Δράση με το Σύλλογο Φίλων και Ατόμων με Αναπηρία «Συμβαδίζω»
Στο πλαίσιο του Ενεργού Πολίτη και του Σχεδίου Δράσης «Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό» διοργανώθηκε την Πέμπτη 28 Μαΐου δράση σε συνεργασία με το Σύλλογο ΣΥΜΒΑΔΙΖΩ Σκύδρας με σκοπό την ευαισθητοποίηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΑμεΑ. Στη δράση που πραγματοποιήθηκε στην αυλή του δημοτικού συμμετείχαν οι μαθητές του νηπιαγωγείου και οι τρεις πρώτες τάξης του Δημοτικού.
Αρχικά έγινε ενημέρωση από μέλη του Συλλόγου ΣΥΜΒΑΔΙΖΩ για τις κατηγορίες της αναπηρίας και ακολούθησε διάλογος όπου απαντήθηκαν τα ενδιαφέροντα ερωτήματα που έθεσαν οι μαθητές. Στη συνέχεια οι μαθητές έλαβαν έντυπο υλικό και είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά ένα αμαξίδιο, να καθίσουν και με τρόπο βιωματικό να αντιληφθούν τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα ΑμΕΑ στις μετακινήσεις τους.
Το μήνυμα της ενημέρωσης που φώναξαν όλοι ήταν: «Δεν τα παρατούμε ποτέ και παραμένουμε δυνατοί». Στο τέλος της συνάντησης οι μαθητές πρόσφεραν καπάκια από μπουκάλια νερού βοηθώντας στην αγορά ενός αμαξιδίου μαζί με ένα βιβλίο που έφτιαξαν με τις εικαστικές δημιουργίες τους.
Ευχαριστούμε τα μέλη του Συλλόγου Φίλων και Ατόμων με Αναπηρία ΣΥΜΒΑΔΙΖΩ για την ανταπόκρισή τους, την ζεστή συζήτηση, τα ειλικρινή συναισθήματα που φανέρωσαν και το μεγαλείο της ψυχικής δύναμης που ανέδειξαν και αποτελούν πρότυπο για τους μαθητές.






















































