Η 5η Ιουνίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα για το περιβάλλον.
Με αφορμή την ημέρα αυτή αποφασίσαμε να κάνουμε κι εμείς κάτι γι’ αυτό. Έτσι στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Ομαλή μετάβαση από Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό» και του προγράμματος του Ενεργού Πολίτη με τίτλο «Η γειτονιά μας χωρίς σκουπίδια» οι μαθητές του νηπιαγωγείου συμμετείχαν σε κοινή δράση με τους μαθητές της Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου. Μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους βρέθηκαν την Τρίτη 26 Μαΐου στην πλατεία του χωριού και με ενθουσιασμό δραστηριοποιήθηκαν για τον καθαρισμό των χώρων της παιδική χαράς, του Δημαρχείου και του Ιερού Ναού. Με τα ειδικά «μπαστουνάκια» συνέλεξαν αρκετά σκουπίδια, δίνοντας το μήνυμα ότι τα προβλήματα του περιβάλλοντος αφορούν όλους, μικρούς και μεγάλους, και ότι η κινητοποίηση για δράση υπέρ του περιβάλλοντος είναι μια κοινωνική προσφορά.














