Επιμόρφωση γονέων στα πλαίσια του σχεδίου δράσης “Σχέσεις σχολείου- οικογένειας”
Στις 3 Φεβρουαρίου στις 5 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε ένα εργαστήριο γονέων σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο του Προφήτη Ηλία. Η κ. Ιωακειμίδου Μαρία, κοινωνιολόγος, μίλησε στους γονείς για τις σχέσεις νηπίων και οικογένειας στα πλαίσια του σχεδίου δράσης της χρονιάς που διανύουμε, απάντησε στις ερωτήσεις τους και συζήτησαν μαζί όλους τους προβληματισμούς τους
Ευχαριστούμε πολύ το Κέντρο Πρόληψης και προαγωγής ψυχικής υγείας “ΟΡΑΜΑ” που στηρίζει κάθε προσπάθειά μας!












































































