Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ, με ασφάλεια κυκλοφορώ»
Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου.
Αρχικά γνωρίσαμε τους φωτεινούς σηματοδότες παρακολουθώντας το μουσικό παραμύθι-κουκλοθέατρο «Ο Γρηγόρης κι ο Σταμάτης», διασκευή από την ομώνυμη ιστορία της Γαλάτειας Σουρέλη.
Μετά δραματοποιήσαμε την κυκλοφορία με τα φανάρια και συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας.
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο «Τι ξέρει η Άννα και οι φίλοι της»
και μάθαμε πώς πρέπει να κυκλοφορούμε ως πεζοί, ποδηλάτες και επιβάτες στο αυτοκίνητο. Συνεχίσαμε δραματοποιώντας τη σωστή και λάθος συμπεριφορά στο ταξίδι με το αυτοκίνητο και τις συνέπειες που έχουν.
Παίξαμε και επιτραπέζιο παιχνίδι.
Έπειτα βγήκαμε στην αυλή με τα αυτοκινητάκια και τα οδηγήσαμε ακολουθούντος τα σήματα του ΚΟΚ.
Κατασκευάσαμε αυτοκινητάκια από χαρτόνι και κολλήσαμε στην πίσω πλευρά τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας για να τους υπενθυμίσουμε στους γονείς.
Τέλος διασκεδάσαμε με τραγουδάκια: «Στο δρόμο όταν περπατώ», τραγούδι για την κυκλοφοριακή αγωγή.
και το τραγούδι “Προσοχή-Προσοχή”.





















































































































































































































