τιμές, τοποθετούμε το θερμόμετρο σε ένα κατσαρολάκι με ζεστό νερό.
Αλλά στο νηπιαγωγείο είμαστε! Φτάνει με τις καταγραφές και τα συμπεράσματα. Ας παίξουμε και λίγο! Όλοι μαζί φτιάχνουμε σε χαρτί του μέτρου ένα επιτοίχιο θερμόμετρο. Χρειαζόμαστε έναν ήλιο για να συμβολίζει τη ζέστη και μία χιονονιφάδα για το κρύο. Τώρα γινόμαστε οι ίδιοι το οινόπνευμα που μαζεύεται με το κρύο μέσα στο μπουκαλάκι και με τη ζέστη ανεβαίνει στο καλαμάκι.
Τι ωραίες δράσεις… Τέλειο ο θερμόμετρο!
Ευχαριστούμε Λίνα