Στις 12 Ιουνίου παρουσιάσαμε την καλοκαιρινή μας γιορτή που είχε τίτλο: «Χάθηκε το καλοκαίρι». Οι μικροί μαθητές υποδυόμενοι τα καλοκαιρινά έντομα και τις δροσερές απολαύσεις που όλοι γεύονται αναζητούσαν το καλοκαίρι που άργησε να έρθει.
Η εμφάνισή του τελικά σήμανε την έναρξη των καλοκαιρινών διακοπών και έφερε πολλή χαρά, κέφι και διάθεση για ξεφάντωμα. Στο τέλος αποχαιρετήσαμε με συγκίνηση τα νήπια που θα φοιτήσουν στο Δημοτικό Σχολείο και η γιορτή έκλεισε με δύο τραγουδάκια στα Αγγλικά.
Την Παρασκευή 5 Ιουνίου στον χώρο του Παιδικού Σταθμού Καλής πραγματοποιήθηκε μία παιδική παράσταση κουκλοθέατρου και εμείς ήμασταν εκεί! Η κ. Ντόμινι Λυμπέρη με την ομάδα JINX Puppets Theater, τις εξαιρετικές κούκλες-μαριονέττες της και τα σκηνικά εντυπωσίασαν μικρούς και μεγάλους!
Η παράσταση «Κοκκινοσκουφίτσα», καθήλωσε τα νήπια, τα οποία παρακολούθησαν με χαρά και ιδιαίτερο ενθουσιασμό!
Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου.
Αρχικά γνωρίσαμε τους φωτεινούς σηματοδότες παρακολουθώντας το μουσικό παραμύθι-κουκλοθέατρο «Ο Γρηγόρης κι ο Σταμάτης», διασκευή από την ομώνυμη ιστορία της Γαλάτειας Σουρέλη.
Μετά δραματοποιήσαμε την κυκλοφορία με τα φανάρια και συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας.
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο «Τι ξέρει η Άννα και οι φίλοι της»
και μάθαμε πώς πρέπει να κυκλοφορούμε ως πεζοί, ποδηλάτες και επιβάτες στο αυτοκίνητο. Συνεχίσαμε δραματοποιώντας τη σωστή και λάθος συμπεριφορά στο ταξίδι με το αυτοκίνητο και τις συνέπειες που έχουν.
Παίξαμε και επιτραπέζιο παιχνίδι.
Έπειτα βγήκαμε στην αυλή με τα αυτοκινητάκια και τα οδηγήσαμε ακολουθούντος τα σήματα του ΚΟΚ.
Κατασκευάσαμε αυτοκινητάκια από χαρτόνι και κολλήσαμε στην πίσω πλευρά τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας για να τους υπενθυμίσουμε στους γονείς.
Τέλος διασκεδάσαμε με τραγουδάκια: «Στο δρόμο όταν περπατώ», τραγούδι για την κυκλοφοριακή αγωγή.
Στο πλαίσιο του Ενεργού Πολίτη και του Σχεδίου Δράσης «Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό» διοργανώθηκε την Πέμπτη 28 Μαΐου δράση σε συνεργασία με το Σύλλογο ΣΥΜΒΑΔΙΖΩ Σκύδρας με σκοπό την ευαισθητοποίηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΑμεΑ. Στη δράση που πραγματοποιήθηκε στην αυλή του δημοτικού συμμετείχαν οι μαθητές του νηπιαγωγείου και οι τρεις πρώτες τάξης του Δημοτικού.
Αρχικά έγινε ενημέρωση από μέλη του Συλλόγου ΣΥΜΒΑΔΙΖΩ για τις κατηγορίες της αναπηρίας και ακολούθησε διάλογος όπου απαντήθηκαν τα ενδιαφέροντα ερωτήματα που έθεσαν οι μαθητές. Στη συνέχεια οι μαθητές έλαβαν έντυπο υλικό και είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά ένα αμαξίδιο, να καθίσουν και με τρόπο βιωματικό να αντιληφθούν τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα ΑμΕΑ στις μετακινήσεις τους.
Το μήνυμα της ενημέρωσης που φώναξαν όλοι ήταν: «Δεν τα παρατούμε ποτέ και παραμένουμε δυνατοί». Στο τέλος της συνάντησης οι μαθητές πρόσφεραν καπάκια από μπουκάλια νερού βοηθώντας στην αγορά ενός αμαξιδίου μαζί με ένα βιβλίο που έφτιαξαν με τις εικαστικές δημιουργίες τους.
Ευχαριστούμε τα μέλη του Συλλόγου Φίλων και Ατόμων με Αναπηρία ΣΥΜΒΑΔΙΖΩ για την ανταπόκρισή τους, την ζεστή συζήτηση, τα ειλικρινή συναισθήματα που φανέρωσαν και το μεγαλείο της ψυχικής δύναμης που ανέδειξαν και αποτελούν πρότυπο για τους μαθητές.
Η 5η Ιουνίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα για το περιβάλλον.
Με αφορμή την ημέρα αυτή αποφασίσαμε να κάνουμε κι εμείς κάτι γι’ αυτό. Έτσι στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Ομαλή μετάβαση από Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό» και του προγράμματος του Ενεργού Πολίτη με τίτλο «Η γειτονιά μας χωρίς σκουπίδια» οι μαθητές του νηπιαγωγείου συμμετείχαν σε κοινή δράση με τους μαθητές της Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου. Μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους βρέθηκαν την Τρίτη 26 Μαΐου στην πλατεία του χωριού και με ενθουσιασμό δραστηριοποιήθηκαν για τον καθαρισμό των χώρων της παιδική χαράς, του Δημαρχείου και του Ιερού Ναού. Με τα ειδικά «μπαστουνάκια» συνέλεξαν αρκετά σκουπίδια, δίνοντας το μήνυμα ότι τα προβλήματα του περιβάλλοντος αφορούν όλους, μικρούς και μεγάλους, και ότι η κινητοποίηση για δράση υπέρ του περιβάλλοντος είναι μια κοινωνική προσφορά.
Μια νέα επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο πραγματοποιήσαμε την Τετάρτη 20 Μαΐου, η οποία εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης «Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο δημοτικό. Αρχικά οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον διευθυντή του σχολείου και το γραφείο του. Στη συνέχεια ξεναγήθηκαν στου χώρους του κτιρίου και παρατήρησαν τις αίθουσες από τις θέσεις των θρανίων.
Η σημαντικότερη δραστηριότατη ήρθε αμέσως μετά. Μαζί με τους μαθητές της Α΄ τάξης συμμετείχαν στο μάθημα της Γυμναστικής και έπαιξαν πολλά παιχνίδια γεμίζοντας το χώρο της αυλής με χαρούμενες φωνές. Ο ενθουσιασμός των παιδιών ήταν φυσικά μεγάλος και ρωτούσαν πότε θα ξανάρθουν.
Ευχαριστούμε θερμά τον Διευθυντή του Σχολείο των δάσκαλο Φυσικής Αγωγής και όλους τους εκπαιδευτικούς που υποδέχτηκαν τους μαθητές μας με πολλά χαμόγελα!
Μια θεαματική περήγηση απολαύσαμε από την εκδρομή μας που έγινε στο Πάρκο Δεινοσαύρων την Τρίτη 19 Μαΐου. Οι τεράστιες κατασκευές-ομοιώματα των Δεινοσαύρων και των προϊστορικών ζώων ενθουσίασε τους μαθητές.
Μπροστά στα μάτια τους ζωντάνεψαν τα εξαφανισμένα ερπετά και θηλαστικά και βάζοντας την φαντασία τους δημιούργησαν τον κόσμο όπου ακόμα ο άνθρωπος δεν ήταν κυρίαρχος.
Στο σπήλαιο του θεματικού πάρκου παρατηρήσαμε τους εντυπωσιακούς σχηματισμούς από σταλακτίτες, τα απολιθώματα προϊστορικών ζώων και την κοινωνική ζωή των πρώτων ανθρώπων. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία!
Την Τετάρτη 13 Μαΐου στον χώρο το Παιδικού Σταθμού Καλής πραγματοποιήθηκε η μουσικοαφηγηματική παράσταση παραμυθιού «Το καλοκαίρι βρήκαμε» από το θεατρικό σχήμα «Παραμυθωνία». Μία παράσταση που σκοπός της δεν ήταν μόνο διασκεδάσει τους μικρούς και μεγάλους θεατές αλλά μέσα από την διαδραστική συμμετοχή τους να αφυπνιστούν τα συναισθήματα τους, να φανταστούν και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα για το περιβάλλον και την προστασία του.
Η όμορφη παράσταση από την αφηγήτρια του παραμυθιού Αντωνία Μπατσαλή και τον Δημήτρη Παπαϊωάννου στην κιθάρα και το τραγούδι σκόρπισε κέφι και χαρά που αποτυπώθηκε στα πρόσωπα όλων!
Το έργο μας, που σχεδίασαν με πολύ χαρά οι μαθητές, έλαβε έπαινο για την συμμετοχή μας στον διαγωνισμό Αστέρι της Ευχής και φυσικά το υποδεχτήκαμε με πολύ καμάρι!
Το σχολείο μας συμμετείχε με την λαμπρότητα που ταιριάζει στον εορτασμό της 25ης Μαρτίου. Την Τρίτη 24 Μαρτίου στο χώρο του νηπιαγωγείου σε μια ανοιχτή γιορτή οι μαθητές απήγγειλαν ποιήματα, τραγούδησαν και χόρεψαν τραγούδια αφιερωμένα στην εθνική γιορτή μας,
ενώ στις 25 Μαρτίου τίμησαν τους εθνικούς ήρωες μας του 1821 με ποιήματα στο Ηρώο και την μαθητική παρέλαση που ακολούθησε.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.